Tällä palstalle sen joku hihkaisi, mutta Hursti itse on ilmoittanut olevansa täällä kehittymässä NHLää varten.
Eiköhän tuo leirille nyt ainakin lähde.
Kaikki tulososaston pelaajat ovat IFK:ssa kehittymässä NHL:ää varten.
Tällä palstalle sen joku hihkaisi, mutta Hursti itse on ilmoittanut olevansa täällä kehittymässä NHLää varten.
Eiköhän tuo leirille nyt ainakin lähde.
Jeppe Saarinen ainakin antoi näyttönsä, että pärjää tiukoissa väännöissä.
Mutta ottaako Washingtonin vai Tampan tarjouksen?
Tarkoitti/tarkoitettiin vähän nuorempia :)
Tarkoitti/tarkoitettiin vähän nuorempia :)
Tänään kuulin parilta HTT:n kundilta sellaista, että IFK olisi tarjonnut Josh Kestnerille Liigan mittapuulla melkoisen arvokasta lappua.
Tiedä sitten, että keksivätkö keskenään nuo huhut, mutta olisi kyllä hankintana tismalleen sitä, mitä lääkäri määrää; maalintekovoimaa.
Voihan se olla ottanut liigasopparin varalle mutta eiköhän venäjän pääsarjaan tie vie.En ihmettelisi jos KHL veisi. Mutta olettaisi myös TPSn pystyvän vastaamaan rahallisesti IFKn tarjoukseem.
SM-liigasta häipyy kaksi tähtipelaajaa – rahaliigat imevät pistenikkareita
Molemmat pelaajat ovat SM-liigan pistepörssissä reilusti kymmenen parhaan joukossa.www.iltalehti.fi
En ihmettelisi jos KHL veisi. Mutta olettaisi myös TPSn pystyvän vastaamaan rahallisesti IFKn tarjoukseem.
SM-liigasta häipyy kaksi tähtipelaajaa – rahaliigat imevät pistenikkareita
Molemmat pelaajat ovat SM-liigan pistepörssissä reilusti kymmenen parhaan joukossa.www.iltalehti.fi
Niin, tuossa jutussahan on ainakin omaan silmään Kestnerin kohdalla pelkästään olettamuksia.
”Amerikkalaishyökkääjän todennäköisin suunta on KHL.” Noh, varmasti KHL onkin IFK:ta todennäköisempi seuraava etappi, mutta eihän toimittaja anna tuossa arvailulleen minkäänlaista totuuspohjaa. Lähinnä tuntuu, että on ne kolme ruplaliigan kirjainta heitetty tuohon juttuun sen takia, että voisi hyvällä todennäköisyydellä osua oikeaan.
Ja mitä Tepsin tarjouksesta olin tuolta toiselta puolelta ja heidän mutuiluistaan ymmärtänyt, niin siellä ei ilmeisesti ole kenellekään edes tarjottu yli 150k palkkiota ensi kaudesta — pelaajabudjetti ilmeisesti heillä tippuu tai korkeintaan säilyy samana kuin tällä kaudella. Toki mestaruus voisi vaikuttaa asioihin monella eri tavalla.
Tiedä sitten häntä.
Näinhän tämä menee. Esimerkiksi Ässät teki Wännströmille jatkotarjouksen ja HIFK sitä selvästi korkeamman, johon olisi tarttunut, jos Suomeen olisi jäänyt. Dinamo Riga nokitti sitten ilmeisesti tämän. En siis yhtään ihmettelisi, jos asioiden eteneminen Kestnerin tapauksessa olisi samankaltainenJa mitä Tepsin tarjouksesta olin tuolta toiselta puolelta ja heidän mutuiluistaan ymmärtänyt, niin siellä ei ilmeisesti ole kenellekään edes tarjottu yli 150k palkkiota ensi kaudesta — pelaajabudjetti ilmeisesti heillä tippuu tai korkeintaan säilyy samana kuin tällä kaudella. Toki mestaruus voisi vaikuttaa asioihin monella eri tavalla.
Tiedä sitten häntä.
Kyllähän noiden KHL-jengien on aika helppo nokittaa, vaikka IFK tarjoaisi mottipäistä. Noita Kestnereitä ja Wennströmejä pitää vaan itse pystyä kaivamaan jostain.
Kyllähän noiden KHL-jengien on aika helppo nokittaa, vaikka IFK tarjoaisi mottipäistä. Noita Kestnereitä ja Wennströmejä pitää vaan itse pystyä kaivamaan jostain.
Ja mitä Tepsin tarjouksesta olin tuolta toiselta puolelta ja heidän mutuiluistaan ymmärtänyt, niin siellä ei ilmeisesti ole kenellekään edes tarjottu yli 150k palkkiota ensi kaudesta — pelaajabudjetti ilmeisesti heillä tippuu tai korkeintaan säilyy samana kuin tällä kaudella. Toki mestaruus voisi vaikuttaa asioihin monella eri tavalla.
Tiedä sitten häntä.
Niin meilläkin! Mutta vain kahvipöydässä, pressi tilaisuuksissa ja periaatteessa. Ehkä meillä vielä pohdiskellaan dilemmaa joka syntyy kun käynnistetään kolmevuotis-suunnitelma nuorille pelaajille, ja kolmen vuoden kuluttua he ovatkin jo aikuisia ja pitää käynnistää uusi kolmevuotis-suunnitelma jne. Oravanpyörä on valmis.Turussa on pidetty kiinni muutama vuosi sitten luodusta strategiasta olla Euroopan paras kasvattajaseura ja hankkia menestystä juniorityön kautta.
Se on se skauttien homma. Jos ensi kauden joukkue on kokoelma meillä joskus ennen pelanneita, omia junnuja ja muista Liiga joukkueista ostettuja pelaajia, skautit eivät ole tehneet työtään.Kyllähän noiden KHL-jengien on aika helppo nokittaa, vaikka IFK tarjoaisi mottipäistä. Noita Kestnereitä ja Wennströmejä pitää vaan itse pystyä kaivamaan jostain.
Milloinkohan tulevan kauden joukkue julkaistaan?
Tästä olisi kiva kuulla faktaa. Ounastelisin, että Liigan finaalien päättymisen ja MM-kisojen alkamisen välissä. Esim. Tappara julkistaa joukkueensa 19.5.
Varmaan riippuu siitä pelaako MM-kisoissa meidän tulevia pelaajia ja saako heitä heti haastateltaviksi.