Helsingin jäähalli

  • 495 129
  • 2 384

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan toi oikeesti tosi huvittavaa, että narrit kokevat ansaitsevansa jotain IFK:n järjestämästä ja maksamasta ravintolatoiminnasta, ilman että siihen kummemmin itse osallistuvat. Ja on kyllä oikeesti kunnon pikkuveli-asenne taas tossa artikkelissa, ollaan niin alistuneita ja syrjittyjä kun ei saada toisten yritystoiminnasta rahaa
Sitä se on, kun ovat vuosia tottuneet olemaan sugar daddyn hoivissa.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Olihan Restelilläkin pitkään yksinoikeus koko hallissa.
Todella kauan, en tiedä tarkalleen miten pitkään, mutta siitähän oli useaan
otteeseen puhetta että miksei IFK itse ota hommaa haltuunsa ? No, onneksi
se lopulta tapahtui.

En ole enää vuosiin käynyt näillä Nordiksen klubeilla kun en nykyään käy töiden merkeissä
matseissa, vaan ihan yksityisesti , mutta muistan että esimerkiksi Petoklubilla oli todella
huonoa sapuskaa, toivottavasti sekin puoli on parantunut.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella kauan, en tiedä tarkalleen miten pitkään, mutta siitähän oli useaan
otteeseen puhetta että miksei IFK itse ota hommaa haltuunsa ? No, onneksi
se lopulta tapahtui.

En ole enää vuosiin käynyt näillä Nordiksen klubeilla kun en nykyään käy töiden merkeissä
matseissa, vaan ihan yksityisesti , mutta muistan että esimerkiksi Petoklubilla oli todella
huonoa sapuskaa, toivottavasti sekin puoli on parantunut.
Kauan oli puhetta kyllä. Homma meni muistaakseni vielä niin että ainut minkä HIFK sai hoitaa itse oli aitioiden tarjoilut. Kioskit olivat restellin alla joka sai niiden tuoton.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Se joka ei halua
kartuttaa Red Eventsin kassaa pysyy sitten kuivin suin matsin ajan, tai syö rokkimäkkärillä
ennen matsia, ei se sen kummempaa ole.
Kyllä, voivat ihan vapaasti boikotoida Nordiksen palveluita, toki sitten ei varmasti avata kaikkia myyntipisteitäkään, eihän ne keikoillakaan ole kaikki avoinna. Ja vaikea uskoa että ne olisivat kaikki auki tulevana perjantainakaan, kun suurta osaa katsomoista ei ole edes avattu myyntiin.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Kyllä, voivat ihan vapaasti boikotoida Nordiksen palveluita, toki sitten ei varmasti avata kaikkia myyntipisteitäkään, eihän ne keikoillakaan ole kaikki avoinna. Ja vaikea uskoa että ne olisivat kaikki auki tulevana perjantainakaan, kun suurta osaa katsomoista ei ole edes avattu myyntiin.
Siinähän sahaavat vaan omaa oksaansa ja jonottavat entistä pidempään niille pisteille joita
pidetään auki, jotenkin en usko että se on kovin monille niin iso kynnyskysymys meneekö
meidän organisaatiolle vaikkapa 20 egeä per matsi jos ostaa pari bisseä.

Joillainhan on tietysti vahvat periaatteet, esimerkiksi minulla on kaveri joka kieltäytyi
kokonaan astumasta jalallaan Jaffalaan, hän ei suostunut tulemaan sinne edes keikallekaan.
Eihän siellä toki itsekään kovin montaa kertaa käynyt, muutama paikallismatsi, ja muutama
keikka siellä tuli nähtyä, taisin käydä parissa MM-matsissakin jos muistan oikein.

Kerran jopa kutsuttiin khl-peliin, mutta sanoin kohteliaasti että " minulla on juuri sinä iltana
muuta menoa ".
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Siinähän sahaavat vaan omaa oksaansa ja jonottavat entistä pidempään niille pisteille joita
pidetään auki, jotenkin en usko että se on kovin monille niin iso kynnyskysymys meneekö
meidän organisaatiolle vaikkapa 20 egeä per matsi jos ostaa pari bisseä.

Joillainhan on tietysti vahvat periaatteet, esimerkiksi minulla on kaveri joka kieltäytyi
kokonaan astumasta jalallaan Jaffalaan, hän ei suostunut tulemaan sinne edes keikallekaan.
Ihan oma lukunsa on sitten nämä spedet jotka ihmettelevät että voiko tämä olla laillista että kaupungin tilaan annetaan yhdelle firmalle oikeus harjoittaa toimintaa. Olisihan se jännää jos joku firma vaatisi vaikka Oodin kahvilaan että "meidän täytyy saada myydä joka toinen päivä täällä!", nykyisen toimijan sijaan, vaikka nykyinen hoitaa kaiken infran. Pieni reality check olisi joillain paikallaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ei mitään ongelmaa. Saarni itse sinne myymään ja laitteista sen verran kova vuokra, että mielenkiinto loppuu siihen.

En voi käsittää koko tekstiä, niin utopistinen.
Red Eventsillä on yksinoikeus, joka tuli jääkenttäsäätiöltä vähän hämäriä reittejä pitkin, kertoilevat.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Red Eventsillä on yksinoikeus, joka tuli jääkenttäsäätiöltä vähän hämäriä reittejä pitkin, kertoilevat.
Kuulitko samalta taholta jotka kertoivat toissakesänä että Nordis maalataan neutraaleihin väreihin?

Edit: Korjaus, olikin viime vuoden kesänä, ja mustaksi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Saarnin vahva tausta Suomen kommunistisimmasta kaupungista paistaa kyllä vahvasti tämän päivän kommenteista. Pettämätöntä logiikkaa.

@iibor muistaakseni "tolkunkirjoittajana" jossain vaiheessa ihmettelit, että mistä meidän leirin negaatio teitä kohtaan kumpuaa. En voi vastata kuin omasta puolestani, mutta itsellä se ainakin tulee tällaisesta ylimielisyydestä ja tyhmyydestä, mitä nyt viimeisimpänä teidän keulahahmo Saarni laukoo Hesarin sivuilla. Samanlainen ajattelumalli on vahvasti muutenkin teidän leirissä valloillaan, kun oletetaan että punainen matto levitetään ja kumarretaan syvään, koska niin kovasti teitä omasta mielestänne kaivataan& tarvitaan. Muutama vuosi Mestiksessä varmasti tuo tarvittavaa nöyryyttä Saarnille ja osalle teidän porukkaa. Kuten kappaleen alussa @iibor sanoin niin en sinua lokeroi tuohon porukkaan, mutta tunnut ainakin täällä olevan kommenttiesi kanssa vähemmistössä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä en yhtään nyt ymmärrä mikä tässä on epäselvää? Red Events on sen (kilpailutuksen kautta?) itselleen hommannut. Kantaa vastuun ja tottakai käärii voitot.

Mä ainakin aion edelleen nauttia antimista ilman ongelmia.

Joskus saa omiakin hävetä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Luleå HF, Florida Panthers
Taitaa olla ne äänekkäimmät tällaisen pöljäilyn kannatajat vain kasaantuneet tälle palstalle.. Itse en ole tällä kaudella kerennyt peleissä käymään, mutta ainakin viimekaudella niissä Jokereiden peleissä missä kävin, näytti ravintolapalvelut ihan kiitettävästi myyvän. Tuskin tuo Hesarin uutinen tuohon oheismyyntiin tulee kovasti vaikuttamaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kerrotko vielä tuosta hämärästä reitistä? Joku venäläinen oligarkki ollu välikätenä?
Kilpailutus ei välttämättä ole mennyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.

Sen sanon vaan, että on ihan normaalia, että tapahtuma järjestäjä saa oman tapahtumansa myynneistä jonkun osan. Ihan yhtälailla ifk sai aika hyvänkin summan Resteliltä omien peliensä myynneistä. Nyt Red Events on Jokereille se "Restel", mutta mitään ei tule. Tällainen on tapahtumanjärjestäjän näkökulmasta kestämätöntä ja ennenkuulumatonta. Ja Jokerit on pakotettu tukeutumaan Red Eventsiin, koska heille on annettu yksinoikeus.

En pidä mahdottomana, että Jokereille sopimisen kautta jotain alkaisi valumaankin. Tähän liittyy myös Jääkenttäsäätiö ja sen rooli sekä vastuu.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä muistan hyvin, ja itse vierailin siellä viimeksi vuonna 2006 kun pelattiin pleijareissa vastakkain, ja kerran
aiemminkin samalla kaudella. Sinne oli jotenkin hyvä ilmapiiri tulla vieraana, leppoisia paikalliskannattajia
ja hassu järkkäri joka tuli fanibussiin ilmoittamaan että " mie en tullut tarkastamaan teidän passeja vaikka
myö nyt ollaan tässä itärajan tuntumassa" .

Olin silloin tupakkamiehiä, ja röökipaikalla oli eräs pukumies joka tarjosi viskiä suoraan pullosta,
epäröin ottaa koska pelkäsin että lennän pihalle, mutta tämä kaveri ilmoitti että et taatusti lennä,
ja kun kysyin että mistä sä tiedät, hän sanoi " no kun mie olen yksi Saipan suurimmista osakkeenomistajista ".


Mukavan leppoisa meininki sitten tuolla Lappeenrannassa ollut. Ehkä se karjalainen kansa luonne sitten vaikuttanee tossa siihen asiaan, sillä onhan siellä varmaan erilainen fiilis ja suhtautuminen vierasfaneja ja varsinkin meitä IFK-faneja kohtaan, kun mitä vaikka jossain Porissa.

Muistan kun silloin vuoden 2006 finaalien aikana HPK-fanit kertoivat oikeasti jopa pelänneensä tuolla Isomäen hornankattilassa, joka oli täynnä niitä hulluja porilaisia.

Aika hyvin, että onnistunut salakuljettamaan ton viskipullon sinne hallille, sillä ainakin nykyisin tosiaan tarkistavat niin tarkkaan kaikki taskut, laukut ym., ettei vaan vahingossakaan mitään pulloa sattuisi mukana olemaan.

Ei me sitten varmaan olla ainakaan tuolla Nordiksen röökipaikalla juteltu tai ei ainakaan viime vuosina, jos et enää tupakkamiehiä ole. Mut kyllä löytää sieltä aina erätauoilla ja ennen peliä, lukuunottamatta sitä viime matsin tokaa erätaukoa, kun olin siinä vaiheessa jo lähtenyt ulos Nordikselta pettyneenä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Ihan yhtälailla ifk sai aika hyvänkin summan Resteliltä omien peliensä myynneistä.
Ei saanut. Luot omia palstatotuuksia jatkuvasti. Juuri sen vuoksi Red Events on perustettu.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Aika hyvin, että onnistunut salakuljettamaan ton viskipullon sinne hallille, sillä ainakin nykyisin tosiaan tarkistavat niin tarkkaan kaikki taskut, laukut ym., ettei vaan vahingossakaan mitään pulloa sattuisi mukana olemaan.

Ei me sitten varmaan olla ainakaan tuolla Nordiksen röökipaikalla juteltu tai ei ainakaan viime vuosina, jos et enää tupakkamiehiä ole. Mut kyllä löytää sieltä aina erätauoilla ja ennen peliä, lukuunottamatta sitä viime matsin tokaa erätaukoa, kun olin siinä vaiheessa jo lähtenyt ulos Nordikselta pettyneenä.
Siis minä en sitä viskipulloa salakuljettanut sinne, se oli se pukumies joka sen oli tuonut ja naukkaili
sitä ihan avoimesti siinä röökipaikalla, ilmeisesti statuksensa turvin jos hän kerran oli silmää tekevä
kaveri siinä porukassa, ja hän halusi tarjota minulle tömpsyt.

Karjalalainen luonne on kyllä sellainen, ne on iloisempia kun monet muut tässä maassa, se on fakta.

Joo, en ole viime vuosina siinä käynyt kun pari kertaa jonkun seurana, joten ei ainakaan siinä olla
juteltu mutta ehkä jossain muussa kohdasa

Mä en muuten ihan allekirjoita tuota Porin jutttua, olen käynyt siellä 3 kertaa eikä ole koskaan ollut
mitään ongelmia sikäläisten ihmisten kanssa, kerran tehtiin jopa niin radikaali teko että mentiin
koko bussillinen heidän suosimaansa Winston-nimiseen pubiin ennen matsia, ja ihan hyvässä
hengessä sitä otettiin bisset ennen peliä, bussin vetäjä oli ilmeisesti yhteydessä sinne etukäteen,
ja ne toivottivat meidät tervetulleiksi.
 
Suosikkijoukkue
Möyrimätön
No joo, mäkin ihmettelen suuresti että miksi tällaista ylipäätään kyseenalaistetaan tuolla tavalla ?
Tuohan on täysin normaalia liiketoimintaa jossa ei pitäisi olla mitään epäselvää, eikä myöskään
mitään laitonta.
Tulee kyllä jotenkin mieleen uhriutuva Pentti Köyri tuosta Saarnin avautumisesta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis minä en sitä viskipulloa salakuljettanut sinne, se oli se pukumies joka sen oli tuonut ja naukkaili
sitä ihan avoimesti siinä röökipaikalla, ilmeisesti statuksensa turvin jos hän kerran oli silmää tekevä
kaveri siinä porukassa, ja hän halusi tarjota minulle tömpsyt. Joo, en ole viime vuosina siinä käynyt
kun pari kertaa jonkun seurana, joten ei ainakaan siinä olla juteltu mutta ehkä jossain muussa kohdasa.

Karjalainen luonne on kyllä sellainen, ne on iloisempia kun monet muut tässä maassa, se on fakta.

Mä en muuten ihan allekirjoita tuota Porin jutttua, olen käynyt siellä 3 kertaa eikä ole koskaan ollut
mitään ongelmia sikäläisten ihmisten kanssa, kerran tehtiin jopa niin radikaali teko että mentiin
koko bussillinen heidän suosimaansa Winston-nimiseen pubiin ennen matsia, ja ihan hyvässä
hengessä sitä otettiin bisset ennen peliä, bussin vetäjä oli ilmeisesti yhteydessä sinne etukäteen,
ja ne toivottivat meidät tervetulleiksi.


Juu siis meinasinkin just sitä, että toi kyseinen tyyppi onnistunut sen pullon sinne salakuljettamaan, mutta ilmeisesti ehkä just sen hänen statuksensa turvin, joka onkin erilainen, kun meillä normi rivikatsojalla.

Niin eipä sitä tiedä, vaikka oltaisiin muuten juteltu jossain tuolla Nordiksen käytävillä, kahvijonossa tms.

No ihan kiva sitten, jos teillä ollut noin mukava reissu Porissa. Tolla tavalla muistan vaan jostain lukeneeni, kun HPK-fanit kertoivat reissustaan siellä silloin finaalien aikana. Mutta tiedä sitten, että onko hieman kenties liioiteltu tässä asiassa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kilpailutus ei välttämättä ole mennyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.
Pystytkö esittämään tästä jotakin todisteita, vai vaan huutelemaan "totuutena"?


Ihan yhtälailla ifk sai aika hyvänkin summan Resteliltä omien peliensä myynneistä.
Paskapuhetta. IFK sai Resteliltä naurettavan pienen osuuden myynnistä, jonka vuoksi tuota sopimusta yritettiin IFK:n puolesta purkaa kahden tai kolmen kauden vaihteen yhteydessä. Lopulta siitä päästiin eroon ja perustettiin Red Events.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös