Tästä tuli mieleen: mulla on hyvinkin pari lesbokaveria joilta (oletettavasti) heteromiehet ovat kysymättä kokeilleet tissejä. Ja usein on minulta kysytty -oletettavasti heteronainen - mennäänkö panemaan? Voitinko jonkun palkinnon? Tämä nyt ei liity HIFK-mediaan millään lailla, mikä, on erittäin hyvällä mallilla. Aina on parannettavaa tietenkin.
Tähän kun lähdettiin, ja muutaman oluen siivittämänä sanon #minäkin, että sekä nais- että miesoletetut ovat myös minua, sekä nais- että miesoletettua pokanneet, ja menneet jopa niin pitkälle että ovat hampailla, sormilla, nyrkeillä, genitaaleilla ja kielillä minua liian paljon hätistelleet, muutaman kerran mielestäni jopa "raiskanneet", mutta toki tuo on vaikeasti määriteltävä raja. Ovat kysymättä kokeilleet tissejä, huulia, genitaalia, peppua, kurkkua, hiuksia, lantiota, reisiä, kainaloita, niskaa, poskia, ihoa. En arvosta, ja omalla sukupuolellani ei juuri ole väliä, eikä myöskään näiden alueeni rikkojien sukupuolella. Se millä on väliä, on että näiltä ihmisiltä on puuttunut jokin hyvin oleellinen ja perustavalaatuinen kunnioitusgeeni. Väitän, että etenkin machomiehiltä useammin puuttuu tämä geeni.
IFK:n mediaketjun aiheeseen palataksemme, tahtoisin IFK:n tarkemmin kohdentavan sen, mitä oikeasti haluavat sanoa. Jos halutaan sanoa pride-liputuksella, että homot ovat tervetulleita joukkueeseen, se on oikeasti ihan hyvä ja kiva. Sen pitää kuitenkin myös tarkoittaa sitä, että tehdään asian eteen käytännön tekoja. Jos taas sillä halutaan sanoa, että tahdotaan paremmin toteutuvia ihmisoikeuksia muunsukupuolisille ja seksuaalivähemmistöille, silloin sen täytyy myös tarkoittaa ulostuloja Kiinan, Venäjän, Saudi-Arabian, Turkin ja etenkin ihan sen oman paskasponsorin (Turkish Airlines) suuntaan. Tämä oxymoroninen dilemma (Turkin valtiolta rahan kerääminen ja samalla sateenkaari-yksisarvis-moraaliprojektio-virtuesignalointi) luo sovittamattomissa olevan ristiriidan joka ei voi toteutua yhtäaikaa.