HIFK:n juniorijoukkueet

• 454 729
  • 1 531

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Toivottavasti saatais pidettyy toi Vanhanen meillä, vissiin kysyntää muuallakin.

Suosikkijoukkue
Me olemme HIFK
Kollit hyvällä meiningillä tänään Kalpaa vastaan kovassa paikassa ja siitä etenivät pudotuspelien 1.kierrokselle Espoota vastaan

U18 aloittanee SM-puolivälierät kotiedulla ensi vkonlopun jälkeen

U16 tiukassa paikassa myös tasaisessa SM-loppusarjassa. Homma edelleen omissa käsissä SM-puolivälieriä ajatellen

U15 vahvasti menossa ikäluokan Final Six lopputurnaukseen huhtikuun alussa

Edarilla isot pelit myös ensi pe ja la Kärppiä vastaan. Ikämiesvetoiselle edarille lepo ekalta playoff-kierrokselta olisi enemmän kuin toivottavaa

Asiat meillä HIFKssa ihan suht ok mutta aina voidaan olla tietyissä asioissa niin paljon parempia

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Kollit hyvällä meiningillä tänään Kalpaa vastaan kovassa paikassa ja siitä etenivät pudotuspelien 1.kierrokselle Espoota vastaan

U18 aloittanee SM-puolivälierät kotiedulla ensi vkonlopun jälkeen

U16 tiukassa paikassa myös tasaisessa SM-loppusarjassa. Homma edelleen omissa käsissä SM-puolivälieriä ajatellen

U15 vahvasti menossa ikäluokan Final Six lopputurnaukseen huhtikuun alussa

Edarilla isot pelit myös ensi pe ja la Kärppiä vastaan. Ikämiesvetoiselle edarille lepo ekalta playoff-kierrokselta olisi enemmän kuin toivottavaa

Asiat meillä HIFKssa ihan suht ok mutta aina voidaan olla tietyissä asioissa niin paljon parempia
Nää tilannepäivitykset junnujen tilanteista on muute tosi jees, että kiitos näistä!

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nähnyt 0 kpl HIFK U20 pelejä tällä kaudella, mutta kiinnostaisi tietää, että miksi runkosarjasijoitus oli taas kerran aika heikko? Sisäistä pistepörssiä, kun katsoo niin hyvin kapea on ratkaisu-osasto.

Katsoin eilen Pelicans-SaiPa peliä, niin Paqvalin-Kettunen-Teutari U20 ketju oli yhden Liigapelin kokemuksella kukin todellakin muutakin, kun selviytymässä kentällä. En voisi kuvitella, että HIFK:n U20 joukkueesta nostettu kokonainen kentällinen voisi pelata tuolla tasolla Liigaa.

Se myös ihmetyttää, että miksi 12:sta U20 peliin 1+6 pistettä tehnyt Aatu Karjalainen on saanut pelata tällä kaudella 42 liigapeliä?

Onko Matias Vanhanen todella siirtymässä naapuriin?

Freddy207

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnujengit
Minä taas olen saanut korviini huhun, missä Vanhanen ja Kuhta, lähtisivät kummatkin Kanadaan. Sehän on koko ajan suositumpaa. Olen kyllä kuullut, että Kollit tyhjenisivät muutenkin isosti. Mutta taitaa siellä olla sopparit, Somervuorella, Jalastilla ja oliko myös Kähkösellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy