HIFK:n mediaketju

  • 1 475 283
  • 5 864

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älkää nyt nuolaisko, eiköhän matsit vielä jostakin kuulu.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Minulle kelpaisi ihan hyvin myös hifk.fi nettisivuilla oleva nettiradio, jota tekisivät Linnavalli, Hyvärinen, Kölli ja Harri, ja jota selostaisi Ilmari Pitkänen. Ei sen tarvitse missään kaupallisilla radio-aalloilla olla, saa sen nettiradionkin kuulumaan esim. autossa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat


Hyvä infopaketti.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Synkkiä iltoja duunissa tiedossa kun radiosta ei kuulu Radio Cityn selostuksia..Nyt vasta tajuaa kuinka suuri menetys tämä on.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Vähän mietin, että IFK:han voisi selostaa vaikka itse nettiselostuksena näitä pelejä. Se kai olisi sallittua, kun ei kuvaa lähetetä. Pitkäselle töitä!
Ehdottomasti firman omalle miehelle Pitkäselle tämä pesti.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Paluu Nordikselle -sarjan eka jakso on räpsähtänyt C Moreen.

 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jaahas. Makia IVK x KOFF tuotteet saa jatkoa niin että perään lisätään x HIFK. Olisi pitänyt edellisen dropin vaakunahommista arvata.

 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hyvä tuollainen vaatesopimus sponsoreiden ja IFK:n kanssa, täytyy katsoa minäklaista vaatetta löytyy.

Olen odottanut sellaista hillittyä fanituotetta, eli t-paitaa ja muuta sellasta, joka ei kuitenkaan ole niin fanifani-kamaa. Sellasta hulabaloo-fanivaatetta ja tavaraa on saanut ksb-sportin liikkeestä ja netistä toki, mutta ei saa oikeasti laadukkaita t-paitoja tai muuta käyttövaatetta, jossa vaikka pieni kilpilogo edessä tai sivussa.

Kummipoikakin kaipaili synttärilahjaks, kun sanoi ettei viitsi koulussa pitää niin huomioita herättävää fani t-paitaa päällä, mutta jotain hillitympää IFK-paitaa voisi ja pitäisikin. Ei oikein meinaa löytyä valmiina, ja on pitänyt vähän itse kikkailla :)

Ihan hyviä tuollaisia on tässä uudessa mallistossa kyllä:
 
Viimeksi muokattu:

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hyvä tuollainen vaatesopimus sponsoreiden ja IFK:n kanssa, täytyy katsoa minäklaista vaatetta löytyy.

Olen odottanut sellaista hillittyä fanituotetta, eli t-paitaa ja muuta sellasta, joka ei kuitenkaan ole niin fanifani-kamaa. Sellasta hulabaloo-fanivaatetta ja tavaraa on saanut ksb-sportin liikkeestä ja netistä toki, mutta ei saa oikeasti laadukkaita t-paitoja tai muuta käyttövaatetta, jossa vaikka pieni kilpilogo edessä tai sivussa.

Kummipoikakin kaipaili synttärilahjaks, kun sanoi ettei viitsi koulussa pitää niin huomioita herättävää fani t-paitaa päällä, mutta jotain hillitympää IFK-paitaa voisi ja pitäisikin. Ei oikein meinaa löytyä valmiina, ja on pitänyt vähän itse kikkailla :)

Ihan hyviä tuollaisia on tässä uudessa mallistossa kyllä:

100% samat ajatukset!!

Edit: nyt kun kävin katsomassa nuo kledjut, niin todella upea collaboraatio Makian, IFK:n ja Koffin välillä. Varsinkin kun kaikki helsinkiläisiä ja kaupunkilaisia niin upea juttu! Luulin että oli vain joku 4 tuotetta mutta noitahan on enemmänkin!

Edit2: onkohan tuo Bättre folk ale voimassa myös Makian ja IFK:n kaupassa, vai pelkästään nettikaupassa ja mihinköhän asti se on voimassa?
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fanikamoista puheenollen, jumalauta että olen nyt odottanut kauan, että HIFK-shopiin tulisi hyviä shortseja ostettavaksi. Sellaisia joita pelaajien näkee käyttävän jossain Nordiksen käytävillä loikkiessaan tai salilla treenatessaan, eli vaikka tummansiniset normaalit CCM-malliston shortsit pienellä kilpilogolla, noita ilolla käyttäisin sitten vaikka lenkkeillessäni ja kesäkaudella muuten vaan, himassa ja mökillä ja omistaisin varmaan useammat jos niitä jostain saisi.

Varmaan muutaman vuoden saa lisää odotella, että tuollainen tuote keksittäisi tarjontaan.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Poistin Nordis hupparin ja t-paidan. Josko siitä välittyisi peukku firman suuntaan tällaisesta uudesta fanituote yhteistyöstä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Fanikamoista puheenollen, jumalauta että olen nyt odottanut kauan, että HIFK-shopiin tulisi hyviä shortseja ostettavaksi. Sellaisia joita pelaajien näkee käyttävän jossain Nordiksen käytävillä loikkiessaan tai salilla treenatessaan, eli vaikka tummansiniset normaalit CCM-malliston shortsit pienellä kilpilogolla, noita ilolla käyttäisin sitten vaikka lenkkeillessäni ja kesäkaudella muuten vaan, himassa ja mökillä ja omistaisin varmaan useammat jos niitä jostain saisi.

Varmaan muutaman vuoden saa lisää odotella, että tuollainen tuote keksittäisi tarjontaan.

Mulla oli IFK:n CCM navy blue sortsit, itseasiassa kahdet ja kahden pesun jälkeen alkoi printit repeillä ja vähäisen käytön jälkeen meni taskujen vetoketjutkin rikki. Hinta oli muistaakseni 39e. Ne oli täydelliset mutta eivät kestäneet viikkoa pidempään käyttöä eikä pesua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Iker

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla oli IFK:n CCM navy blue sortsit, itseasiassa kahdet ja kahden pesun jälkeen alkoi printit repeillä ja vähäisen käytön jälkeen meni taskujen vetoketjutkin rikki. Hinta oli muistaakseni 39e. Ne oli täydelliset mutta eivät kestäneet viikkoa pidempään käyttöä eikä pesua.
Olivat täydelliset kokonaisen viikon verran. Kiitos varoituksesta, sillä minuakin alkoi noin shortsit tuotteena kiinnostamaan, vaan ei enää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Iker

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Paluu Nordikselle -sarjan eka jakso on räpsähtänyt C Moreen.


On muuten hemmetin hyvä sarja. Harmi, että tuota tulee vain neljä jaksoa. Saisi tulla joka vuosi tuota sarjaa ja vaikka noin 30 min jaksoja!
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Kuulin tänään hyvän mainoksen radiosta. Meni suunnilleen näin:

"- Muistatsä sen yhden huikeen pelin josta me... luettiin lehdestä?
- E..

Niinpä, onhan se nyt salee bulimpi meno tsiigaa ku Röda skulaa Nordiksella. HIFK-Jukurit tiistaina, skaffaa tsetit."

Diggaan.
 

rok49

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK NYG
Ja mistähän löytäisi eilisen ottelun lehdistötilaisuuden, jossa Ville P. kommentoisi ottelua.
Ainoa mitä olen löytänyt on maikkarin sivuilla "pieni isku palleaan". Ennemmin kyse oli kunnon potkusta palleille.
Seura voisi ottaa oppia Jenkeistä, missä valmentaja on ottelun jälkeen selittämässä missä mentiin metsään ja miksi
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja mistähän löytäisi eilisen ottelun lehdistötilaisuuden, jossa Ville P. kommentoisi ottelua.

Lehdistötilaisuutta en löytänyt, mutta tässä artikkelissa on muutama virke lisää Villeltä:


Linkki vie sportti.comin sivuille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös