HIFK:n juniorijoukkueet

  • 375 179
  • 1 269

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hankala alku Kolleilta tänään, mutta sitten kun homma lähti rullaamaan, niin tuntui että melkein jokainen laukaus upposi maaliin. Brad Lambert on ihan malliesimerkki siitä, että kuinka nopeasti nämä huippulupaukset voivat kehittyä. Lambert on tällä hetkellä jo aivan eri pelaaja, kuin vaikka kaksi kuukautta sitten harjoituspeleissä, ja se näkyy kentällä tehoina, mutta ennen kaikkea huomattavasti kokonaisvaltaisempana peliä. Totta kai siellä vielä tulee lapsuksia, liian pitkiä vaihtoja yms. mutta on ollut huikea seurata pojan kehittymistä jo nyt. Välillä sen unohtaa, että kundi täyttää vasta kahden kuukauden päästä 16 vuotta.

Muutenkin ihan ilo katsella useiden Kollit-pelaajien peliä ja vähän ihmettelenkin jos esimerkiksi Heljanko tai Myllylä ei tässä lähiaikoina pääse Liigassa kokeilemaan. En näe, että siinä olisi mitään hävittävää, jos vertaa vaikka jonkun Tallbergin tai Keräsen esityksiin tähän mennessä tällä kaudella. Heljanko oli todella lähellä siirtyä toiseen Liiga-seuraan jo täksi kaudeksi, joten siirron voisi kuvitella olevan saletti ensi kaudeksi, ellei kundi pääse edes näyttämään taitojaan Edarissa. Konsta Hirvonen jo menetettiin, enkä todellakaan haluaisi nähdä Heljangolle käyvän samoin. Ei noita lupaavia senttereitä kuitenkaan ihan puissa ole kasvanut IFK-organnisaatiossa.

Mun silmään nyt oli ensimmäinen peli jossa Lambert (pari aiempaa näkemättä) pelasi sillä tasolla mitä odotin. Joo, oli lapsellisia virheitä tänäänkin, mutta eiköhän niistä valmennukselta tule palautetta. Kuitenkin ratkaisut ja liike tosi hyvällä tasolla. Kiinnitin siihen eniten huomiota, että Lambert jakoi kiekkoa ihan eri tavalla kuin aiemmissa näkemissäni matseissa. Ei pitänyt ja kuskannut itsekseen vaan jakoi eteenpäin ja teki itselleen tilaa.

Jos Lambert on jo ensi kaudelle valmis kokeilemaan edarissa, niin onkohan IFK:lla ongelma. Siellä voisi tuolla kehityskäyrällä olla myös Janhunen, Heljanko, Vitali, Myllylä ja Kukka ja ainakin tällä hetkellä musta näyttää siltä, että olisi hienoa jos noin monta omaa kasvattia voi pitää, mutta ei varmaan voi. Toivottavasti nyt Heljanko, Myllylä ja Kukka ainakin saa näytönpaikan. Se on myös mielenkiintoista, että siellä on kaikki rightin hyökkääjiä, paitsi Janhunen.

Miten sä näit Teräväisen suorituksen? Tilastoissa näyttää hyvältä, mutta mun mielestä noi syöttöpisteet (pl. läpiajo) oli sellaisia, että ne olisi voineet "sattua" kenelle vain. Mä näen hänet edelleen jotenkin arkana ja tylsänä pelaajana ja jostain syystä huomaan sen arkuuden ennen kun huomaan kenestä on kyse. Mun mielestä Teräväisen pelistä myös paistaa tietynlainen laiskuus, vai onko se sitten sitä taituruutta, jota en erota.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Laitetaan nyt tänne, kun se liittyy siihen miten tuota junioripolkua voidaan parantaa myös meillä.

Artikkelissa Kärppien tilanteesta, jossa moni juniori on karannut toiseen organisaatioon.

Samalla tavalla pitäisi olla iloinen ja ylpeä Rindellin mahdollisuuksista Jukureissa ja toivoa, että palaa valmiimpana pelaajana takaisin. Toivottavasti ei liian kalliilla...

 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäs jannu tämä Roope Turunen on, tai miten on pelannut noissa peleissä, joissa on päässyt kokoonpanoon? Lähinnä olen kiinnittänyt huomiota jätkään siksi, että oli viime vuonna B:n kapteeni ja teki siellä ihan kohtuulliset tehot ja myös aika reippaan jäähysaldon. Raamienkin pitäisi riittää aika pitkälle ja lisäksi kiinnostaa tällaiset kaverit, joita peluutetaan vuoron perään sekä sentterinä että pakkina.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Miten sä näit Teräväisen suorituksen? Tilastoissa näyttää hyvältä, mutta mun mielestä noi syöttöpisteet (pl. läpiajo) oli sellaisia, että ne olisi voineet "sattua" kenelle vain. Mä näen hänet edelleen jotenkin arkana ja tylsänä pelaajana ja jostain syystä huomaan sen arkuuden ennen kun huomaan kenestä on kyse. Mun mielestä Teräväisen pelistä myös paistaa tietynlainen laiskuus, vai onko se sitten sitä taituruutta, jota en erota.

Tämä on mielenkiintoinen näkemys. En ole vieläkään kovin montaa kokonaista junnupeliä nähnyt kuluvalla kaudella, mutta tälläkin otannalla + saamani kommentit huomioiden uskallan sanoa, että Teräväinen on ollut kuluvalla kaudella aivan oma itsensä, eli virheetön, tunnollisesti puolustava, hyvin sijoittuva sekä älykkäästi kiekkoa liikuttava moderni yleispuolustaja. Ehkä tuo maltillisempi pelityyli ja kokonaisvaltaisuus sitten korreloi sen kanssa miksi hän pitää joukkueessaan tehotilastovertailun piikkipaikkaa (+12), ollen 13 naksua edellä räiskyvämmän pelityylin omaavaa ja joukkueen sisäisen vertailun hännille sijoittuvaa Seppälää (-1) siitäkin huolimatta, että pisteitä on syntynyt kutakuinkin samaan tahtiin (Teräväisellä yksi piste enemmän).

E: En siis halua suorilta tyrmätä näkemystäsi arkuudesta ja tylsyydestä vaan pohdiskelin lähinnä ääneen kuinka eri tavalla voi jonkun pelaajan edesottamukset kentällä tulkita. Tilastot sitten lähinnä havaintojen tukena.
 
Viimeksi muokattu:

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten sä näit Teräväisen suorituksen? Tilastoissa näyttää hyvältä, mutta mun mielestä noi syöttöpisteet (pl. läpiajo) oli sellaisia, että ne olisi voineet "sattua" kenelle vain. Mä näen hänet edelleen jotenkin arkana ja tylsänä pelaajana ja jostain syystä huomaan sen arkuuden ennen kun huomaan kenestä on kyse. Mun mielestä Teräväisen pelistä myös paistaa tietynlainen laiskuus, vai onko se sitten sitä taituruutta, jota en erota.
Nyt vasta huomasin tämän viestin, sen takia on vastaus vähän kestänyt.

