Voit pohtia asiaa uudelleen 13.9.
Olen nyt pohtinut tätä asiaa uudelleen, mutta ei avaudu. Voitko kertoa, miten tämä nyt menikään?
Voit pohtia asiaa uudelleen 13.9.
Eihän tuossa ole sen kummempaa kuin, että Lambert ei ole ollut vielä tarpeeksi tehokas A-junnuissa. Jos olisi takonut pisteitä vielä vähän enemmän niin olisi tänään Liiga-joukkueen kokoonpanossa.Olen nyt pohtinut tätä asiaa uudelleen, mutta ei avaudu. Voitko kertoa, miten tämä nyt menikään?
Eihän tuossa ole sen kummempaa kuin, että Lambert ei ole ollut vielä tarpeeksi tehokas A-junnuissa. Jos olisi takonut pisteitä vielä vähän enemmän niin olisi tänään Liiga-joukkueen kokoonpanossa.
Hyvin on joka tapauksessa kautensa vieraalla pelipaikalla (keskushyökkääjänä) aloittanut. Pääsee tänään kuitenkin takaisin laituriksi, joten pisteitäkin lienee luvassa enemmän. Ei se Liiga-debyytti niin suuren vuoren takana ole kuin luulet.
Eihän tuossa ole sen kummempaa kuin, että Lambert ei ole ollut vielä tarpeeksi tehokas A-junnuissa. Jos olisi takonut pisteitä vielä vähän enemmän niin olisi tänään Liiga-joukkueen kokoonpanossa.
Hyvin on joka tapauksessa kautensa vieraalla pelipaikalla (keskushyökkääjänä) aloittanut. Pääsee tänään kuitenkin takaisin laituriksi, joten pisteitäkin lienee luvassa enemmän. Ei se Liiga-debyytti niin suuren vuoren takana ole kuin luulet.
Kyllä minä pidin sitä varmana. En vain tarkkaan muistanut, mitä joskus keväällä tai alkukesästä olen kirjoittanut. Ei siinä mitään, olin väärässä.Sinähän pidät tätä 13.9. tapahtuvaa debyyttiä sillä tavalla varmana, että siitä oli kuulemma sovittu jo sopimusneuvotteluissa.
Eikä tässä liigapaikasta sinänsä ollut aiemminkaan keskustelua, vaan siitä että lähteekö HIFK tavoittelemaan täysin toissijaista nuorimman liigapelaajan ennätystä. Tästä meillä oli erilainen näkemys, mutta ymmärrän kyllä, että nyt olet valmis muuttamaan sanomisiasi.
Kyllä minä pidin sitä varmana. En vain tarkkaan muistanut, mitä joskus keväällä tai alkukesästä olen kirjoittanut. Ei siinä mitään, olin väärässä.
Ihan niin pian kuin riidanhaastohaluiltasi haluat palata.No mutta nythän me voimme sitten yhdessä miettiä tätä asiaa uudelleen 13.9. Mietitäänkö seuraavan kerran vaikka tammikuussa, vai palataanko asiaan jo esim marraskuussa?
Täältä nyt ensihätään Nuorten SM-liigan alkusarjan otteluohjelma: Etsi (linkki vie Jääkiekkoliton Tilastopalvelu.fi-sivustolle)Enkö osaa etsiä, vai onko todella niin, että HIFK:n junnujen nettisivuja on A:n osalta päivitetty viimeksi joskus kaksi vuotta sitten? FB-sivuilta löytyy kivasti kaikenlaisia tunnelmia ja muuta vastaavaa, mutta jos ensimmäistä kertaa suunnittelisin tulevani peliin, niin on aika iso kynnys ja sisäsiittoinen fiilis, kun kaikki informaatio on tyyliä "tuu ens viikolla tsiigaa Ellulle." Vähän ryhtiä ja perinteisen viestinnän hyveitä tähän touhuun, niin kaltaiseni keski-ikäinen ukkelikin voisi osua tonteille useammin.
Ja edit: en siis ole ensimmäistä kertaa tulossa, vaan olen ihan noissa käynyt, en tosin pariin vuoteen, mutta päiviä ja ajankohtia vaan lähdin etsiskelemään.
Täältä nyt ensihätään Nuorten SM-liigan alkusarjan otteluohjelma: Etsi (linkki vie Jääkiekkoliton Tilastopalvelu.fi-sivustolle)
Tulevana lauantaina siellä "Ellulla" on kaikilla saumat nähdä livenä kun IFK:n A- ja B-nuoret testaa Kärppien vastaavien kunnon. A-nuorten peli alkaa klo 14 ja B-nuorten kohtaaminen siihen perään klo 16:50.
Täältä nyt ensihätään Nuorten SM-liigan alkusarjan otteluohjelma: Etsi (linkki vie Jääkiekkoliton Tilastopalvelu.fi-sivustolle)
Tulevana lauantaina siellä "Ellulla" on kaikilla saumat nähdä livenä kun IFK:n A- ja B-nuoret testaa Kärppien vastaavien kunnon. A-nuorten peli alkaa klo 14 ja B-nuorten kohtaaminen siihen perään klo 16:50.
Lambertin hattu:Lambert painanut 23 minuuttiin 3 häkkiä Kouvolassa, eli alkaa sekin lämpeämään. Toki en nyt ulkoa muista, millainen toi KooKoo A on, mutta ei se nyt kai mikään ihan pajatso ole ollut.
Hienoa, että Lambert onnistuu.
HIFK:n kotisivuilta voisi poistaa juniorisivut, kun niitä ei päivitetä.
Siellä on viime kauden a-juniorijoukkue, esim. Rindell ja Sedoff mukana.
Rindellista voi sanoa, että valitettavasti päästettiin pois. Taitaa olla "meidän" lupaavin junnu tällä kaudella.
Voit olla oikeassa stressistä, mutta roolin tarjoamisesta voin vain sanoa, että tarjoajan pitää tietää mitä tarjoaa ja varsinkin kenelle tarjoaa. Ei kannata päästää kultakimpaleita käsistä, vaikka en väitä Rindellin olevan sellainen.Olisko IFK:n pitänyt tarjota Rindellille sama rooli? Ei voi tietää myöskään olisiko lopputulos ollut sama. Jukurit on ympäristönä huomattavasti stressi vapaampi kun Nordiksen kirkkaat valot.