HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 110 951
  • 30 185

J-H

Jäsen
Koivistoinen on mun silmään täydellinen sentteri Innalalle. Jos toisessa laidassa on vaikka Dyk tai Sallinen, niin ketju voi olla aika tuhoisa. Olisi EHT-tason 1.ketju. Jos saisi vain Hurstin ja Dykin pidettyä, niin Tallberg-Hursti-Dyk olisi erinomainen 2.ketju. Ja jos ei Hurstia niin jos hakisi AHLstä samantyyppisen haun.

Realismia on, että Heljankoa tai Hedeä pitää sijoittaa avauskokoonpanoon. En jaksa uskoa, että ensi kausi ainakaan aloitetaan samalla budjetilla kuin tätä kautta ja kundit on olleet todella piristäviä tapauksia. Ehkä sitten jos yleisö löytää hallille ja rajoitukset loppuu, niin voi tehdä lisähankintoja.

Innala-Koivistoinen-Sallinen
Tallberg-"Hursti"-Dyk
Jääskä-Hirvonen-Heljanko
Åsten-Väänänen-Karvinen
+junnuja yms.

Uskon tuollaisen hyökkäyksen olevan realismia tässä taloustilanteessa.
Eikö Nordgren jatka stadissa vai??
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Palaa vissiin J. Tyrväisen seurakaveriksi Luleån riveihin.

Näin ainakin Expressen kertoi kuukausi sitten.

 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Samanlaista punttaamista kulmissa ilman tehoja tärkeissä peleissä se oli raskillakin. Ja kun ei saanut maalia ja kesälomat kutsui, kaatoi maalin.

Taidat muistaa väärin nuo tärkeät pelit, sillä nimenomaan playoffseissa Rask oli tehokkaimmillaan.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Naapuriin meni tännekin himoittu Petteri Lindbohm. Samalla Turunen. Harminlista.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Heittikö Tuomas Nyholm pienen huhun ilmoille kun mainitsi Kimmo Kuhdan mahdollisena apukoutsina ensi kaudelle? Tämä olisi kyllä hieno nähdä, Peltonen-Kuhta -valmentajakaksikko.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Heittikö Tuomas Nyholm pienen huhun ilmoille kun mainitsi Kimmo Kuhdan mahdollisena apukoutsina ensi kaudelle? Tämä olisi kyllä hieno nähdä, Peltonen-Kuhta -valmentajakaksikko.

Sanoisin että olisi ihme jos Kibe ei kuulu Villen porukkaan
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Turunen narripaidassa, hyi hitto...
Ööh? Pelannut Jokereissa jostain 4-vuotiaasta lähtien ja kertoili miten junnuna salaa meni 301:stä (yläkatsomosta) Eteläpäätyyn tsekkaa pelejä ja kannustaa omaa suosikkiseuraa.

Sanoisin enneminkin: Turunen julleissa, hyi helvetti. Onneksi ette kaudessa saaneet pilattua.
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ööh? Pelannut Jokereissa jostain 4-vuotiaasta lähtien ja kertoili miten junnuna salaa meni 301:stä (yläkatsomosta) Eteläpäätyyn tsiigaa pelejä ja kannustaa omaa suosikkiseuraa.

Sanoisin enneminkin: Turunen julleissa, hyi helvetti. Onneksi ette kaudessa saaneet pilattua.
Öyhötä jatkossa vaan siellä omassa osiossa.
 

Silppuri

Jäsen
Ööh? Pelannut Jokereissa jostain 4-vuotiaasta lähtien ja kertoili miten junnuna salaa meni 301:stä (yläkatsomosta) Eteläpäätyyn tsiigaa pelejä ja kannustaa omaa suosikkiseuraa.

Sanoisin enneminkin: Turunen julleissa, hyi helvetti. Onneksi ette kaudessa saaneet pilattua.
Töh??? Täh!!! Nyt äkkiä takasi keskustelemaan kaltaisiesi kanssa öööh??? Töhhh???
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Turunenhan on käynyt Branderin kiekkokoulut ynnä muut.
Oli myös faijansa sylissä katsomassa kun Jokinen upotti Ilveksen -98.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eipä tuo Turusen siirto Jokereihin harmita. Pelasi hienosti IFK:ssa ja edusti seuraa hienosti ja puhui seurasta aina kunnioittavasti. Hieno ihminen ja Jokerit sai hyvän joukkuepelaajan siitä itselleen. Jos olisi oikeasti IFK-kasvatti niin harmittaisi, mutta ei nyt näin päin oikein edes osaa harmittaa. Olisi toki ollut tervetullut takaisin stadiin. Lindbohm sen sijaan vähän harmittaakin, olisi ollut mielestäni aikalailla just sitä mitä joukkue tarvitsee. Isokokoinen ja vahva stay at home pakki.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisko joku muuten kertoa, että mistä nämä huhut Broadhurstin lähdöstä takaisin P-Amerikkaan ovat kummunneet, vai onko vain paisunut palstatotuus?

Onhan Broadhurstin lähdöstä puhuttu jo parisen kuukautta, mutta onko lähdöstä sen suurempaa totuuspohjaa kuin se, että joku on täällä sivulauseessa heittänyt, että ”taitaa olla lähdössä takaisin”?

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Pitäisin Alexin erittäin mielelläni jengissä, enkä ole sellaista lähdettä tälle lähtöhuhulle vielä löytänyt, jota voisi selkeästi luotettavana pitää. Voi toki olla, että mä olen itse vain vetänyt aivan laput silmillä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Voisko joku muuten kertoa, että mistä nämä huhut Broadhurstin lähdöstä takaisin P-Amerikkaan ovat kummunneet, vai onko vain paisunut palstatotuus?

Onhan Broadhurstin lähdöstä puhuttu jo parisen kuukautta, mutta onko lähdöstä sen suurempaa totuuspohjaa kuin se, että joku on täällä sivulauseessa heittänyt, että ”taitaa olla lähdössä takaisin”?

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Pitäisin Alexin erittäin mielelläni jengissä, enkä ole sellaista lähdettä tälle lähtöhuhulle vielä löytänyt, jota voisi selkeästi luotettavana pitää. Voi toki olla, että mä olen itse vain vetänyt aivan laput silmillä.

Tällä palstalle sen joku hihkaisi, mutta Hursti itse on ilmoittanut olevansa täällä kehittymässä NHLää varten.

Eiköhän tuo leirille nyt ainakin lähde.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Tällä palstalle sen joku hihkaisi, mutta Hursti itse on ilmoittanut olevansa täällä kehittymässä NHLää varten.

Eiköhän tuo leirille nyt ainakin lähde.
Toivottavasti ei ole lähdössä. Kuten Ikakin leikkisästi totesi omaavansa Hurstia paremman skoden, niin muutenhan hän pelaisikin jo änärissä..
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ei tule Broadhurst eikä Borgström helpolla saamaan pysyvää paikkaa NHL:ssä. Lundell sen sijaan, jos pääsee takaisin omalle huipputasolleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös