No juu, voipi olla että ovat sekavia, vaan ei nyt ihan auennut sekään, että mitä sisältöä oma vastauksesi mahtoi tuoda keskuteluun, tahi miksi mahdollisesti oletat ylipäätään edustavasi jonkinlaista "kehittyneempää" keskustelukulttuuria täällä - tai mahdollisesti missään - sillä ainakin viimeiset viestisi ovat keskittyneet lähinnä muiden henkilöiden henkiseen arviointiin sekä itsesi jonknlaiseen korottamiseen.Teidän kahden jutut on kyllä niin yhtenevän sekavia, että en yhtään yllättyisi vaikka olisitte yksi ja sama henkilö. Kieltämättä melkoista analyyttisyyttä Barfforossolta ja vieläpä selkeästi! "Kaikenlainen paska" tuntuu menevän teillä lähinnä väärään kurkkuun.
Se, että kaveria "ottaa pataan" etsiä "positiivisisa" asioita kun on vedetty pari harkkapeliä on jo kyllä jonkin tason suoritus. Noin akuuttiin vitutukseen suosittelen baletin ääreen siirtymistä – huomattavasti vähemmän stressaava laji, ounastelen. Suosittelen myös kertaalleen lukemaan ne omat viestit ennen sitä "lähetä vastaus"-napin painamista.
Korkki kiinni tai foorumi kiinni – ennen kuin nolaat itseäsi enempää.
Tokihan sekin varmaan edistää keskustelua täällä - jos ei muuten, niin ainakin kirjoitusten määrän kasvussa. Mutta ehkä se tuottaa teikäläiselle mielihyvää, joten sikäli se passaa oikein hyvin se.
Mutta juu. Toki olen aivan yhtä iloinen ja "positiivinenkin", kun ja jos osoittautuu kauden aikana että olet oikeassa, ja minä taas - kuten, ah niin usein - helvetillisen väärässä. Itse en vielä näe syytä hihkua riemusta, mutta mahdollisesti kauden aikana näen, ja aivan varmasti jokasolullani siitä myös nautin.
Edelleenkään en tykkää ajatuksesta, jossa joukkueessa jätetään selkeitä puutteita kokoonpanoon, mutta kai se ajatus että "liigaahan me vaan pelataan" täytyy sitten ostaa, ja sen jälkeen toivoa parasta.
Sitä taas en ymmärrä, että miksi ihmeessä se ajatuksensa pitäisi muuttaa miksikään ennen kuin siihen joukkueen toimesta syy annetaan. Vielä ei ole annettu, mutta sen myönnän toki, että omat odotukseni voivat olla aivan liian korkealle asetettuja.
Olet varmastikin kovasti paljon parempi kirjoittaja kuin minä, sillä itse en itseäni kovin kummoisena siinä lajissa pidä, ja iän myötä myös selkeästikin myös kirjoitusvirheet lisääntyvät, josta syystä en myöskään kielipoliisiksi ole alkanut, sillä en voi tietää miksi joku kirjoittaa kuten kirjoittaa. Mutta sekään ei liene pätevä syy sille, miksi minun pitäisi jakaa näkemyksesi joukkueen nykytilasta j aiskukyvystä, joka toki on - ainakin osin - hitokseen parempi kuin on IFK:ssa normaalisti totuttu näkemään tässä vaiheessa kautta, mutta se itsessään ei vielä ihan kauheasti anna aihetta hyppimiseen, sillä niin päin helvettiä hommat on keskimäärin vuosien ajan hoidettu.
Mutta jos tällä "parannuksella" joukkueen kasaamisessa noustaan edes jonkin verran sen tavaksi tulleen keskinkertaisuuden "paremalle" puolelle, niin ehkä se totisesti pitäisi olla shamppanjan paikka. Ja jopa minulle ikinegatiiviselle pettymyksissä marinoidulle idiootille. :-)