Tuli mieleen, että mikähän mahtaa olla Taavi Vartiaisen tilanne Pelsuissa? Loppuuko sopimus tähän kauteen? Siinä olisi kyllä nähdäkseni sopiva voimahyökkääjä rosteriin jos olisi irrotettavissa..
Loppuu sopimus tähän kauteen, mutta en haluaisi meille. Pystyy kyllä rymistelemään ja tappelamaan mutta onko jäähyherkkä ja onko käyttöä muualla kuin 4. laidalla? Sinne 4. laidalle on laittaa Petrell, Åsten, J. Keränen, Tallberg, Heljanko eli mun mielestä sinne on jo ihan riittävästi tarjontaa.
Nyt mun matikalla Saipan tilanne näyttää siltä että pudotuspeleihin on aika vaikea enää päästä. Kausi mennyt päin helvettiä ja tänäänkin oli Saipalla mahdollisuus ottaa 3 pistettä kriisissä olevalta Jypiltä mutta hävisivät 5-1. Olisikohan Saipassa pelaajia joita voisi hankkia, esim. pakki ja 3. laituri? Robin Salosta on jäänyt mielikuva että hyvä pakki, mutta kun katsoin niin -19 tän kauden ansiot, joten oma kiinnostus tutkia lisää lopahti siihen. Laituriksi voisi olla potentiaalia Löfmanin kaltaisella pelaajalla, mutta en hänestä juurikaan pidä. Ihan ok pisteet tehnyt viime kausilla, eli ihan tasainen suorittaja on.
Eniten kyllä toivoisi pelaajaa joka jatkaa ensi kaudella, kuten vaikka Pakarinen, Janne Keränen tai joku muu vastaava mutta ei taida olla sellaisia saatavilla.
Mutta mikä on Max Wärnin tilanne? Pelaa mulla sentterinä pöytälätkässä (numerolla 4) kun sen verran hyvin ohjailee maalin edestä ja hakaa ripareita sisään persekin edellä ja välillä päällääkin, mutta mahtaako pelata enää missään muualla kun mun kuuden tinasotilaan joukkiossa?
(Ja siis ei Mallua muualla kuin sentterinä voi peluuttaa sillä nro 9 on Kibe oikeassa laidassa, jossa laittaa poikkikentän onetimereita lämärillä sisään ja vasemmassa laidassa muuan nro 64 jakelee rännikiekkoja ja poikkikentän syöttöjä Kibelle sekä Mallulle lättyjä maalin eteen).