Joo, ihmettele vaan. Se on ihan jees. Mä en jaksa vääntää sun kanssa tosta IS:n jutusta enää, koska olen perusteluni antanut jo moneen kertaan. Mitään kaksoisstandardeja mulla ei ole, koska mikään "väitteeni" ei perustu vain yhteen lähteeseen. Plus, että HIFK:n kohdalla voi ihan itse laskeakin, että sitä kolmea milliä ei oltu käytetty vielä silloin, kun media asiasta kohkasi.
Meillä kaikilla on omat lähteemme. Mullakin yksi sellainen, jonka "tiedot" eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, mutta kuuntelen silti hänenkin juttunsa, koska hänelle tuntuu olevan tärkeää saada kertoa ne mulle. Ei tulisi mieleenkään kertoa niistä kenellekään kaverille luotettavana tietona, mutta kyllä niille naureskellaan noin niin kuin muuten. Mutta sitten on sellaisia tyyppejä, jotka ovat olleet käytännössä aina oikeassa, joten niiden juttuihin on suhtautuu täysin eri tavalla. Pitkäaikainen luottamus vaikuttaa uskottavuuteen näissäkin aisoissa. On asioita, joita ei kerrota kenellekään ja sitten on asioita, joista voi jotain jotenkin mainitakin. Mutta usko, mitä uskot, ei heilauta mua mihinkään suuntaan.