HIFK:n mediaketju

  • 1 446 426
  • 5 706

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Haha! Väitän että tää on Jatkoajan ensimmäinen riita hypoteettisesta erektiosta. Täällä kyllä saa riidan näköjään ihan mistä vaan aikaiseksi.
Kyllä. Ja oman ajattelun paremmuus verraten toisen kapeakatseiseen maailmaan on in. On kivempi olla oikeassa oman maailmankatsomuksen kanssa. Koska se vaan on parempaa ihmisenä olemista. Joko vuosi 2021 on mainittu? Ei siinä tuli puolen tunnin hupi tätä ketjua selaten. Itse toivon että IFK pysyy kaukana ja etäällä tästä sateenkaari touhusta.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihme vääntöä. Kaikkien joukkueiden edareilla on sakkokassa joissa mainitaan sanktiot mm pukutilojen koodistoista esim. erektioista, pieruista, kusemisesta suihkuun jne jne.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihme vääntöä. Kaikkien joukkueiden edareilla on sakkokassa joissa mainitaan sanktiot mm pukutilojen koodistoista esim. erektioista, pieruista, kusemisesta suihkuun jne jne.
Paljonkohan tulee sakkoa, jos ihan vaan yhtäkkiä salaa ja ilman lupaa työntää kyrpänsä ykkössentterin perseeseen? Koska niin ne homot kuulemma heti tekee.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Paljonkohan tulee sakkoa, jos ihan vaan yhtäkkiä salaa ja ilman lupaa työntää kyrpänsä ykkössentterin perseeseen? Koska niin ne homot kuulemma heti tekee.
Jostain kuulin että bussipaska ja pieru paljaalla perseellä on 20€. Kyrpä perseessä on noihin nähden saletisti vähintään huntin keissi.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Jostain kuulin että bussipaska ja pieru paljaalla perseellä on 20€. Kyrpä perseessä on noihin nähden saletisti vähintään huntin keissi.

Mutta kuinka paljon sakkokassaan kilahtaa, jos nelosketjun hyökkääjät tekevät "junan"?
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
mistä tulee tällainen myytti näistä "himokkaista homoista" jotka ei kestä hetkeäkään rauhassa?

Kirjoitin, että miehillä ylipäänsä on vaikeuksia pitää katseitaan ja himojaan kurissa, ja että homomiehetkin kuuluvat tähän joukkoon "miehet".

Juttujen perusteella on kyllä ihmeellistä porukkaa ne homot siellä pukukopissa. Itse urheilulaji ei niinkään kiinnosta, vaan harrastavat sitä lajia vain ja ainoastaan sen takia, että pääsee treenien jälkeen sinne suihkuun homoilemaan kaikkien niiden heteroiden kanssa.

Eikun juuri toisinpäin, että eivät harrasta, koska eivät halua paskaa niskaan, saada epäilyjä osakseen ja aiheuttaa kavereissa epämukavuutta.

Siis että kaikilla homoilla on niin uskomattoman voimakas libido, että eivät lainkaan kykene pitämään kiihottumistaan kurissa

Kirjoitin, että miehillä ylipäänsä on vaikeuksia pitää katseitaan ja himojaan kurissa, ja että homomiehetkin kuuluvat tähän joukkoon "miehet".

Viimeiseen lainauksen kappaleeseen sanoisin, että mieluummin kehottaisin kaikkia ahdasmielisiä runkkareita, joille ihmisoikeuksien tasavertaisuus ihonväristä, seksuaalisesta suuntautumisesta tai muusta riippumatta on jotenkin vaikea ajatus, muuttamaan sinne Turkkiin, Saudi-Arabiaan, Iraniin tai vaikka Venäjälle. Siellä ei tarvitse pelätä pukuhuoneissa vaanivia homoja eikä kauhistella käsi kädessä kulkevia miespareja. Jos tuollainen yhteiskunta vastaa ihanteitanne, niin muuttakaa sinne älkääkä yrittäkö pakottaa sivistysvaltioita misantroopisiin fantasioihinne.

Listallesi on ilman muuta lisättävä Kiina. Ja näissä mainituissa valtioissa ne ongelmat nimenomaan ovat, joten siellä tätä liputusta ja näitä marsseja tulisi tehdä. Juuri näissä (ja monessa muussakin) valtioissa ihmisoikeuksia, naisten, seksuaalivähemmistöjen, muunsukupuolisten ja etnisten vähemmistöjen oikeuksia poljetaan.

Pohjoismainen suvaitsevainen hyvinvointivaltio vastaa omia ihanteitani.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitin, että miehillä ylipäänsä on vaikeuksia pitää katseitaan ja himojaan kurissa, ja että homomiehetkin kuuluvat tähän joukkoon "miehet".

Tästä tuli mieleen: minulta on parikin homoa kysynyt kuinka iso kulli ja saako imeä vaikka sitä ennen tein hyvinkin selväksi, että miehet ei kiinnosta siinä mielessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK
Miksi täällä lähestytään heteroiden ja homojen yhteisiä sauna- ja suihkusessioita ikäänkuin ongelmana? Jarkko Ruutuhan paljasti kirjassaan kulkeneensa usein munasiltaan pukuhuoneessa, sillä tällä oli positiivinen vaikutus joukkuetovereihin. Tämänhän näkee ihan vanhoja pistepörssejä katsomalla, että esim. ”julkiset salaisuudet” aka Sedinit tai Daniel Alfredsson ovat pelanneet parhaat kautensa juuri Ruudun rinnalla. Uskoisin, että tällä pride liputuksella IFK hakee hieman samankaltaista ilmiötä kuin missä Ruutu onnistui omalla urallaan. Katsokaa ensi kaudella pistepörssinne kärkinimiä niin osaatte kaikki homovastaiset olla ostamatta näiden pelaajien pelipaitoja. Jos peliesityksistä puhutaan niin mielestäni olisi olennaisempaa miettiä, miksi heteromiehiä ei ole viime vuosina näkynyt pistepörssin kärkisijoilla sitten Veli-Pekka Ketolan. Ehkä joskus tulevaisuudessa miesten ja naisten sekajoukkueet voisi kirvoittaa myös heterojääkiekkoilijoita parempiin pelisuorituksiin. Tämä nyt vain näin ajatustasolla heitettynä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
HIFK:n mediaketju ainakin lukee tuolla ylhäällä otsikossa. Jotenkin tuntuu, että täällä mennään nyt hieman ohi aiheesta. Kai noista omista fantasioistaan voisi kirjoitella mieluummin joissain vapaan puolen ketjuissa.

Ja jottei tämäkään viesti menisi täysin OT:ksi, oli toi virtuaalinen fanitapaaminen ihan mukavaa kuunneltavaa, vaikka ei enää ihan tuore olekaan. Lisää vaan tällaista sitten syksyllä ennen kauden alkua.



 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tästä tuli mieleen: minulta on parikin homoa kysynyt kuinka iso kulli ja saako imeä vaikka sitä ennen tein hyvinkin selväksi, että miehet ei kiinnosta siinä mielessä.
Tästä tuli mieleen: mulla on hyvinkin pari lesbokaveria joilta (oletettavasti) heteromiehet ovat kysymättä kokeilleet tissejä. Ja usein on minulta kysytty -oletettavasti heteronainen - mennäänkö panemaan? Voitinko jonkun palkinnon? Tämä nyt ei liity HIFK-mediaan millään lailla, mikä, on erittäin hyvällä mallilla. Aina on parannettavaa tietenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Käyttäjälle on annettu offtopicista pelikielto.
Tästä tuli mieleen: mulla on hyvinkin pari lesbokaveria joilta (oletettavasti) heteromiehet ovat kysymättä kokeilleet tissejä. Ja usein on minulta kysytty -oletettavasti heteronainen - mennäänkö panemaan? Voitinko jonkun palkinnon? Tämä nyt ei liity HIFK-mediaan millään lailla, mikä, on erittäin hyvällä mallilla. Aina on parannettavaa tietenkin.

Tähän kun lähdettiin, ja muutaman oluen siivittämänä sanon #minäkin, että sekä nais- että miesoletetut ovat myös minua, sekä nais- että miesoletettua pokanneet, ja menneet jopa niin pitkälle että ovat hampailla, sormilla, nyrkeillä, genitaaleilla ja kielillä minua liian paljon hätistelleet, muutaman kerran mielestäni jopa "raiskanneet", mutta toki tuo on vaikeasti määriteltävä raja. Ovat kysymättä kokeilleet tissejä, huulia, genitaalia, peppua, kurkkua, hiuksia, lantiota, reisiä, kainaloita, niskaa, poskia, ihoa. En arvosta, ja omalla sukupuolellani ei juuri ole väliä, eikä myöskään näiden alueeni rikkojien sukupuolella. Se millä on väliä, on että näiltä ihmisiltä on puuttunut jokin hyvin oleellinen ja perustavalaatuinen kunnioitusgeeni. Väitän, että etenkin machomiehiltä useammin puuttuu tämä geeni.

IFK:n mediaketjun aiheeseen palataksemme, tahtoisin IFK:n tarkemmin kohdentavan sen, mitä oikeasti haluavat sanoa. Jos halutaan sanoa pride-liputuksella, että homot ovat tervetulleita joukkueeseen, se on oikeasti ihan hyvä ja kiva. Sen pitää kuitenkin myös tarkoittaa sitä, että tehdään asian eteen käytännön tekoja. Jos taas sillä halutaan sanoa, että tahdotaan paremmin toteutuvia ihmisoikeuksia muunsukupuolisille ja seksuaalivähemmistöille, silloin sen täytyy myös tarkoittaa ulostuloja Kiinan, Venäjän, Saudi-Arabian, Turkin ja etenkin ihan sen oman paskasponsorin (Turkish Airlines) suuntaan. Tämä oxymoroninen dilemma (Turkin valtiolta rahan kerääminen ja samalla sateenkaari-yksisarvis-moraaliprojektio-virtuesignalointi) luo sovittamattomissa olevan ristiriidan joka ei voi toteutua yhtäaikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Walrus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos arvon palstatoverit eivät pahastu, niin jatkan aihetta ihmisten oikeudesta olla mitä on ja rakkaan seuramme mediassa aiheesta luomaa kuvaa. Poistun nyt siis tuolta varsinaiselta homosektorilta.

Mielestäni IFK näytti persettä tasa-arvolle ja ihmisten oikeudelle olla mitä on, lopettamalla pitkän ja kauniin yhteistyön Big Red Catsien kanssa. Taustalla täytyi olla tuo vahva profiloituminen myös gimmojen jääkiekkoon. Cheerleadereitten mukana pitämisen pelättiin olevan jonkinlainen vastakkainasettelu naisten jääkiekon ja miesten jääkiekon arvostamisen välillä. Minua tämä aihe vieläkin harmittaa ja haluaisin BRC:n nähdä tulevaisuudessa otteluissa luomassa henkeä. Enkä minä pahastuisi yhtään, vaikka tuohon ryhmään otettaisiin mukaan myös miespuolisia, tai minkä sukupuolisia cheerleadereitä tahansa.

Muutoin tuohon aikaisempaan käytyyn keskusteluun lyhyesti kommentoin, että en myöskään näe järkevänä lähteä seurana mukaan näihin "poliittisiin" tapahtumiin. Nykypäivänä toistemme kunnioituksen sellaisena kuin kukin on, pitäisi olla ihan normaalia arkipäivää. Tekemällä asioista erikseen numeroa, lisäämme vain vastakkainasettelua. Idiootteja löytyy maailmasta ja jokainen omalla esimerkillämme voimme näyttää, että emme hyväksy minkäänlaista rasistista toimintaa mitään ihmisryhmää kohtaan. Jo entisen palstatoverimme Pekka Kaukalon vertauskuvat imurijuttuihin jne... toki olivat mauttomia, mutta idea siitä että kohta saamme joka päivä pitää teemapäivää eri ihmisryhmien puolesta pitää paikkansa, jos siihen lähdemme. Itseasiassa mielestäni meillä tulee vähän liikaakin jo tuota kaksikielisyyden painottamista.

Toivottavasti mielipiteeni ei ketään pahoittanut ja saan olla niidenkin myötä oma itseni.
 

444

Jäsen
Jos arvon palstatoverit eivät pahastu, niin jatkan aihetta ihmisten oikeudesta olla mitä on ja rakkaan seuramme mediassa aiheesta luomaa kuvaa. Poistun nyt siis tuolta varsinaiselta homosektorilta.

Mielestäni IFK näytti persettä tasa-arvolle ja ihmisten oikeudelle olla mitä on, lopettamalla pitkän ja kauniin yhteistyön Big Red Catsien kanssa. Taustalla täytyi olla tuo vahva profiloituminen myös gimmojen jääkiekkoon. Cheerleadereitten mukana pitämisen pelättiin olevan jonkinlainen vastakkainasettelu naisten jääkiekon ja miesten jääkiekon arvostamisen välillä. Minua tämä aihe vieläkin harmittaa ja haluaisin BRC:n nähdä tulevaisuudessa otteluissa luomassa henkeä. Enkä minä pahastuisi yhtään, vaikka tuohon ryhmään otettaisiin mukaan myös miespuolisia, tai minkä sukupuolisia cheerleadereitä tahansa.

Muutoin tuohon aikaisempaan käytyyn keskusteluun lyhyesti kommentoin, että en myöskään näe järkevänä lähteä seurana mukaan näihin "poliittisiin" tapahtumiin. Nykypäivänä toistemme kunnioituksen sellaisena kuin kukin on, pitäisi olla ihan normaalia arkipäivää. Tekemällä asioista erikseen numeroa, lisäämme vain vastakkainasettelua. Idiootteja löytyy maailmasta ja jokainen omalla esimerkillämme voimme näyttää, että emme hyväksy minkäänlaista rasistista toimintaa mitään ihmisryhmää kohtaan. Jo entisen palstatoverimme Pekka Kaukalon vertauskuvat imurijuttuihin jne... toki olivat mauttomia, mutta idea siitä että kohta saamme joka päivä pitää teemapäivää eri ihmisryhmien puolesta pitää paikkansa, jos siihen lähdemme. Itseasiassa mielestäni meillä tulee vähän liikaakin jo tuota kaksikielisyyden painottamista.

Toivottavasti mielipiteeni ei ketään pahoittanut ja saan olla niidenkin myötä oma itseni.
No näinhän se tietenkin menee. Mä oon joskus kävellyt punaisia päin, ja porttiteorian mukaan on vain ajan kysymys, milloin siirryn vakavien ja törkeiden rikosten pariin. Koska niin se vain menee. Tehdään yksi asia ja välittömästi ovat ovet levällään myös kaikkiin muihin asioihin. Tietenkin.

Ja mitä tsirbuihin tulee, niin ehkä voi olla hyvä jo päästä hiljalleen yli siitä, että hallilla ei enää pikkutytöt joraile jumppapuvuissaan. Mä jotenkin ymmärtäisin haikailun noiden perään, jos tekisivät siellä jotain temppuja (ehkä portaissa vähän vaarallista) tai pitäisivät yllä jotain kunnon show’ta. Mutta kun huiskitaan pompomien kanssa pelikatkoilla lähes rytmissä musiikin kanssa, niin itse en löydä oikein pointtia.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti mielipiteeni ei ketään pahoittanut ja saan olla niidenkin myötä oma itseni.

Et pahoittanut ainakaan minun mieltäni, mutta olen kyllä oikeastaan kaikista asioista kanssasi eri mieltä. Tätä tasa-arvoasiaan liittyvää pandoran lipasta en edes lähde enää avaamaan, koska sitä on ehkä käsitelty ja riittävästi, ja ehkä tuo tyttöjen jumppailu on myös riittävissä määrin käsitelty.

Sitä vastoin kaksikielisyyttä voisi tai pitäisi minusta tuoda esiin vielä paljon reippaammin. Eihän se käytännössä tällä hetkellä näy oikein missään. Olen itse täysin suomenkielinen ja ruotsin osaamiseni on varsin keskinkertaista, mutta minusta esimerkiksi meidän kaikki lehdistötilaisuutemme voisivat olla täysin kaksikielisiä ja jos kulloinenkin pääkoutsi ei osaa ruotsia, niin joku Lunkka voisi hyvin olla side-kickinä heittämässä pelin jälkeisissä lehdistötilaisuuksissa läpät ruotsiksi.

Seuraan kohtuullisen aktiivisesti La Ligaa ja espanjankielen taitoisena katson esimerkiksi kaikki suosikkijoukkueeni lehdistötilaisuudet. Minusta on hienoa, että esimerkiksi baskijengien koutsit heittävät osan jutuista baskiksi ja myös paikallinen lehdistö esittää kysymykset baskiksi. Sama juttu ainakin galicialaisten ja katalonialaisten jengien osalta.
 

Walrus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivon että kukaan ei nyt tuota kieliposkella heitettyä provoa kaksi kielisyydestä ottanut tosissaan:)

Minun mielestäni tuo ainainen ajattelu "pikkutytöt jumppapuvuissa", kertoo enemmänkin kommentoijan omasta kieroutuneesta mielestä. Se mitä tuolla ajatuksellani hain, on että mieluummin noita ottelutapahtumia tulisi kasvattaa, eikä supistaa sitä vähäistäkin oheistoimintaa/-ohjelmaa pois. Suomessa on vuosikausia ollut maailman menestyneimpiin kuuluvia cheerleading ryhmiä. Näkisin mielelläni että esim. viikonlopun ottelutapahtumien alussa saataisiin nauttia jokin komea cheerleading esitys. Nyt toki joku heittää kommentin, ettei nämä "tytöt jumppapuvuissa" ole nähneetkään tämän tyyppistä cheerleadingiä. Eivät he näitä temppuja toki tee, mutta ovat hyvinkin harjoitellut tanssiryhmä ja voi olla kokonaisuutena myös osa tapahtumaa. Ja minulle ne ovat olleet osa sitä perinnettä ja kokonaisuutta, jota olen pienestä pitäen seurannut ja kannattanut.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisko tämän jaarittelun ja off topiccien pyörittelyn tässä ketjussa nyt jo lopettaa? Vituttaa availla nykyään tätä HIFK:n mediaketjua päästäkseen keskustelemaan tai lukemaan jostain aiheeseen liittyvästä, ja sitten täällä puhutaan joka kerta ihan mistä sattuu…
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua tämä aihe vieläkin harmittaa ja haluaisin BRC:n nähdä tulevaisuudessa otteluissa luomassa henkeä. Enkä minä pahastuisi yhtään, vaikka tuohon ryhmään otettaisiin mukaan myös miespuolisia, tai minkä sukupuolisia cheerleadereitä tahansa.

BRC:n minäkin haluaisin nähdä, mutta menisi niin pelletouhuksi jos siellä homppelit tanssahtelisi huulipunat huulilla. Antakaa naisten olla naisia ja miesten miehiä.

Eihän nämä pridet, tasa-arvo jutut ja polvistumiset ole mitään muuta kuin huomionhakua. Jalkapallokentillä mustat hakevat somessa huomiota kun katsomosta joku kannattaja huutaa "apina."

Jos tienaat ammattilaisena miljoonia, niin kyllä se on vaan kestettävä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
BRC:n minäkin haluaisin nähdä, mutta menisi niin pelletouhuksi jos siellä homppelit tanssahtelisi huulipunat huulilla. Antakaa naisten olla naisia ja miesten miehiä.

Eihän nämä pridet, tasa-arvo jutut ja polvistumiset ole mitään muuta kuin huomionhakua. Jalkapallokentillä mustat hakevat somessa huomiota kun katsomosta joku kannattaja huutaa "apina."

Jos tienaat ammattilaisena miljoonia, niin kyllä se on vaan kestettävä.
Ei se nyt ihan niinkään mene, että kaikki paska on vaan kestettävä, jos sattuu jotain rahaakin ammatistaan tienaamaan. Huomionhakua se on enemmänkin näiltä pelleiltä, jotka esim. jalkapalloilijoita pilkkaavat ja saavat siihen sitten muita kaltaisiaan idiootteja mukaan hölmöilemään. Nyt on kuitenkin jo vuosi 2021, joten luulisi näissäkin asioissa jo järjen voittavan.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se nyt ihan niinkään mene, että kaikki paska on vaan kestettävä, jos sattuu jotain rahaakin ammatistaan tienaamaan. Huomionhakua se on enemmänkin näiltä pelleiltä, jotka esim. jalkapalloilijoita pilkkaavat ja saavat siihen sitten muita kaltaisiaan idiootteja mukaan hölmöilemään. Nyt on kuitenkin jo vuosi 2021, joten luulisi näissäkin asioissa jo järjen voittavan.

No jos linja on tämä, niin sitten pitäisi kieltää kaikki katsomohuudot. Jerelle huudeltiin Porissa "huume, huume", mutta ei se siitä meteliä nostanut. Naureskeli vain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös