Samaa mieltäMieluiten sopimus silppuriin.
Samaa mieltäMieluiten sopimus silppuriin.
Saat Talen itsellesi. Yhdellä ehdolla: et missään olosuhteissa vapauta Nordiksen jäälle kotijoukkueen paita päällään.Samaa mieltä
Pakarinen ei ole tällä hetkellä missään tilanteessa 1.ketjun pelaaja muuta kuin palkaltaan. Tallukka kolmosessa, vetää sanattomaksi.... Ja Jääskä ei jäisi sanattomaksi ja neloseen vaan ilmoittaisi morjens ja vaihtaisi jengiä.Nättinen - X1 - Pakarinen
X4 - X2 - Rask
Tallberg - X3 - Halttunen
Jääskä - Väänänen - Dyk
Kiinnostavaa Raskin tapauksessa nähdä kuitenkin, että vetääkö veri lopulta takaisin sinne "kotiin" mistä liigaura lähti, ja palailee Ilvekseen pelailemaan. LIenee siellä resurssit kyllä vastata IFK:n huutoon tässä tapauksessa, ja kai se olisi hienoa pelata kotona, ja vielä uudessa hallissakin. Meillähän kun on jääkin paskasta tehty.Mä sanon suoraan. Ei voisi. Tallbergia pitää kaavailla nelosketjuun, jos ylipäätään minnekään. Sama homma Dykin kanssa. Auta armias menen itse repimään Salmelaisen ulos Nordikselta, jos Raskin paluun esteenä olisi Dyk jota on kaavailtu kolmeen ensimmäiseen ketjuun eikä näin olisi Raskille tilaa/tarvetta.
Top-9 oikealaiturit ensi kaudella ovat mielestäni tällä hetkellä Pakarinen ja Halttunen. Yhdelle hankinnalle olisi tilaa. Dyk nelosketjuun. Palola ulos.
En tiedä mitä Joonas Rask tällä hetkellä ajattelee, mutta hänen vaimonsa kaipaa kovasti takaisin Helsinkiin ja nimenomaan Helsinkiin. Tämä suoraan hänen suustaan tuossa joulun tienoilla.
kolmosen laitaan ja loukeissa tuuraamaan ylemmäs. ei kulmapalaisia, mutta sitli myös kiinnostavampi ja tehokkaampi samassa roolissa kuin esim nykyinen kapteenimme. Someen jos on palaamassa tätä edes tobleroni ei sössiEipä luulis Raskilla mitään siirtoa vastaan, jos sopimus kohdillaan. Hän on päässyt täällä toteuttamaan itseään ja "lajityypillistä" kiekkoaan koko sen 5v, kun täällä pelasi. Ottaisin takas kyllä, mutta kuten mainittukin, niin ei ole niitä ns. kulmapalasia hän.
Fakta 1: Rask on pelannut urastaan pidemmän siivun Ilveksessä kuin IFK:ssaKiinnostavaa Raskin tapauksessa nähdä kuitenkin, että vetääkö veri lopulta takaisin sinne "kotiin" mistä liigaura lähti, ja palailee Ilvekseen pelailemaan. LIenee siellä resurssit kyllä vastata IFK:n huutoon tässä tapauksessa, ja kai se olisi hienoa pelata kotona, ja vielä uudessa hallissakin. Meillähän kun on jääkin paskasta tehty.
Tokihan Rask on kovasti puhellut IFK:sta, vaan jos se raha ja veri vetää sitten kuitnekin sinne takaisin. Toki edellyttäen että Ilvestäkään ylipäätään kiinnostaa saada Rask takaisin sinne ja alkavat moiseen kilpalaulantaan.
Toisaalta savonlinnastahan tuo alunperin on, ja isomman osan uraansa kuitenkin IFK:ssa pelannut, joten pidän kuitenkin todennäköisempänä IFK:n valitsemista, ellei IFK:n tarjous sitten ole luokkaa ilmaiset erkat ja mailat.
Fakta 3. Savolinnalaiselle Raskille Stadi voi olla enemmän ”koti” kuin NääsvilleFakta 1: Rask on pelannut urastaan pidemmän siivun Ilveksessä kuin IFK:ssa
Fakta 2: Joonas itse on kertonut kotiutuneensa nimenomaan Helsinkiin ja haluavansa jossakin vaiheessa palata IFK:hon. Samoin puoliso kaipaa kovasti takaisin Helsinkiin, jonka molemmat kokevat kodikseen.
Joonas lähti yläasteen jälkeen 16-vuotiaana Tampereelle, joten varmasti niin Manse kuin Stadikin ovat tärkeitä paikkoja. Ainakin tässä vanhassa haastatteluklipissä muistelee noita vuosia lämmöllä.Fakta 3. Savolinnalaiselle Raskille Stadi voi olla enemmän ”koti” kuin Nääsville
Olin saattanut jotain perustellakin tuohon kokoonpanoon, joten morjens vaan.Pakarinen ei ole tällä hetkellä missään tilanteessa 1.ketjun pelaaja muuta kuin palkaltaan. Tallukka kolmosessa, vetää sanattomaksi.... Ja Jääskä ei jäisi sanattomaksi ja neloseen vaan ilmoittaisi morjens ja vaihtaisi jengiä.
Morjensta vaan. Voimahyökkääjiä joka ketjuun juu... mutta Jääskä ja 4.ketju pisti aika räikeästi silmään.Olin saattanut jotain perustellakin tuohon kokoonpanoon, joten morjens vaan.
Jos nyt kuvitellaan Raskin valitsevan HIFK:n ja Ilveksen välillä, niin en ainakaan itse keksi millä me pystyttäisiin kilpailemaan.
Metro - Nysse
Friidu - vasikko
Kingston Wall - Popeda
Futis - jalitsu
Buli - Nipa
Vieläkö tarvii jatkaa? Jos valitsee jälkimmäiset niin menköön, mitään ei menetetä.
Metro - Nysse
Friidu - vasikko
Kingston Wall - Popeda
Futis - jalitsu
Buli - Nipa
Vieläkö tarvii jatkaa? Jos valitsee jälkimmäiset niin menköön, mitään ei menetetä.
Yritin Googlata Ipan maskotin nimeä. Ei löytynyt muuta kuin nimiehdotuksia, josta yksi oli Nipa. Valitsin sen.Sen verran kysyn (tyhmänä?) mikä vitun Nipa?
Yritin Googlata Ipan maskotin nimeä. Ei löytynyt muuta kuin nimiehdotuksia, josta yksi oli Nipa. Valitsin sen.
Joo sorry, en täsmentänyt, että tuosta aikuisurastaan, eli liigaurastaan. Eli Ilveksessä meni jopa kokonainen kausi enemmän kun koko uraa tarkastellaan junnuista asti. Kun kasvattiseura kuitenkin on SaPko ja liigakausissa IFK yhden edellä, niin en itsekään näe edgeä Ilvekselle kuin juurikin taloudellisesti. Lukkarinrakkauteen en siis usko tässä tapauksessa Ilveksen osalta.Fakta 1: Rask on pelannut urastaan pidemmän siivun Ilveksessä kuin IFK:ssa
Fakta 2: Joonas itse on kertonut kotiutuneensa nimenomaan Helsinkiin ja haluavansa jossakin vaiheessa palata IFK:hon. Samoin puoliso kaipaa kovasti takaisin Helsinkiin, jonka molemmat kokevat kodikseen.
Lajusen otteet Spenglerissä kiinnittivät ilmeisesti kiinnostuksen myös Saksassa:Mikäköhän on muuten Jani Lajusen tilanne ensi kautta ajatellen? Ruotsissa hieman tahti hiipunut ja soppari katkolla. Täällä olisi ensi kaudella keskikaistalla tilaa.
Voi olla myös ambitioita pelata vielä broidinsa kanssa samassa jengissä, jolloin Schwenningen tulisi kyseeseen.Lajusen otteet Spenglerissä kiinnittivät ilmeisesti kiinnostuksen myös Saksassa:
Utländsk klubb uppvaktar Örebrocentern – scoutades under Spengler Cup
Mer hockey än du trodde var möjligthockeynews.se
Ei pelaa. Saksaan siirtyy veljensä seuraksi erittäin todennäköisesti.Aiemmista huhuista en ota sen enempää kantaa, mutta Jani Lajunen pelaa ensi kaudella Liigassa. Seurasta ei ole tietoa.
Tämä mielenkiintoinen, koska vaikka Saksaan on vetoa niin "lähipiiri" puhuu paluusta Suomeen. Uusi talo Espoossa valmistuu pian, mutta voihan se olla että vetelee vielä kauden 2023-2024 ulkomailla. Itse en siihen usko.Ei pelaa. Saksaan siirtyy veljensä seuraksi erittäin todennäköisesti.