Samanlaista punttaamista kulmissa ilman tehoja tärkeissä peleissä se oli raskillakin. Ja kun ei saanut maalia ja kesälomat kutsui, kaatoi maalin.Rask olisi sitä mitä tämä nykyinenkin joukkue kaipaisi. Asenne täysi sata ja vauhtia löytyy.
Samanlaista punttaamista kulmissa ilman tehoja tärkeissä peleissä se oli raskillakin. Ja kun ei saanut maalia ja kesälomat kutsui, kaatoi maalin.
Heittikö Tuomas Nyholm pienen huhun ilmoille kun mainitsi Kimmo Kuhdan mahdollisena apukoutsina ensi kaudelle? Tämä olisi kyllä hieno nähdä, Peltonen-Kuhta -valmentajakaksikko.
Petteri on IFK:sta lähtösin.Kotiinhan ne molemmat palas, eli parempi näin.
Sanoisin että olisi ihme jos Kibe ei kuulu Villen porukkaan
Ei nyt sentään. Lindbohmin nuoruusseura on HIFK.Kotiinhan ne molemmat palas, eli parempi näin.
Kotiinhan ne molemmat palas, eli parempi näin.
Ööh? Pelannut Jokereissa jostain 4-vuotiaasta lähtien ja kertoili miten junnuna salaa meni 301:stä (yläkatsomosta) Eteläpäätyyn tsekkaa pelejä ja kannustaa omaa suosikkiseuraa.Turunen narripaidassa, hyi hitto...
Öyhötä jatkossa vaan siellä omassa osiossa.Ööh? Pelannut Jokereissa jostain 4-vuotiaasta lähtien ja kertoili miten junnuna salaa meni 301:stä (yläkatsomosta) Eteläpäätyyn tsiigaa pelejä ja kannustaa omaa suosikkiseuraa.
Sanoisin enneminkin: Turunen julleissa, hyi helvetti. Onneksi ette kaudessa saaneet pilattua.
Töh??? Täh!!! Nyt äkkiä takasi keskustelemaan kaltaisiesi kanssa öööh??? Töhhh???Ööh? Pelannut Jokereissa jostain 4-vuotiaasta lähtien ja kertoili miten junnuna salaa meni 301:stä (yläkatsomosta) Eteläpäätyyn tsiigaa pelejä ja kannustaa omaa suosikkiseuraa.
Sanoisin enneminkin: Turunen julleissa, hyi helvetti. Onneksi ette kaudessa saaneet pilattua.
Voisko joku muuten kertoa, että mistä nämä huhut Broadhurstin lähdöstä takaisin P-Amerikkaan ovat kummunneet, vai onko vain paisunut palstatotuus?
Onhan Broadhurstin lähdöstä puhuttu jo parisen kuukautta, mutta onko lähdöstä sen suurempaa totuuspohjaa kuin se, että joku on täällä sivulauseessa heittänyt, että ”taitaa olla lähdössä takaisin”?
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Pitäisin Alexin erittäin mielelläni jengissä, enkä ole sellaista lähdettä tälle lähtöhuhulle vielä löytänyt, jota voisi selkeästi luotettavana pitää. Voi toki olla, että mä olen itse vain vetänyt aivan laput silmillä.
Toivottavasti ei ole lähdössä. Kuten Ikakin leikkisästi totesi omaavansa Hurstia paremman skoden, niin muutenhan hän pelaisikin jo änärissä..Tällä palstalle sen joku hihkaisi, mutta Hursti itse on ilmoittanut olevansa täällä kehittymässä NHLää varten.
Eiköhän tuo leirille nyt ainakin lähde.
Mutta rahaa saavat varmasti muualta enemmän kuin meiltä.Ei tule Broadhurst eikä Borgström helpolla saamaan pysyvää paikkaa NHL:ssä.
Tällä palstalle sen joku hihkaisi, mutta Hursti itse on ilmoittanut olevansa täällä kehittymässä NHLää varten.
Eiköhän tuo leirille nyt ainakin lähde.
Kaikki tulososaston pelaajat ovat IFK:ssa kehittymässä NHL:ää varten.
Kaikki tulososaston pelaajat ovat IFK:ssa kehittymässä NHL:ää varten.