Postinjakaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång IFK, alltid IFK.
Eivät näkemyksemme lopulta hirveästi poikkea, mutta tähän vielä tartun. Itse en ole nähnyt Heljangossa ikinä näin suurta potentiaalia. 20-vuotias junnu, joka oli viime kaudella todella kevyttä kauraa miesten peleissä. Ei edustuksia ikäluokkien maajoukkueissa jne. Toki ennustaminen voi olla joskus vaikeaa ja ymmärrän jos asian toisella tavalla näkee. Aika näyttää, mutta itse en suuria odotuksia hänen varaansa laske varsinkaan ensi kaudesta puhuttaessa. Junnupuolelta löytyy mm. Ruususta ja Sandvikiä, joita pidän pykälää lupaavampina pelaajina, joskin ovat vielä sen verran nuoria, että heitä ei vielä ihan hetkeen kannata kaavailla edariin.
Mielestäni muutamia poikkeuksia (Heiskanen, Lundell, Jääskä) lukuunottamatta IFK:ta on vaivannut vähän se kurimus, että lahjakkaimmat junnut on sössitty muualle ja sitten niistä vähemmän lahjakkaista on yritetty puoliväkisin kasvattaa liigatason pelaajia huonolla menestyksellä tai sitten se kasvatustyö on onnistunut siten, että kilpailija on päässyt poimimaan hedelmät.
Itse haluan uskoa Rasmukseen nimenomaan hyvänä tulevaisuuden vakaana liigapelaajana. Rightin puolelta aloittava sentteri. Milloin noita on tullut viimeksi omista junnuista? Mutta olet oikeassa, ettei kundi mikään timantti ole, eikä hänelle voi antaa liikaa painolastia.
Ketkäs lahjakkaimmat junnut on muuten sössitty muualle?
-Casimir Jürgensilla oli kyllä joitakin junnu-MJ pelejä ja en muista miksei tämä saanut näytönpaikkaa.
-Vesalainen sössittiin. Nybarille kiitos.
Siinä mun silmään sössimiset. Muita en muista.
Rindell ei ollut sen lahjaakkampi kuin Ulander tai Seppälä. Samaa kastia. Jostain oli luovuttava. Ulanderillahan oli näistä junnuvaiheessa eniten MJ-pelejä. Siis ennen liigaan tuloa.