HIFK:n mediaketju

  • 1 507 130
  • 6 036

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta ton voinee heittää liigan tilastomokailujen piikkiin, sillä ei Mikkekään kaikkea voi ulkoa muistaa, ja liigan tilastot kusee juuri nyt, niin eipä siellä mitään urasaldotiedotuksia pystyne hetkeen ilmoittamaan (ellei kuuluttaja kokoa tilastohistoriikkia työpöydällensä, mutta ei kuulune tehtäväalueeseen).

Jos en nyt ihan omiani kuullu, niin taisi alkaa kuuluttaa että äskeinen maali oli Nykoppin.... mut kuulutus jäi kesken kun alko tulemaan ryntäysjäähyä pakariselle + väkivaltaisuusjäähyä Kurviselle ja bluesin poijalle.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terveisiä toimistolle - nettisivuilla tämän iltapäivän matsin ennakkosta pomppaa ennakko Blues-matsiin. Kokoonpanokin löytyy (" HIFK tänään") erillisen napin alta - täsmälleen sama kuin perjantaina, onkohan oikein vai vanhaa tietoa sekin?
 

Time-out

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terveisiä toimistolle - nettisivuilla tämän iltapäivän matsin ennakkosta pomppaa ennakko Blues-matsiin. Kokoonpanokin löytyy (" HIFK tänään") erillisen napin alta - täsmälleen sama kuin perjantaina, onkohan oikein vai vanhaa tietoa sekin?

Eiköhän kyseessä ole viime pelin kokoonpano, luulisi ainakin, että Raimo sekottaisi pakkaa hieman ja eiköhän uusia kasvojaki nähdä, esim. Hari.
 

Päivi11

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Puuttuu sieltä "vähän" muutakin, nuo ottelutulokset ovat pieni paha, kun ne voi selata kuitenkin etusivulta.

Noh, itselleni tuo on omaa kirjanpitoa pitäessäni nimenomaan se tärkein tieto mikä nyt puuttuu eli ei niin pieni paha mutta tämähän nyt riippuu ihan siitä mitä tietoa kukakin sieltä ensisijaisesti kaipailee.
 

Päivi11

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tottakai, mutta pystyt siis selailemaan nuo ottelutulokset "kätevästi" myös etusivulta.

Ok, kiitti vinkistä! Pystyykö(hän) siitä etusivulta tsekkaamaan monen perättäisen pelin tulokset miten helposti? Joskus on tilanne, että täytyy laittaa muutaman pelin tulokset kerralla. Lähden tutkimaan ja lopetan OT:n omalta osaltani tähän. :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Radio Cityllä pyörinyt tänään ahkerasti HIFK:n uusi mainos. Hyvältähän toi kuulostaa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Olen erittäin pettynyt että kotisivujen Ässät - pelin ennakossa on räikeä kirjoitusvirhe, kun puolitoista kautta sitten IFK:ssa pelanneen pelaajan nimi on kirjoitettu aivan väärin.
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen erittäin pettynyt että kotisivujen Ässät - pelin ennakossa on räikeä kirjoitusvirhe, kun puolitoista kautta sitten IFK:ssa pelanneen pelaajan nimi on kirjoitettu aivan väärin.

Katos perkele, Huhtilainen on siirtynyt takaisin Ässiin. Tehnee Hagmanin lisäksi maalin meidän verkkoon tänään.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Olen erittäin pettynyt että kotisivujen Ässät - pelin ennakossa on räikeä kirjoitusvirhe, kun puolitoista kautta sitten IFK:ssa pelanneen pelaajan nimi on kirjoitettu aivan väärin.

Amatöörien puuhastelua. Kyllä kulttipelaaja Tuomas "Teloittaja" Huhtiniemen pitäisi olla kaikille toimittajille tuttu. Kyseessä kuitenkin on pelaaja, jonka henki elää Nordiksella ikuisesti.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai perskeles Huhtakorpi skulaa Porissa - täytyykin ottaa IFKn kasvatti seurantaan illalla! Mahtuuko tosiaan Ässijen kokoonpanoon?
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai perskeles Huhtakorpi skulaa Porissa - täytyykin ottaa IFKn kasvatti seurantaan illalla! Mahtuuko tosiaan Ässijen kokoonpanoon?

Huhtirinne ansainnee raikuvat aplodit? On helppo erottaakin joukosta, rajuin mies kentällä kun hän on.
 

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhtila oli ihan hyvä ajamaan maalille ja pörräämään mutta ei muuten oikeen mieleen jäänyt.
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi TV-mainos on katsottavissa kauppalehden sivuilta.Kauppalehti
On kyllä hyvin tehty ja ennen kaikkea viesti on hienolla tavalla tuotu esille. Ehkä toi loppu, missä on faneja enemmän, on hieman pliisu. Kylmät väreet silti ainakin itselle ko. pätkä aiheutti.

Linkki vie siis Kauppalehden etusivulle, mistä uusi mainos löytyy sivun yläreunan mainospalkista.

e.korjattu linkki
 
Viimeksi muokattu:

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi TV-mainos on katsottavissa kauppalehden sivuilta.Kauppalehti
On kyllä hyvin tehty ja ennen kaikkea viesti on hienolla tavalla tuotu esille. Ehkä toi loppu, missä on faneja enemmän, on hieman pliisu. Kylmät väreet silti ainakin itselle ko. pätkä aiheutti.

Linkki vie siis Kauppalehden etusivulle, mistä uusi mainos löytyy sivun yläreunan mainospalkista.
Tässä toimiva linkki, normietusivulta ei tuota videota vielä löydy: Kauppalehti.fi etusivu | Kauppalehti.fi
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Loistava mainos. Keitäs tuttuja me bongataan tuosta? Frank auton takapenkillä, Söde Larussa lenkillä, Fanclub-Pate, Simo Saarinen, Ville, Kölli, Hexi Riihiranta. Muita?

Tätä osastoa IFK vie kyllä 100-0, vaikka puoluettomuuteen en oikein pystykkään.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Pakko se on myöntää että IFK vie tätä puolta vähintäänkin 100-0.
Kerrassaan loistava mainos, upea toteutus.
Enkä oikeen osaa sanoa miten tota voidaan enään parantaa?
Ei ainakaan sillä että mainoksen lopussa Loiri hokee Vittu!

myönnän olen kateellinen teidän mainokselle.
 

ilu

Jäsen
Loistava mainos. Keitäs tuttuja me bongataan tuosta? Frank auton takapenkillä, Söde Larussa lenkillä, Fanclub-Pate, Simo Saarinen, Ville, Kölli, Hexi Riihiranta. Muita?

Tor Mechlin baanalla(?), hieno homma.

Vähän samaa teemaahan tässä toki on kuin Jokereiden väsähtäneissä minä-me-spoteissa, mutta paremmilla tuotantoarvoilla ja toteutuksella.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Tässä toimiva linkki, normietusivulta ei tuota videota vielä löydy: Kauppalehti.fi etusivu | Kauppalehti.fi


Arvon palstaveljet jeesatkaa. Mä en syystä tai toisesta löydä sitä en sitten millään ilveellä. Mä tiedän, että joku teistä on varmasti sellainen guru, joka sen pystyisi linkittämään tänne kaikkien iloksi. Joko olen umpisokea tai sitten olen tehnyt, jotain pahaa, kun en sitä löydä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistava mainos. Keitäs tuttuja me bongataan tuosta? Frank auton takapenkillä, Söde Larussa lenkillä, Fanclub-Pate, Simo Saarinen, Ville, Kölli, Hexi Riihiranta. Muita?

Tätä osastoa IFK vie kyllä 100-0, vaikka puoluettomuuteen en oikein pystykkään.

Salmelaisen Tony nyt vielä ainakin.

Hyvä mainos, ihan tunteita nostattavakin loppua kohti vaikka ei tuon dramaattisempi kokonaisuus ollutkaan. Siitä sen huomaa että seura merkitsee, kun tällaisetkin asiat osuvat hienosti perille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös