Sonny Burnett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Ihme vääntöä. Kaikkien joukkueiden edareilla on sakkokassa joissa mainitaan sanktiot mm pukutilojen koodistoista esim. erektioista, pieruista, kusemisesta suihkuun jne jne.
Paljonkohan tulee sakkoa, jos ihan vaan yhtäkkiä salaa ja ilman lupaa työntää kyrpänsä ykkössentterin perseeseen? Koska niin ne homot kuulemma heti tekee.Ihme vääntöä. Kaikkien joukkueiden edareilla on sakkokassa joissa mainitaan sanktiot mm pukutilojen koodistoista esim. erektioista, pieruista, kusemisesta suihkuun jne jne.
Jostain kuulin että bussipaska ja pieru paljaalla perseellä on 20€. Kyrpä perseessä on noihin nähden saletisti vähintään huntin keissi.Paljonkohan tulee sakkoa, jos ihan vaan yhtäkkiä salaa ja ilman lupaa työntää kyrpänsä ykkössentterin perseeseen? Koska niin ne homot kuulemma heti tekee.
Jostain kuulin että bussipaska ja pieru paljaalla perseellä on 20€. Kyrpä perseessä on noihin nähden saletisti vähintään huntin keissi.
Tarkoitit kai ei kulli?On kyllä hienoa luettavaa tämä ketju ei vittu
mistä tulee tällainen myytti näistä "himokkaista homoista" jotka ei kestä hetkeäkään rauhassa?
Juttujen perusteella on kyllä ihmeellistä porukkaa ne homot siellä pukukopissa. Itse urheilulaji ei niinkään kiinnosta, vaan harrastavat sitä lajia vain ja ainoastaan sen takia, että pääsee treenien jälkeen sinne suihkuun homoilemaan kaikkien niiden heteroiden kanssa.
Siis että kaikilla homoilla on niin uskomattoman voimakas libido, että eivät lainkaan kykene pitämään kiihottumistaan kurissa
Viimeiseen lainauksen kappaleeseen sanoisin, että mieluummin kehottaisin kaikkia ahdasmielisiä runkkareita, joille ihmisoikeuksien tasavertaisuus ihonväristä, seksuaalisesta suuntautumisesta tai muusta riippumatta on jotenkin vaikea ajatus, muuttamaan sinne Turkkiin, Saudi-Arabiaan, Iraniin tai vaikka Venäjälle. Siellä ei tarvitse pelätä pukuhuoneissa vaanivia homoja eikä kauhistella käsi kädessä kulkevia miespareja. Jos tuollainen yhteiskunta vastaa ihanteitanne, niin muuttakaa sinne älkääkä yrittäkö pakottaa sivistysvaltioita misantroopisiin fantasioihinne.
Kirjoitin, että miehillä ylipäänsä on vaikeuksia pitää katseitaan ja himojaan kurissa, ja että homomiehetkin kuuluvat tähän joukkoon "miehet".
Tästä tuli mieleen: mulla on hyvinkin pari lesbokaveria joilta (oletettavasti) heteromiehet ovat kysymättä kokeilleet tissejä. Ja usein on minulta kysytty -oletettavasti heteronainen - mennäänkö panemaan? Voitinko jonkun palkinnon? Tämä nyt ei liity HIFK-mediaan millään lailla, mikä, on erittäin hyvällä mallilla. Aina on parannettavaa tietenkin.Tästä tuli mieleen: minulta on parikin homoa kysynyt kuinka iso kulli ja saako imeä vaikka sitä ennen tein hyvinkin selväksi, että miehet ei kiinnosta siinä mielessä.
Annoithan imeä edes vähän. Olet semi nössö muuten. Koska 2021.Tästä tuli mieleen: minulta on parikin homoa kysynyt kuinka iso kulli ja saako imeä vaikka sitä ennen tein hyvinkin selväksi, että miehet ei kiinnosta siinä mielessä.
Tästä tuli mieleen: mulla on hyvinkin pari lesbokaveria joilta (oletettavasti) heteromiehet ovat kysymättä kokeilleet tissejä. Ja usein on minulta kysytty -oletettavasti heteronainen - mennäänkö panemaan? Voitinko jonkun palkinnon? Tämä nyt ei liity HIFK-mediaan millään lailla, mikä, on erittäin hyvällä mallilla. Aina on parannettavaa tietenkin.
No näinhän se tietenkin menee. Mä oon joskus kävellyt punaisia päin, ja porttiteorian mukaan on vain ajan kysymys, milloin siirryn vakavien ja törkeiden rikosten pariin. Koska niin se vain menee. Tehdään yksi asia ja välittömästi ovat ovet levällään myös kaikkiin muihin asioihin. Tietenkin.Jos arvon palstatoverit eivät pahastu, niin jatkan aihetta ihmisten oikeudesta olla mitä on ja rakkaan seuramme mediassa aiheesta luomaa kuvaa. Poistun nyt siis tuolta varsinaiselta homosektorilta.
Mielestäni IFK näytti persettä tasa-arvolle ja ihmisten oikeudelle olla mitä on, lopettamalla pitkän ja kauniin yhteistyön Big Red Catsien kanssa. Taustalla täytyi olla tuo vahva profiloituminen myös gimmojen jääkiekkoon. Cheerleadereitten mukana pitämisen pelättiin olevan jonkinlainen vastakkainasettelu naisten jääkiekon ja miesten jääkiekon arvostamisen välillä. Minua tämä aihe vieläkin harmittaa ja haluaisin BRC:n nähdä tulevaisuudessa otteluissa luomassa henkeä. Enkä minä pahastuisi yhtään, vaikka tuohon ryhmään otettaisiin mukaan myös miespuolisia, tai minkä sukupuolisia cheerleadereitä tahansa.
Muutoin tuohon aikaisempaan käytyyn keskusteluun lyhyesti kommentoin, että en myöskään näe järkevänä lähteä seurana mukaan näihin "poliittisiin" tapahtumiin. Nykypäivänä toistemme kunnioituksen sellaisena kuin kukin on, pitäisi olla ihan normaalia arkipäivää. Tekemällä asioista erikseen numeroa, lisäämme vain vastakkainasettelua. Idiootteja löytyy maailmasta ja jokainen omalla esimerkillämme voimme näyttää, että emme hyväksy minkäänlaista rasistista toimintaa mitään ihmisryhmää kohtaan. Jo entisen palstatoverimme Pekka Kaukalon vertauskuvat imurijuttuihin jne... toki olivat mauttomia, mutta idea siitä että kohta saamme joka päivä pitää teemapäivää eri ihmisryhmien puolesta pitää paikkansa, jos siihen lähdemme. Itseasiassa mielestäni meillä tulee vähän liikaakin jo tuota kaksikielisyyden painottamista.
Toivottavasti mielipiteeni ei ketään pahoittanut ja saan olla niidenkin myötä oma itseni.
Toivottavasti mielipiteeni ei ketään pahoittanut ja saan olla niidenkin myötä oma itseni.
Minua tämä aihe vieläkin harmittaa ja haluaisin BRC:n nähdä tulevaisuudessa otteluissa luomassa henkeä. Enkä minä pahastuisi yhtään, vaikka tuohon ryhmään otettaisiin mukaan myös miespuolisia, tai minkä sukupuolisia cheerleadereitä tahansa.
Ei se nyt ihan niinkään mene, että kaikki paska on vaan kestettävä, jos sattuu jotain rahaakin ammatistaan tienaamaan. Huomionhakua se on enemmänkin näiltä pelleiltä, jotka esim. jalkapalloilijoita pilkkaavat ja saavat siihen sitten muita kaltaisiaan idiootteja mukaan hölmöilemään. Nyt on kuitenkin jo vuosi 2021, joten luulisi näissäkin asioissa jo järjen voittavan.BRC:n minäkin haluaisin nähdä, mutta menisi niin pelletouhuksi jos siellä homppelit tanssahtelisi huulipunat huulilla. Antakaa naisten olla naisia ja miesten miehiä.
Eihän nämä pridet, tasa-arvo jutut ja polvistumiset ole mitään muuta kuin huomionhakua. Jalkapallokentillä mustat hakevat somessa huomiota kun katsomosta joku kannattaja huutaa "apina."
Jos tienaat ammattilaisena miljoonia, niin kyllä se on vaan kestettävä.
Ei se nyt ihan niinkään mene, että kaikki paska on vaan kestettävä, jos sattuu jotain rahaakin ammatistaan tienaamaan. Huomionhakua se on enemmänkin näiltä pelleiltä, jotka esim. jalkapalloilijoita pilkkaavat ja saavat siihen sitten muita kaltaisiaan idiootteja mukaan hölmöilemään. Nyt on kuitenkin jo vuosi 2021, joten luulisi näissäkin asioissa jo järjen voittavan.
No jos linja on tämä, niin sitten pitäisi kieltää kaikki katsomohuudot. Jerelle huudeltiin Porissa "huume, huume", mutta ei se siitä meteliä nostanut. Naureskeli vain.
On ihan oikeasti todella surullista, jos et ymmärrä mikä ero on teolla ja ominaisuudella.