Tarrkoitinkin juuri, että tässä kohden kun taistellaan poffipaikasta tänne tulisi pelaaja joka koskaan ole euroopan kaukaloissa pelannut. kuusi peliä ruotsissa kerro mitään. Alkaa pelit olemaan intensiteetiltä ja kovuudelta aivan erillaisia kun syksyllä. #25 tuli kuitenkin täysin eri kohdassa tänne. Itse pysyn kannassani ja ottaisin mielummin euroopan kaukaloissa pelanneen sveitsi/ruotsi akselilta TÄSSÄ KOHDEN.En kyllä ymmärrä oikein tätä. Okei, tietenkin tuo ”opettelu” -aspekti on aina sellainen mikä pitää näissä artistisainauksissa ottaa huomioon. Kestihän toki entisellä #25:llä se viisitoista matsia ennen kuin siivet ottivat todella tuulta alleen, mutta onhan tämä Roy piirun verran vielä kovempi skloddi ainakin paperilla.
Ruotsin sarja on selkeästi kotimaista kovempi, ja kyllä minun mielestäni sielläkin saa käydä eurooppalaista jääkiekkoa kokeilemassa, vaikkei heti piste per peli vääntäisikään.
Koko kausi vinguttu sentteriä ja nyt kun olisi huippusentteri tarjolla, niin ei kelpaa? Toki on vähän sika säkissä, mutta harvemmin sitä tänne pystyykään roudaamaan sellaisia pelaajia mistä tietää jo etukäteen, että painaa nyt piste per peli tämän ja tämän kauden Rödassa. Sen takia näitä hakuja tehdään, että saadaan hinta-/laatusuhde kohdilleen.
Lähes 0,7ppg AHL:ää ja toissa kaudella vielä melkein piste per peli. Vähän vedät nyt mutkia suoriksi.
Ei tämä nyt mikään ideaalitilanne ole, mutta vaikea uskoa että parempaakaan on tarjolle tulossa.
Tarrkoitinkin juuri, että tässä kohden kun taistellaan poffipaikasta tänne tulisi pelaaja joka koskaan ole euroopan kaukaloissa pelannut. kuusi peliä ruotsissa kerro mitään. Alkaa pelit olemaan intensiteetiltä ja kovuudelta aivan erillaisia kun syksyllä. #25 tuli kuitenkin täysin eri kohdassa tänne. Itse pysyn kannassani ja ottaisin mielummin euroopan kaukaloissa pelanneen sveitsi/ruotsi akselilta TÄSSÄ KOHDEN.
Varsinkin kun kyseessä on "koulutukseltaan" laituri, joka kykenee pelaamaan sentterinäkin.Tarrkoitinkin juuri, että tässä kohden kun taistellaan poffipaikasta tänne tulisi pelaaja joka koskaan ole euroopan kaukaloissa pelannut. kuusi peliä ruotsissa kerro mimitään.
Ollaan jo tammikuussa ja meiltä puuttuu ykkössentteri. Hienoa Salmelainen, hyvin jumpattu.
Ykkössentterillä ainakin itse tarkoitan kiekollista sentteriä. Tyrväinen ei ole sellainen. Silloin oltiin samassa tilanteessa kuin nyt, ykkössentteri puuttui, sellaista ei koskaan löytynyt kunnes Tyrväinen nimettiin sellaiseksi. Eikä voitettu sinäkään vuonna mitään.Aikanaan kun Tyrväinen pelasi meillä "ykkössentterinä", niin silloinkin huudettiin ykkössentterinä perään. Nyt kelpaisi aika monelle.
Tarrkoitinkin juuri, että tässä kohden kun taistellaan poffipaikasta tänne tulisi pelaaja joka koskaan ole euroopan kaukaloissa pelannut. kuusi peliä ruotsissa kerro mitään. Alkaa pelit olemaan intensiteetiltä ja kovuudelta aivan erillaisia kun syksyllä. #25 tuli kuitenkin täysin eri kohdassa tänne. Itse pysyn kannassani ja ottaisin mielummin euroopan kaukaloissa pelanneen sveitsi/ruotsi akselilta TÄSSÄ KOHDEN.
Varsinkin kun kyseessä on "koulutukseltaan" laituri, joka kykenee pelaamaan sentterinäkin.
AHL:ssä ainakin Lavalin, Tucsonin ja San Diegon osalta on Roystä kirjoitettu "wingerinä", samoin kuin HockeyDB:ssä.
Kevin Roy Hockey Stats and Profile at hockeydb.com
Statistics of Kevin Roy, a hockey player from Greenfield Park, PQ born May 20 1993 who was active from 2011 to 2025.www.hockeydb.com
Ykkössentterillä ainakin itse tarkoitan kiekollista sentteriä. Tyrväinen ei ole sellainen. Silloin oltiin samassa tilanteessa kuin nyt, ykkössentteri puuttui, sellaista ei koskaan löytynyt kunnes Tyrväinen nimettiin sellaiseksi. Eikä voitettu sinäkään vuonna mitään.
Näin. Onhan niitä mestaruuksia voitettu viime vuosina Lajusilla, Kemppaisilla ja Paajasilla kun roolitus on ollut kunnossa enkä itse pidä kiekollisuutta tai samettikäsiä ykkössentterin edellytyksenä, ja kun pelintekokykyisiä laitureita tuntuu olevan markkinoilla ainakin muiden joukkueiden saatavilla niin en välttämättä näe kiekollista ykkössentteriä ihanteellisimpanakaan vaihtoehtona. Toki kun tilanne on se ettei joukkueessa ole käsiä eikä sentteriä niin kiekollinen pelaaja on tuohon ruutuun ainoa vaihtoehto.
Menisi Palolan hankinnan kanssa siinä mielessä samaan laariin, että nimen kuullessa tulee kaksi ajatusta mieleen. A: eikö hän ole vieläkään jäänyt eläkkeelle ja B: jos ei, niin parasta ennen -päiväys on taatusti paukkunut vuosikaudet sitten kun lähti Tapparasta.Mikäköhän on muuten Jani Lajusen tilanne ensi kautta ajatellen? Ruotsissa hieman tahti hiipunut ja soppari katkolla. Täällä olisi ensi kaudella keskikaistalla tilaa.
Jälkimmäisen tiedän miettineen himaan paluuta kuluvan kauden jälkeen. Sitä mihin tulokseen on tullut ja onko Salmelainen miettinyt yhtään mitään en tiedä.Tyrväinen ja Rask takaisin himaan.
Menisi Palolan hankinnan kanssa siinä mielessä samaan laariin, että nimen kuullessa tulee kaksi ajatusta mieleen. A: eikö hän ole vieläkään jäänyt eläkkeelle ja B: jos ei, niin parasta ennen -päiväys on taatusti paukkunut vuosikaudet sitten kun lähti Tapparasta.
Itse toivoisin joukkueeseen kädellisempiä senttereitä kuin parhaat päivänsä nähneitä paajasklooneja.
Jälkimmäisen tiedän miettineen himaan paluuta kuluvan kauden jälkeen. Sitä mihin tulokseen on tullut ja onko Salmelainen miettinyt yhtään mitään en tiedä.
On, mutta käyrä on laskeva ja parhaat vuodet auttamatta takanapäin. Ehkä eniten silti hiertää, että tiedostetussa luovuus-, pelinrakentamis- ja taitovajeessa täällä pyörii lähinnä Lajusen, Tyrväisen ja Raskin nimet uusina niminä ensi kauden hyökkäykseen. Eittämättä hienoja sotureita varsinkin kaksi jälkimmäistä, mutta jos ja kun Dykit, Jääskät, Väänäset, Tallbergit ja Pakariset ovat jatkamassa, niin näillä nimillä ihan samojen ongelmien kanssa tullaan painimaan myös ensi kaudella. Eri asia jos vaikkapa Dykin ja Tallbergin jatkopahveista päästään eroon.32v. Ihan kiekkoilijan iässä vielä.
Mä sanon suoraan. Ei voisi. Tallbergia pitää kaavailla nelosketjuun, jos ylipäätään minnekään. Sama homma Dykin kanssa. Auta armias menen itse repimään Salmelaisen ulos Nordikselta, jos Raskin paluun esteenä olisi Dyk jota on kaavailtu kolmeen ensimmäiseen ketjuun eikä näin olisi Raskille tilaa/tarvetta.Tallberg voisi syttyä oikeanlaisen sentterin kanssa ja olla solidi 3. laituri taitavan sentterin ja snaipperin kanssa.
Kyllä. Tiedostaen, että ne kriittisimmät paikat pitäisi täyttää aivan ensimmäisenä, ja huomioiden Salmelaisen tähänastiset näytöt sekä huhujen loistamisen poissaolollaan, niin hieman pelottaa, että minkähänlainen hiekkapaperinippu ensi kauden rosterista on tulossa kun katsoo tuota tämänhetkistä sopimustilannetta.Mä sanon suoraan. Ei voisi. Tallbergia pitää kaavailla nelosketjuun, jos ylipäätään minnekään. Sama homma Dykin kanssa. Auta armias menen itse repimään Salmelaisen ulos Nordikselta, jos Raskin paluun esteenä olisi Dyk jota on kaavailtu kolmeen ensimmäiseen ketjuun eikä näin olisi Raskille tilaa/tarvetta.
Top-9 oikealaiturit ensi kaudella ovat mielestäni tällä hetkellä Pakarinen ja Halttunen. Yhdelle hankinnalle olisi tilaa. Dyk nelosketjuun. Palola ulos.
On, mutta käyrä on laskeva ja parhaat vuodet auttamatta takanapäin. Ehkä eniten silti hiertää, että tiedostetussa luovuus-, pelinrakentamis- ja taitovajeessa täällä pyörii lähinnä Lajusen, Tyrväisen ja Raskin nimet uusina niminä ensi kauden hyökkäykseen. Eittämättä hienoja sotureita varsinkin kaksi jälkimmäistä, mutta jos ja kun Dykit, Jääskät, Väänäset, Tallbergit ja Pakariset ovat jatkamassa, niin näillä nimillä ihan samojen ongelmien kanssa tullaan painimaan myös ensi kaudella. Eri asia jos vaikkapa Dykin ja Tallbergin jatkopahveista päästään eroon.
Luulisi tämän kauden osoittaneen, että joukkue kaipaa A: käsiä, B: jalkoja ja ennenkaikkea C: raikkautta. Ei niinkään 32-vuotiasta paajaskloonia, joka ei ole toissa vuosikymmenellä alkaneella urallaan rikkonut kertaakaan edes 40 pisteen rajapyykkiä.
Tässä täytyy muistaa että Raskin "hima" ei oo stadissa jos niikseen tulee ja uskon että siellä tampereellakin kiinnostusta hänen paluulleen taatusti olisi...Jälkimmäisen tiedän miettineen himaan paluuta kuluvan kauden jälkeen. Sitä mihin tulokseen on tullut ja onko Salmelainen miettinyt yhtään mitään en tiedä.
Kyllähän Rask on aika lailla helsinkiläistynyt.Tässä täytyy muistaa että Raskin "hima" ei oo stadissa jos niikseen tulee ja uskon että siellä tampereellakin kiinnostusta hänen paluulleen taatusti olisi...