Red Machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mä en vaan niele selityksiä materiaalin riittämättömyydestä, ainakaan paperilla. Mun silmään suurempi ongelma oli reagoimattomuus kauden aikana.
No olihan se jo pitkälti kauden alusta lähtien nähtävissä, että HIFK uudisti niin paljon jengiä(ja liian 'kokemattomaksi'), ettei sillä päätyyn asti mennä. Vaikka asiaa kääntelee miten tahansa, oli tämän kauden pakisto todella surkea työnäyte joukkueen rakentajalta.
Se mikä mua huolettaa on Nyban kyky reagoida kesken kauden tapahtuneisiin loukkaantumisiin.
Nostan hattua siitä, että jaksat uskoa vielä Tom Nybondaksen kykyyn rakentaa tasapainossa oleva Kanisteri-ehdokas. Tämä siis ilman piruilua. Itse en tuohon tasapainon saavuttamiseen usko, ellei Stögö ala töniä ammattitaitoa mieheen kevään ja kesän aikana. Yeah right.
Tuntuu, että nyt on saatu projekti helvetin hyvään vauhtiin, ja vauhti ei kun vaan on kiihtymässä. Se on sitten organisaation tehtävä tajuta tällä kertaa se kaava millä voidaan olla ihan oikeasti kestomenestyjä tässä sarjassa. Viisas oppii toisten virheistä, idiootti ei omistakaan. Parin vuoden päästä nähdään sitten, onko HIFK-organisaatio täynnä idiootteja vai ihan meitä tavallisia taatelintallaajia.
Jep. Taas on projekti käynnissä ja menestys häämöttää horisontissa. HIFK sössi jo kerran yhden menestyksen siinä, ettei organisaatiossa ollut tarpeeksi nöyryyttä ja ammattitaitoa jatkaa kovaa työtä. Tähän päälle sitten se ikävä fakta, että puikoissa on kaveri ketä on suurin syyllinen nykyisen oman junnutuotannon läpisurkeaan tilaan. Pisteenä iillä on sitten hallitus, ketä unelmoi konulaseista Gardenin aitiossa samalla kun Suzkin tytär odottaa vuoroaan.
Justicen mainitsema parin vuoden odotus ei niinkään kiinnosta koska tässä on jo useampi vuosi nähty mihin meidän UTJ pystyy. Tulos on valitettavan surkea mutta vielä jaksetaan mennä. Tätä enemmän mä odotan sitä päivää kun VP& Co:n duuni alkaa näkyä junnupuolella.
Ihan lopuksi on pakko piruilla vähän: Hankista pisteet? Siis sen saman kaverin takaisintuomisesta, kenet edellinen mestarikoutsi ulosti ensimmäisen tilaisuuden tullen? Tätä on ammattimaisuus HIFK:ssa. Joko Porthen on bongattu loundgessa? No eis vaan. Piis ja laav.