Ravintola Mountain. Yksi Stadin parhaista Nepalilaisista ravintoloista.Trio on hyvä ja Nordenskiöldinkadulla Nepalilainen (nimeä en muista).
Ravintola Mountain. Yksi Stadin parhaista Nepalilaisista ravintoloista.Trio on hyvä ja Nordenskiöldinkadulla Nepalilainen (nimeä en muista).
Kaverin (porkkanapöksy) kanssa ollaan ensi viikolla menossa matsiin, ja tämä kaveri tiedusteli nordiksen hintatasoa bissen, lonkeron ja rommikolan (saako nordikselta tällaisia hienouksia? :D) osalta. Kauden eka peli mulle, joten en osannut vastata - eli mitä maksaa kipottelu jäähallilla nykyään? Lisäksi: muistelen voittopelien jälkeen aiemmin olleen joku "tuoppi egellä"-konsepti... Onko vielä?
Kostea ilta tulossa, Red Events nousuun.
Eivät muuten maininneet voitosta riippuvasta euron oluesta (vai onko senkin hinta muuttunut)=> Helsingissä "halvinta"![]()
Kiekkofanit pöyristyivät oluen hinnasta – Näin paljon tuoppi oikeasti maksaa SM-liigapelissä
Iltalehti selvitti, kuinka paljon oluttuoppi maksaa Kiekko-Espoon, HIFK:n, Ilveksen ja Tapparan peleissä.www.iltalehti.fi
Hienouksiakin saa niin pitkään kuin vain pystyy ne ymmärrettävästi artikuloimaan. Voittopelien jälkeen avautuu voittokaappi, josta saa tölkkiolutta egellä.
Ei muuta kuin kippis, skål ja prosit!
Ite vedän aina Brooklyn Defender IPAa niin se on vajaa kypän.Kaverin (porkkanapöksy) kanssa ollaan ensi viikolla menossa matsiin, ja tämä kaveri tiedusteli nordiksen hintatasoa bissen, lonkeron ja rommikolan (saako nordikselta tällaisia hienouksia? :D) osalta. Kauden eka peli mulle, joten en osannut vastata - eli mitä maksaa kipottelu jäähallilla nykyään? Lisäksi: muistelen voittopelien jälkeen aiemmin olleen joku "tuoppi egellä"-konsepti... Onko vielä?
Kostea ilta tulossa, Red Events nousuun.
Omassa kopissa ollaan oltu jo monta kuukautta.Onko kellään uusinta tietoa siitä, että meneekö jengillä tämä koko kausi niissä väistötiloissa, eikä pääse omaan pukukoppiin lainkaan tämän kauden aikana?
Itse en muista, miten se uutisoitiin loppukesästä.
Aiemmin ainakin klo 19:30 alkaneisiin peleihin ovet on avattu puolitoista tuntia aiemmin klo 18:00.Mistähän näkisi monelta huomenna hallin ovet aukeaa, kun peli vasta 19.30 ja vähän teemaa mukana. Ainakaan instassa, facessa, kotisivuilla tai hallin sivuilla ei mainintaa.