Itsellä oli ehkä kauden alussa vähän väärät odotukset Teräväistä kohtaan, kun en ollut kundilta tainnut juurikaan aiemmin pelejä nähdä. Odotin ehkä enemmän kiekkoa kuskaavaa kiekollista puolustajaa ja sen takia alkukauden esitykset oli jollain tavalla pettymys. Mutta nyt kun noita pelejä on enemmän nähnyt, niin on vähän avautunut paremmin se minkälaista peliä hän ainakin nyt Kolleissa pelaa. Eihän Teräväinen mikään varsinaisen "näyttävä" pelaaja ole, mutta onhan hän Kollit-pakistosta ylivoimaisesti paras peliä avaavien syöttöjen antaja. Usein ne syötöt on suht pitkiäkin, eikä tuo niin paljon jalalla kiekkoa ylös, mutta se nyt voi toki suurelta olla ihan pelitavallinen juttukin. Ja kuten @-Kantor- tuossa ylempänä kirjoittaa, niin aikalailla virheettömästi pystyy pelaamaan oman pään – ainakin Nuorten SM-liigassa – vaikkei mikään isokokoinen olekaan.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
@-Kantor- @Gilmore mua häiritsee todella paljon juuri noi asiat. Miten mä näen Teräväisen suorittamisen niin heikkona, mutta samaan aikaan juuri tuo +/- tilasto on niin käsittämättömän hyvä ja Seppälällä taas niin heikko. Ehkä se on vaan niin, että Teräväinen on pelaajatyypiltä tylsä ja näkymätön mutta silti varma ja edistää joukkueen peliä. Ehkä mua liikaa häiritsee se arkuus mennä tilanteisiin. Se toki korostuu, kun vertaa Seppälään, joka menee mielellään tilanteisiin.

Ehkä molemmat pitäisi nähdä yläkerrassa. Jotenkin musta Seppälä vaan on niin paljon valmiimpi liigapeleihin. Ja toisaalta ihmettelen sitä, miksi Teräväinen ei ole päässyt edes kokeilemaan.

Tuota tehotilastoa ei huijaa sekään, että Teräväinen pelaa Eikka Luhankan pakkiparina. Kyllä sen on pakko olla omaa ansiota.

Teräväinen antoi siihen Lambertin läpiajoon todella laadukkaan syötön, mutta se on melkein ainoita onnistumisia mitä itse olen nähnyt. Mun silmään syöttöpisteet ovat tulleet ihan perus kiekon siirroista ja laukaukset esim. YV:llä ovat olleet mun silmään kehnoja. Kai mä odotin, että dominoi Kolleissa ja olisi vahvempi pelaajana mitä on, varsinkin kun oli kauden pelannut mestistä.

No, aika näyttää miten pärjäävät jos pääsevät yläkertaan kokeilemaan. Lopulta voi olla että ei se Seppäläkään liigassa pärjää, saattaa olla liikaa sähellystä otteissa. Vaikka Kolleissa on pelannut vauhdikkaasti ja mun silmään tehnyt hyviä ratkasuja, niin on Seppälä toki välillä hetkittäin pelistä ulkona ja ihan ansaitusti saanut miinuksia.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Veikkaan sekä Teräväisen että Seppälän pelaavan tulevaisuudessa hyvää liigakiekkoa, jos löytävät vain oikean seuraavan osoitteen. Nimittäin vaikuttaa, ettei HIFKn edarissa ole nyt tilaa heille.

Ehkä oli joku suunnitelma, että näytönpaikkoja tulisi kun ollaan saatu ensin liigassa hyvä startti kauteen. Nyt kun ollaan koko ajan takaa-ajajina niin Pikkarainen ei uskalla kokeilla junnuja -jos sitten hävitäänkin peli niiden junnujen pienten virheiden takia. Tällä hetkellä kun maalinteon vaikeuksien takia, jokainen peli on maalin peli.

e: typot
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
@-Kantor- @Gilmore mua häiritsee todella paljon juuri noi asiat. Miten mä näen Teräväisen suorittamisen niin heikkona, mutta samaan aikaan juuri tuo +/- tilasto on niin käsittämättömän hyvä ja Seppälällä taas niin heikko. Ehkä se on vaan niin, että Teräväinen on pelaajatyypiltä tylsä ja näkymätön mutta silti varma ja edistää joukkueen peliä. Ehkä mua liikaa häiritsee se arkuus mennä tilanteisiin. Se toki korostuu, kun vertaa Seppälään, joka menee mielellään tilanteisiin.

Ehkä molemmat pitäisi nähdä yläkerrassa. Jotenkin musta Seppälä vaan on niin paljon valmiimpi liigapeleihin. Ja toisaalta ihmettelen sitä, miksi Teräväinen ei ole päässyt edes kokeilemaan.

Tuota tehotilastoa ei huijaa sekään, että Teräväinen pelaa Eikka Luhankan pakkiparina. Kyllä sen on pakko olla omaa ansiota.

Teräväinen antoi siihen Lambertin läpiajoon todella laadukkaan syötön, mutta se on melkein ainoita onnistumisia mitä itse olen nähnyt. Mun silmään syöttöpisteet ovat tulleet ihan perus kiekon siirroista ja laukaukset esim. YV:llä ovat olleet mun silmään kehnoja. Kai mä odotin, että dominoi Kolleissa ja olisi vahvempi pelaajana mitä on, varsinkin kun oli kauden pelannut mestistä.

No, aika näyttää miten pärjäävät jos pääsevät yläkertaan kokeilemaan. Lopulta voi olla että ei se Seppäläkään liigassa pärjää, saattaa olla liikaa sähellystä otteissa. Vaikka Kolleissa on pelannut vauhdikkaasti ja mun silmään tehnyt hyviä ratkasuja, niin on Seppälä toki välillä hetkittäin pelistä ulkona ja ihan ansaitusti saanut miinuksia.

Minusta tuo Seppälän rohkeasti tilanteisiin meneminen on juurikin vähän sellaista vähemmän kypsää junnumaista höntyilyä mikä osaltaan selittää joukkueen huonoimman tehotilaston. Aivan samoja piirteitä olin näkevinäni viime kauden preseasonilla, jonka päätteeksi ei onnistunut saavuttamaan paikkaa edarissa.

Mitä tulee Teräväisen syöttöpisteisiin "perus kiekon siirroista", niin nehän ovat nimenomaan olleet peliä edistäviä ratkaisuja, jotka ovat johtaneet maaliin ja auttaneet näin ollen joukkuetta tuloksellisesti. Toki sama pätee myös Seppälän pisteisiin. Itse korostan kuitenkin Teräväisen kohdalla kokonaisvaltaisuutta sekä puolustuspelaamisen virheettömyyttä enkä niinkään tehtyjä pisteitä (joita toki niitäkin löytyy toistaiseksi Seppälää enemmän).

Saa nähdä kumpi heistä lopulta murtautuu ensin liigatasolle. Näkisin, että Seppälällä on vuotta vanhempana pelaajana "ikäetu", mutta myöskin enemmän tekemistä tasaisuuden sekä kokonaisvaltaisen pelaamisen kanssa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Minusta tuo Seppälän rohkeasti tilanteisiin meneminen on juurikin vähän sellaista vähemmän kypsää junnumaista höntyilyä mikä osaltaan selittää joukkueen huonoimman tehotilaston. Aivan samoja piirteitä olin näkevinäni viime kauden preseasonilla, jonka päätteeksi ei onnistunut saavuttamaan paikkaa edarissa.

Mitä tulee Teräväisen syöttöpisteisiin "perus kiekon siirroista", niin nehän ovat nimenomaan olleet peliä edistäviä ratkaisuja, jotka ovat johtaneet maaliin ja auttaneet näin ollen joukkuetta tuloksellisesti. Toki sama pätee myös Seppälän pisteisiin. Itse korostan kuitenkin Teräväisen kohdalla kokonaisvaltaisuutta sekä puolustuspelaamisen virheettömyyttä enkä niinkään tehtyjä pisteitä (joita toki niitäkin löytyy toistaiseksi Seppälää enemmän).

Saa nähdä kumpi heistä lopulta murtautuu ensin liigatasolle. Näkisin, että Seppälällä on vuotta vanhempana pelaajana "ikäetu", mutta myöskin enemmän tekemistä tasaisuuden sekä kokonaisvaltaisen pelaamisen kanssa.

Onko sun mielestä Teräväisen pelaaminen ja tilanteisiin meneminen vaikuttanut aralta? Mua se häiritsee eniten. Vai onko se sitten viisautta jäädä ulkopuolelle tilanteista. Eihän esim. Heiskanenkaan kaikkiin tilanteisiin mennyt vaan pelasi tilanteet fiksusti. Toki epäreilu vertaus. Kuitenkin se että pärjää liigassa kiekollisena pakkina, vaatii myös rohkeutta vääntää ja mennä tilanteisiin vaikka olisi pienikokoinen pakki.

E: ja voi olla hyvinkin niin että mulla oli alunperin epärealistiset odotukset Teräväisestä. Jotenkin matseissa mun silmään Pietilä, Seppälä, Rannisto ym. tulevat esiin aktiivisuudella ihan eritavalla kuin Teräväinen..
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko sun mielestä Teräväisen pelaaminen ja tilanteisiin meneminen vaikuttanut aralta? Mua se häiritsee eniten. Vai onko se sitten viisautta jäädä ulkopuolelle tilanteista. Eihän esim. Heiskanenkaan kaikkiin tilanteisiin mennyt vaan pelasi tilanteet fiksusti. Toki epäreilu vertaus. Kuitenkin se että pärjää liigassa kiekollisena pakkina, vaatii myös rohkeutta vääntää ja mennä tilanteisiin vaikka olisi pienikokoinen pakki.

Se mitä olen nähnyt tällä ja aiemmilla kausilla, niin mielestäni Teräväisen tilanteisiin meneminen ei vaikuta aralta vaan enemmänkin hänen pelaamisensa perustuu sijoittumiseen, oikea-aikaisuuteen sekä järkevään mailalla puolustamiseen sen sijaan, että pyrkisi säntäämään fysiikan voimalla ensimmäisenä irtokiekkoihin. Voi olla, että tämä on jopa korostunut viime kauden jälkeen, jolloin pelasi suht. kevytrakenteisena junnuna aikuisten sarjassa.

Varmasti tarvitsee vielä lihaa luiden ympärille, mutta mielestäni hän ei pelaisi silloin vahvuuksillaan jos fokusoisi tekemistään älykkään kahdensuunnan pelaamisen sijaan kulmavääntöihin.

Korostan, että tuskin Teräväisestä koskaan tulee mitään +35 pisteen kausia nakuttelevaa kiekollista ykköstykkiä vaan enemmänkin näen hänessä parhaassa tapauksessa jopa kansainväliset aihiot omaavan modernin yleispuolustajan. Minulle oli yllätys, ettei näyttöpaikkoja edariin herunut kuin jämäminuutit yhdessä Pitsiturnauksen höntsämatsissa (jossa ei tainnut soida omissa kertaakaan), mutta eiköhän jo ensi kaudella pelaa tällä tasolla. IFK:ssa tai sitten jossain muualla.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kollit nousee sarjataulukossa 2. ja porskuttaa myös 2. parhaalla maalierolla.

Seppälä noussut sisäisessä pistepörssissä jo 5. ja kääntänyt miinussaldon +5.

Vaikka A-junnut onkin kasvattajasarja/joukkue missä moni varmaan pelaa itselleen, näyttää Kollit kyllä tosissaan joukkueelta jolla on hyvä fiilis ja tykätään tehdä yhdessä.

Rasse Heljanko sisäisessä pistepörssissä 2. Lambertin jälkeen. Rassella 7 maalia ja 9 syöttöä ja +8.

Kyllähän noi Heljangon otteet on niin vakuuttavat ja myös Janhosen peli näyttää kokonaisvaltaisesti siltä, että kyllä pitäisi päästä kokeilemaan Nykoppin paikalla. Nykopp tuli Kolleista myös aika junnuna ja oli pelannut Kolleissa hyvin sekä myös pelikäsitys oli hyvä ja pärjäsi alusta asti ihan hyvin. Näin ollen voisi odottaa em. kundeilta samanlaista alkua. Heljangolla voisi olla myös jotain annettavaa hyökkäyspäähän kun vaan pääsee sisälle liigavauhtiin.

Tietääkö joku mistä näkee A-junnujen aloitusprosentit?
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kovalla tasolla suorittaa Kollit. Nyt 19 matsia ja 83 tehtyä maalia ja maaliero +35.

Eli Kollit painaa 1,8 maalia enemmän kuin vastustaja per matsi ja tekee matsissa keskimäärin 4,3 maalia. Ainoastaan Jokerit tehneet enemmän maaleja. Tuntuu että on harvinaista herkkua että Kollit porskuttaa 2. sarjataulukossa.

Pelaajista suurimpana yllärinä Niko Seppälä 19 matsia ja 6+9 tehot sekä +6

Lambert, Myllylä ja Heljanko tuttua tulosta lähes ppg.

Teräväinen 19 matsiin 1+11 tehoilla ja huikeat +17

Alkukaudesta en tajunnut kun hehkutettiin että Lamberttia kannattaisi käydä katsomassa. Mun mielestä ei tarjonnut mitään erityistä, mutta nyt tarjoaa, mutta niin tarjoaa koko jengi.
 

F#21

Jäsen
^ Tosin Seppälä pelaa tuolla yli-ikäisenä, joten syytä tehdäkin tehoja. Saa nähdä kasvaako kaverista koskaan Liigapelaajaa. Epäilen, mutta olen ollut ennenkin väärässä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
^ Tosin Seppälä pelaa tuolla yli-ikäisenä, joten syytä tehdäkin tehoja. Saa nähdä kasvaako kaverista koskaan Liigapelaajaa. Epäilen, mutta olen ollut ennenkin väärässä.

Onhan se ”oikeaikäisenäkin” painanut pari kautta sitten 51 peliin 40 pinnaa ja +30.

Luulen, että siitä tulee hyvä maakuntapakki. Tuollainen ”Rony Ahonen”. Meillähän ei junnut juuri nouse kokoonpanoon, niin eiköhän matka jatku sitten muihin ympyröihin.
 
Brad Lambert ei ole tänään HIFK:n A:n kokoonpanossa. Pelasi eilen normaalin 15:35 peliajan, josta kolmannessa erässä 5:00. Tänäänköhän tapahtuu Liigadebyytti vai varotoimena sivussa jonkun pienen loukkaantumisen takia?

E. Ei ole edarissa.
 
Viimeksi muokattu:

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Brad Lambert ei ole tänään HIFK:n A:n kokoonpanossa. Pelasi eilen normaalin 15:35 peliajan, josta kolmannessa erässä 5:00. Tänäänköhän tapahtuu Liigadebyytti vai varotoimena sivussa jonkun pienen loukkaantumisen takia?

Myös Heljanko pois Kollien kokoonpanosta. Voi olla vammaa tai sitten annetaa Sandvikille, Ruususelle ja muille peliaikaa. Tai sitten edarin mukana. Kohtahan toi nähdään.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Kollit kävi hakemassa Tapparasta 3-4 voiton. Taponen oli muuten maalissa samaan aikaan, kun HIFK ilmoittaa Taposen olevan 1-2 viikkoa vielä veke..

Jengi kakkosena edelleen Narrien perässä. Pikku-Narrit kohtaa illalla Oulussa kolmantena olevat Näätä-pennut, niin sarjassa on isojen pelien ilta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jp60

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kollit kävi hakemassa Tapparasta 3-4 voiton. Taponen oli muuten maalissa samaan aikaan, kun HIFK ilmoittaa Taposen olevan 1-2 viikkoa vielä veke..

Jengi kakkosena edelleen Narrien perässä. Pikku-Narrit kohtaa illalla Oulussa kolmantena olevat Näätä-pennut, niin sarjassa on isojen pelien ilta.

Hurjan hyvin pelaa Kollit. Jokereilla menee myös lujaa, mutta siellä saavat vetää heidän kaikki Nuorten SM-Liigaan pelikielpoiset pelaajat eivätkä paljon ylimääräiset härdellit joukkuetta haittaa kun ei nämä KHL:ssä pääse pelaamaan. Kolleista puuttuu Lundell ja Engberg koska ovat Liiga-joukkueen mukana. Taponen oli pitkään sivussa, myös Nordgren on ollut iso poissaolo ja pääseeköhän tuo milloin edes kunnon iskuun? Varmasti tullaan peluuttamaan Kolleissa paljon sitten kun on valmis, tämmöisen pelaajan kehitys tulee ajaaman joukkuemenestyksen edelle. Toivottavasti Nordgren puuttuu Kolleista myös loppukaudella kun nappaa paikan itselleen edareista! Tänään poissa olivat myös Lamberg ja Heljanko, miksiköhän?

Joka tapauksessa hyvä pöhinä Kolleissa päällä!
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos IFK:lla on välillä sellainen tilanne että Winberg ei mahdu kokoonpanoon niin mun mielestä pitäisi antaa paljon peliaikaa Kolleissa, eikä roikottaa 8. pakkina IFK:n mukana. Luulen että välillä 2-3 matsia Kolleissa isolla peliajalla kehittäisi. Siellä pystyy ammentamaan sitä oppia jota liigasta saa ja sitä kautta kehittämään niitä osa-alueita jotka tarvitsee kehitystä.

Positiivinen juttu, että noi B-junnut pärjää Kolleissakin, Sandvik ja Ruusunen valittiin U17 jengiin ja hyvin tuntuu A:ssakin pärjäävän.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Jos IFK:lla on välillä sellainen tilanne että Winberg ei mahdu kokoonpanoon niin mun mielestä pitäisi antaa paljon peliaikaa Kolleissa, eikä roikottaa 8. pakkina IFK:n mukana. Luulen että välillä 2-3 matsia Kolleissa isolla peliajalla kehittäisi. Siellä pystyy ammentamaan sitä oppia jota liigasta saa ja sitä kautta kehittämään niitä osa-alueita jotka tarvitsee kehitystä.

Positiivinen juttu, että noi B-junnut pärjää Kolleissakin, Sandvik ja Ruusunen valittiin U17 jengiin ja hyvin tuntuu A:ssakin pärjäävän.
Tänään Kollit voittivat, kuten edarit ja Gimmat (tosin normaaliajan jälkeen).
Mitenköhän muut junnut?
Uudistetuilla junnusivuilla kun ei asiat ole ihan reaaliajassa eikä sieltä edes löydä joukkueiden pelaajia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pari voittoa taas Kolleille viikonloppuna, perjantaina kaatoivat Kiekko-Espoon vieraissa 1-7 ja lauantaina taisi olla Ilves vieraissa joka kaatui 3-6. Taisivat Lamberg sekä Myllylä olla peleistä sivussa vai voiko olla niin, että kumpikaan eivät saaneet viikonlopun aikana pisteen pistettä itselleen? Ei kai...
 

F#21

Jäsen
Pari voittoa taas Kolleille viikonloppuna, perjantaina kaatoivat Kiekko-Espoon vieraissa 1-7 ja lauantaina taisi olla Ilves vieraissa joka kaatui 3-6. Taisivat Lamberg sekä Myllylä olla peleistä sivussa vai voiko olla niin, että kumpikaan eivät saaneet viikonlopun aikana pisteen pistettä itselleen? Ei kai...
Molemmat sivussa. Myllylästä ei syytä, Lambert maajoukkueen mukana Kanadassa.

Hienoa, että Kollit pärjäävät myös ilman heitä sekä Seppälää, Heljankoa ja Hämäläistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös