HIFK:n mediaketju

  • 1 466 271
  • 5 827

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli mainoksia, jotka eivät herätä huomiota tai jää potentiaalisten kuluttajien mieleen. Ei kiitos.

IFK mainostaa katumainonnan muodossa markkina-alueella, jolla se on tunnettu toimija. Logo ja punainen väri itsessään riittävät herättämään huomion ja saattamaan (halutun) viestin tehokkaasti mainonnan kohteelle: IFK:n kausi on alkamassa.

Historian kenties toimivimpana katumainoksena pidetään Hitlerin vuoden 1932 Saksan presidentinvaalien vaalijulistetta. "Keep it simple, stupid" - periaate toimii tässäkin kontekstissa.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mun mielestä IFK:n logo herättää aina huomiota, kauhua, jännitystä, ihastusta, pelkoa ja kunnioitusta.
... ja iloa, ylpeyttä ja odotusta!

Jos tohon ”keep it simple” -pointtiin haluaa positiivisen ja kotimaisen esimerkin, se voisi olla Fazer. Niillähän on vuodesta toiseen aika ajoin se julistekampanja, jossa fazerinsinisellä taustalla lukee vain teksti Fazer. Kun brändi on vahva, ei tarvi kikkailla. Myös IFK:n kilpi & punainen väri ovat pääkaupunkiseudulla brädi, jota ei tarvi selittää. Tietysti mainonta voi välillä olla muutakin ja nämä tän hetkiset julisteet ovat munkin mielestä tekstiltään vähän plääh. Toivon kuitenkin, että IFK ei koskaan luovu playoffien kynnyksellä kadunvarsilla olevista Stadin Kevät -julisteista. Mulla menee iho kananlihalle joka kerta!
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mun mielestä IFK:n logo herättää aina huomiota, kauhua, jännitystä, ihastusta, pelkoa ja kunnioitusta.
Jep. Mutta tuollaiset ehdotetun kaltaiset mainokset sotivat juuri noita termejä vastaan. Se herättää tylsyyttä ja harmautta. Ei sillä, että tämän vuoden mainos olisi jotenkin repäisevä, mutta parempi kuin ehdotettu.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kuuluu kyllä, mutta vähän on sellainen bassoinen toi ääni tai miten tota nyt kuvailisi. Ei kirkas..

Verrattuna siis siihen, että samaan aikaan toiselta ruudulta Kupsin Astana peli veikkausTV:ltä ja siinä ääni kyllä paljon kirkkaampi..
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Täällä ainakin toimii hyvin. Jännä jos osalla toimii ja osalla ei.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Olihan niin, että pelin näkee YouTubesta myös jälkikäteen?
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
On kyllä tämä Hyvärinenkin oikein hyvä duunissaan, hyvä ulosanti ja hyvät kysymykset. En tiedä onko tosin hänen hyvyyttä vai vain itse vieraan omaa hyvyyttä, mutta olipa kyllä erityisen syvääluotaava Antti Pennasen haastattelu. En ole aivan noin syvällistä tarinaa kuullut valmentajalta, ehkä koskaan. Avasi silmiä ja lämmitti sydäntä.

Kiitos Laajasalon opiston mediatiimi, kiitos ottelustudio, kiitos Antti.
 
Viimeksi muokattu:

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Itseasiassa nyt ku istun tässä sohvalla, niin huomasin kanssa, että mulla kotiteatterista kuuluu selostuksen äänet vain takakaiuttimista. Etukaiuttimista kuuluu silloin tällöin hieman yleisön ääniä. Et olisko noilla ääniasetukset lähettävässä päässä jotenkin vinksallaan?
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän tason lähetykset harjoitusmatseista on tavallaan sama asia kun aikanaan alkoi radiolähetykset, kaikkien matsien televisiointi tai internetin tulo tämän jatkoajan muodossa - kulutus lisääntyy kannattajalla. Nyt mä katson jo kotisohvalla treenimatseja. Ja jengille mahtava paikka markkinoida substanssilla tuotetta, esim. uusien pelaajien esittelyn muodossa. Sitouttaa kannattajia enemmän. (Ihme muuten, etteivät ole myyneet mainoksia näihin.)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla toimii kuin junan vessa. Erikoistilanteet tosin tökkii. Joku seisoo piuhan päällä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös