Aika hyvin, että onnistunut salakuljettamaan ton viskipullon sinne hallille, sillä ainakin nykyisin tosiaan tarkistavat niin tarkkaan kaikki taskut, laukut ym., ettei vaan vahingossakaan mitään pulloa sattuisi mukana olemaan.
Ei me sitten varmaan olla ainakaan tuolla Nordiksen röökipaikalla juteltu tai ei ainakaan viime vuosina, jos et enää tupakkamiehiä ole. Mut kyllä löytää sieltä aina erätauoilla ja ennen peliä, lukuunottamatta sitä viime matsin tokaa erätaukoa, kun olin siinä vaiheessa jo lähtenyt ulos Nordikselta pettyneenä.
Siis minä en sitä viskipulloa salakuljettanut sinne, se oli se pukumies joka sen oli tuonut ja naukkaili
sitä ihan avoimesti siinä röökipaikalla, ilmeisesti statuksensa turvin jos hän kerran oli silmää tekevä
kaveri siinä porukassa, ja hän halusi tarjota minulle tömpsyt.
Karjalalainen luonne on kyllä sellainen, ne on iloisempia kun monet muut tässä maassa, se on fakta.
Joo, en ole viime vuosina siinä käynyt kun pari kertaa jonkun seurana, joten ei ainakaan siinä olla
juteltu mutta ehkä jossain muussa kohdasa
Mä en muuten ihan allekirjoita tuota Porin jutttua, olen käynyt siellä 3 kertaa eikä ole koskaan ollut
mitään ongelmia sikäläisten ihmisten kanssa, kerran tehtiin jopa niin radikaali teko että mentiin
koko bussillinen heidän suosimaansa Winston-nimiseen pubiin ennen matsia, ja ihan hyvässä
hengessä sitä otettiin bisset ennen peliä, bussin vetäjä oli ilmeisesti yhteydessä sinne etukäteen,
ja ne toivottivat meidät tervetulleiksi.