Helsingin jäähalli

  • 495 090
  • 2 382

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Älä ota ratikkaa, ne on kaikki ihme kiertoreiteillä Manskun suurremontin takia! Bussit 40, 200 ja 300 Elielinaukiolta (assan ja Postitalon välissä) ovat kaikki hyviä. Jää pois Taka-Töölössä - takuulla jää monta punaisiin pukeutunutta samalla pysäkillä. Niiltä voi jopa kysyä varmistusta : )
40 bussilla menin heti siinä klo 15 aikaan. Viisi Penniä ja pari olutta. Sit hallia ihmettelemään ja syömään. Pelikin kulkee.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mitä helvetin poppipaskaa tänään oikein soi alkulämmittelyjen aikana? Vielä valitettavasti näkyy myös noi samat kirkkaat valot täällä häiritsevän, eli tosta riesasta ei ole näköjään päästy vieläkään eroon.
Sellaista, joka peilaa meidän pelaajien musiikkimakua.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Kiitoksia veljille, enpä muistanut yhtään, että Lieminen soi noinkin pitkään.

Asiasta toiseen: täällä oli aiemmin puhetta liian kovasta volumetasista.
Tänään oli menty toiseen suuntaan: fanikulman ylälauteille kuului kuulutuksista ja musiikista lähinnä kaiut.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
40 bussilla menin heti siinä klo 15 aikaan. Viisi Penniä ja pari olutta. Sit hallia ihmettelemään ja syömään. Pelikin kulkee.

No sun kyllä kannatti varmasti lähteä paikan päälle tätä matsia katsomaan, tulitko ihan Lappeenrannasta asti tänne pääkaupunkiin?

Hyvin on kyllä SaiPa kieltämättä kauden aloittanut, että ihan mielelläni soisin teille sen play offs-paikan sen vuosikausien rämpimisen ja jatkuvien tappioiden jäljiltä.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä nämä teemaottelut on ihan hyvä idea. Meillä on ollut muutama logo ja niiden mukainen tyyli käytössä vuosien saatossa ja ne on osa historiaa siinä missä tähti ja kilpikin. Ei niissä ole mitään peiteltävää ja häpeämistä, niin kuin ehkä joillain seuroilla saattaisi olla. Jos näitä paitoja ja logoja käytetään muutaman kerran kaudessa ja samalla hassutellaan vähän aikakauden musiikilla ja muulla ja se houkuttelee jengiä hallille, niin en näe kyllä mitään pahaa siinä. Pohjois-Amerikassahan tällaiset teemaillat on tosi suosittuja. Samoin tuota soittolistaa voisi laittaa rohkeasti uusiksi, jos me halutaan, että hallissa viihtyy jatkossa muutkin kuin eläkeläiset ja me keski-ikäiset keskivartalolihavat. Että sitä 70-80(-90) luvun köppä-äijärockin osuutta voisi pienentää huomattavasti.


No menköön nyt sitten ne uusitut soittolistat noissa jossain Teema-iltojen matseissa, mutta muuten olen kyllä erittäin vahvasti sitä mieltä, ettei siihen Nordiksen soittolistaan pidä muuten missään tapauksessa kajota, sillä onhan se vanha 70-80-luvun Rock vaan niin paljon sitä tämän joukkueen imagoa ja identiteettiä, jonka vuoksi myös itse aikoinaan tähän seuraan rakastuin.

Kyllä mä itse oon erittäin timmissä kunnossa, vaikka ikää onkin jo enemmän, kun näillä fanikatsomon nuoriso-osaston faneilla, mutta ymmärsin kyllä pointtisi.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
No sun kyllä kannatti varmasti lähteä paikan päälle tätä matsia katsomaan, tulitko ihan Lappeenrannasta asti tänne pääkaupunkiin?

Hyvin on kyllä SaiPa kieltämättä kauden aloittanut, että ihan mielelläni soisin teille sen play offs-paikan sen vuosikausien rämpimisen ja jatkuvien tappioiden jäljiltä.
Turusta Kouvolaan, sieltä Lepraan ja sit tänne. Oli tollanen jääkiekkoloma. 4 ottelua ja 10 pistettä. Harvinaista herkkua!
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turusta Kouvolaan, sieltä Lepraan ja sit tänne. Oli tollanen jääkiekkoloma. 4 ottelua ja 10 pistettä. Harvinaista herkkua!


No todellakin kyllä, sillä harvinaisen hyvä viikko kyllä ollut SaiPalla! Tsemppiä vaan teille sinne kovasti, sillä mä ainakin itse ihan mieluusti näitä voittoja SaiPalle suon, kun onhan teillä vaikeaa ollut nämä viime kaudet.

Ei voi liikaa jäädä tätä tappiota surkuttelemaan, vaikka tämä peli olikin mitä se oli. Nyt vaan täytyy keskittyä seuraavaan matsiin ja ottaa siitä se voitto himaan.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
No todellakin kyllä, sillä harvinaisen hyvä viikko kyllä ollut SaiPalla! Tsemppiä vaan teille sinne kovasti, sillä mä ainakin itse ihan mieluusti näitä voittoja SaiPalle suon, kun onhan teillä vaikeaa ollut nämä viime kaudet.

Ei voi liikaa jäädä tätä tappiota surkuttelemaan, vaikka tämä peli olikin mitä se oli. Nyt vaan täytyy keskittyä seuraavaan matsiin ja ottaa siitä se voitto himaan.
Juu, ja ei osaa sanoa pelasko HIFK edes huonosti, niin hyvää toi aktiivinen peli SaiPalta ollu, ettei vaan nää sitä toisen peliä.

Hallista kun puhe, niin on kyllä kiva halli ja käynyt ennenkin SaiPan voiton todistamassa (voittoprosentti 100%), ja keikalla kerran. Silti HIFK ansaitsisi paremman ja nykyaikaisen areenan! Kisapuisto meilläkin rakas ja harmittaisi jopa luopua, mutta kyllä uusi olisi poikaa!
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, ja ei osaa sanoa pelasko HIFK edes huonosti, niin hyvää toi aktiivinen peli SaiPalta ollu, ettei vaan nää sitä toisen peliä.

Hallista kun puhe, niin on kyllä kiva halli ja käynyt ennenkin SaiPan voiton todistamassa (voittoprosentti 100%), ja keikalla kerran. Silti HIFK ansaitsisi paremman ja nykyaikaisen areenan! Kisapuisto meilläkin rakas ja harmittaisi jopa luopua, mutta kyllä uusi olisi poikaa!


Niin tiedä sitten, että painoiko toi eilinen matsi IFK:lla niin pahasti vielä jaloissa vai lähtikö jengi kenties vähän liian itsevarmasti tohon peliin sellaisella "Takki auki"-asenteella, kun vasta eilen oli kaadettu se mestari-Tappara ekaa kertaa uudella Nokia-arenalla.

Mutta olihan kyllä SaiPalla myös se eilinen peli takana, joten eipä SaiPa ollut siinä mielessä yhtään sen paremmin/enemmän levännyt kun mitä IFK.

Mä kyllä itse tykkään niin kovasti tosta Nordiksesta, kun on oikeastaan itselleni se kaikkein rakkain paikka koko Stadissa! Niin paljon on hyviä muistoja, ikimuistoisia pelejä ja myös karvaita pettymyksiä koettu tuolla hallilla, ettei siitä vaan raaskisi luopua.

En oo koskaan käynyt teidän Kisapuistossa, mutta mitä oon kuvissa ja telkkarissa hallia nähnyt, niin vaikuttaa kyllä oikein hyvälle ja tunnelmalliselta pikkuhallilta se, jossa varmasti fiilis on hyvä, jos SaiPa pärjää, voittaa ja väkeä saadaan hallille.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Niin tiedä sitten, että painoiko toi eilinen matsi IFK:lla niin pahasti vielä jaloissa vai lähtikö jengi kenties vähän liian itsevarmasti tohon peliin sellaisella "Takki auki"-asenteella, kun vasta eilen oli kaadettu se mestari-Tappara ekaa kertaa uudella Nokia-arenalla.

Mutta olihan kyllä SaiPalla myös se eilinen peli takana, joten eipä SaiPa ollut siinä mielessä yhtään sen paremmin/enemmän levännyt kun mitä IFK.

Mä kyllä itse tykkään niin kovasti tosta Nordiksesta, kun on oikeastaan itselleni se kaikkein rakkain paikka koko Stadissa! Niin paljon on hyviä muistoja, ikimuistoisia pelejä ja myös karvaita pettymyksiä koettu tuolla hallilla, ettei siitä vaan raaskisi luopua.

En oo koskaan käynyt teidän Kisapuistossa, mutta mitä oon kuvissa ja telkkarissa hallia nähnyt, niin vaikuttaa kyllä oikein hyvälle ja tunnelmalliselta pikkuhallilta se, jossa varmasti fiilis on hyvä, jos SaiPa pärjää, voittaa ja väkeä saadaan hallille.
Kahden viikon päästä voit mennä kokemaan Kisapuiston hurman! Todennäköisintä silloin lähempänä täysi halli, koska vastustaja vetää ja jos olisi omat otteet vielä lisäksi hyvät silloin. Suosittelen!
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kahden viikon päästä voit mennä kokemaan Kisapuiston hurman! Todennäköisintä silloin lähempänä täysi halli, koska vastustaja vetää ja jos olisi omat otteet vielä lisäksi hyvät silloin. Suosittelen!


Olisi kyllä kiva päästä joskus toikin halli näkemään, mutta ei vaan taida raaskia alkaa tonne asti lähteä ja vielä lauantaina, kun otin sen perjantain töistä jo vapaaksi sen Kärppä-matsin takia. Mutta ehkä joku toinen kausi vielä.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
3 ensimmäistä kotipeliä takana. Ensimmäinen tietysti loppuunmyyty, seuraava alle 7k ja nyt nippa nappa lauantaina 7k. Orastavaa jaloilla äänestämistä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
3 ensimmäistä kotipeliä takana. Ensimmäinen tietysti loppuunmyyty, seuraava alle 7k ja nyt nippa nappa lauantaina 7k. Orastavaa jaloilla äänestämistä.
Ei kai juuri tänään ainakaan olisi pitänyt kellään olla erityisempää syytä jaloilla äänestää. Ennen peliä siis ;)

Viime kaudesta jäi monilla paha maku, ja on kysyntä ollut nyt viime kautta heikompaa. Avauspelinkin liput liikkui aika hitaasti, vaikka lopulta täyteen menikin. Onhan nyt kyllä syksykin ollut suorastaan kesä, että katsotaan ny vielä
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai juuri tänään ainakaan olisi pitänyt kellään olla erityisempää syytä jaloilla äänestää. Ennen peliä siis ;)

Viime kaudesta jäi monilla paha maku, ja on kysyntä ollut nyt viime kautta heikompaa. Avauspelinkin liput liikkui aika hitaasti, vaikka lopulta täyteen menikin. Onhan nyt kyllä syksykin ollut suorastaan kesä, että katsotaan ny vielä


Kovasti ihmettelen vaan sitä, että mitenköhän tämä Nordiksen lipunmyynti oikein toimii näin pelien aikana?

Lähdin tosiaan itse pois matsista vähän ennen tokaa erätaukoa ja siinä ihan pääovien edessä eräs mies tuli kysymään sitä, että olisinko voinut antaa hänelle omaa lippuani, kun en sitä enää tarvinnut. Hän olisi halunnut tosiaan vielä ostaa lipun tonne peliin, mutta jostain syystä vaan Lippupalvelun kautta ei enää lippuja sinne myyty, kun peli oli jo käynnissä. Kuului olevan SaiPan kannattajia kuulemma, niin olisi ymmärrettävästi halunnut päästä tota teurastusta katsomaan.

Olisin mielelläni lipun hänelle antanut, mutta kun itselläni on vaan oma kausikortti.

Mutta tosiaan olisihan se seuran kannalta myös järkevämpi myydä niitä tikettejä hallille tasan niin kauan, kun vaan ihmiset haluaa niitä ostaa ja niistä maksaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kovasti ihmettelen vaan sitä, että mitenköhän tämä Nordiksen lipunmyynti oikein toimii näin pelien aikana?

Lähdin tosiaan itse pois matsista vähän ennen tokaa erätaukoa ja siinä ihan pääovien edessä eräs mies tuli kysymään sitä, että olisinko voinut antaa hänelle omaa lippuani, kun en sitä enää tarvinnut. Hän olisi halunnut tosiaan vielä ostaa lipun tonne peliin, mutta jostain syystä vaan Lippupalvelun kautta ei enää lippuja sinne myyty, kun peli oli jo käynnissä. Kuului olevan SaiPan kannattajia kuulemma, niin olisi ymmärrettävästi halunnut päästä tota teurastusta katsomaan.

Olisin mielelläni lipun hänelle antanut, mutta kun itselläni on vaan oma kausikortti.

Mutta tosiaan olisihan se seuran kannalta myös järkevämpi myydä niitä tikettejä hallille tasan niin kauan, kun vaan ihmiset haluaa niitä ostaa ja niistä maksaa.
Käviköhän se lipunmyynnissä ollenkaan eikös ne nyt myy vielä pelin alettuakin. Tosin tuo toisen erän loppu jo semmoinen ajankohta, että useimmissa peleissä kukaan ei tuolloin enää lippukassalle tule, joten voihan ne kiinni jo tuolloin olla.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
3 ensimmäistä kotipeliä takana. Ensimmäinen tietysti loppuunmyyty, seuraava alle 7k ja nyt nippa nappa lauantaina 7k. Orastavaa jaloilla äänestämistä.
Yleisömäärästä aasinsillan kautta: Alkuviikosta tuli skidiklubilaisille sähköpostia, että saa edullisia lippuja peliin. Varmaan näytti, että yleisömäärä on jäämässä pieneksi ja yläkatsomotkin oli vielä pääosin myymättä.

Mietin, että käydäänkö näitä kamppiksia joukkueen kanssa läpi? Että sinne on nyt houkuteltu porukkaa matsiin, pelatkaa sen mukaan? Nyt joku tietysti sanoo, että markkinointi on markkinointia ja peli on peliä. Ei pitäisi olla! Viihdebisnestä tämä on, ja jos houkutellaan lapsiperheitä katsomoon niin tuotteen pitää kans olla kunnossa! Kiva penskojen maanantaina mennä kouluihin ja tarhoihin pilkattavaksi. Varmaan miettivät kannattaako tulla toista kertaa.

Itse kysyin toimistolta erästä skidiklubiin liittyvää asiaa sähköpostilla pari-kolme viikkoa sitten. Vastausta ei tullut viikkoon joten toistin kysymyksen ja lisäsin toimitusjohtajan jakeluun. Vastaus tuli päivässä. Siinäpä onkin tuore sähköposti johon jatkaa vähän näillä ajatuksilla.

Disclaimer: Perjantai Tampereella oli yksi peli. Eilinen Nordiksella oli yksi peli. Mutta meillähän on tapana arvostella koko kautta ja seuraa jopa yksittäisten erien perusteella. Ei me varmaan muuten oltaiskaan HIFK-faneja.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käviköhän se lipunmyynnissä ollenkaan eikös ne nyt myy vielä pelin alettuakin. Tosin tuo toisen erän loppu jo semmoinen ajankohta, että useimmissa peleissä kukaan ei tuolloin enää lippukassalle tule, joten voihan ne kiinni jo tuolloin olla.


Joo hän kertoi tulleensa vasta siinä joskus tokan erän ollessa käynnissä, niin ainakin hallin lipunmyynti oli silloin kuulemma ollut jo suljettuna. Mutta tosiaan olisi kyllä ihan hyvä pitää sitä lipunmyyntiä ainakin jossain vielä avoinna, jos kuitenkin maksavia katsojia riittää vielä silloinkin. Vaikka sitten netin kautta.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Kahden viikon päästä voit mennä kokemaan Kisapuiston hurman! Todennäköisintä silloin lähempänä täysi halli, koska vastustaja vetää ja jos olisi omat otteet vielä lisäksi hyvät silloin. Suosittelen!
Harmittaa vähän kun olin aluksi tulossa, kun vaimon puolelta asuu sukulaisia Luumäellä joiden
luona olisi voinut yöpyä, mutta nyt tuli este ja joutuu katsomaan sen kotona.

Olen pari kertaa käynyt Kisapuistossa, mutta siitä on jo aika kauan, pelattiin silloin pleijareissa
vastakkain , siinäkin mielessä olisi ollut kiva vierailla taas. Ja hienoa että teillä alkaa taas kulkemaan
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mietin, että käydäänkö näitä kamppiksia joukkueen kanssa läpi? Että sinne on nyt houkuteltu porukkaa matsiin, pelatkaa sen mukaan? Nyt joku tietysti sanoo, että markkinointi on markkinointia ja peli on peliä. Ei pitäisi olla! Viihdebisnestä tämä on, ja jos houkutellaan lapsiperheitä katsomoon niin tuotteen pitää kans olla kunnossa! Kiva penskojen maanantaina mennä kouluihin ja tarhoihin pilkattavaksi. Varmaan miettivät kannattaako tulla toista kertaa.

Itse kysyin toimistolta erästä skidiklubiin liittyvää asiaa sähköpostilla pari-kolme viikkoa sitten. Vastausta ei tullut viikkoon joten toistin kysymyksen ja lisäsin toimitusjohtajan jakeluun. Vastaus tuli päivässä. Siinäpä onkin tuore sähköposti johon jatkaa vähän näillä ajatuksilla.

En tietysti osaa sanoa käydäänkö näitä läpi, mutta onhan nyt oletuksena että jokaiseen peliin asenne olisi kohdallaan on siellä skidiklubilaisia tai ei paikalla.

Pisteet tuosta toimiarin mukaanottamisesta sähköpostiketjuun, sillä itsellä on valitetttavan monta kokemusta toimiston kanssa viestittelystä ettei sieltä vastata mitään. Joskus tulee kyllä vastauksia, eli ihan joka kerta ne viestit eivät päädy siellä päässä roskikseen.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmittaa vähän kun olin aluksi tulossa, kun vaimon puolelta asuu sukulaisia Luumäellä joiden
luona olisi voinut yöpyä, mutta nyt tuli este ja joutuu katsomaan sen kotona.

Olen pari kertaa käynyt Kisapuistossa, mutta siitä on jo aika kauan, pelattiin silloin pleijareissa
vastakkain , siinäkin mielessä olisi ollut kiva vierailla taas. Ja hienoa että teillä alkaa taas kulkemaan


En oo koskaan käynyt tuolla Kisapuistossa, mutta nähnyt vaan telkkarin välityksellä sen, että kyseessä on hyvin pieni ja erittäin tunnelmallinen kunnon vanhan ajan lato, jossa se fiilis on varmasti aivan katossa ja meteli hirmuinen, jos SaiPa pärjää ja voittaa ja vielä jos saadaan tupa sinne täyteen.

Muistan erittäin hyvin sen kevään 1999, jolloin SaiPa laittoi sen play offsien kovimman yllärin aikaan, kun se pudotti narrit ulos pleijareista suoraan voitoin 3-0. Siellä Jaffa-arenalla taisi olla silloin jotain muuta tapahtumaa, kun SaiPa sai vielä sen edun tonne pudotuspeleihin, että he saivat ekat kaksi kotipeliä kolmesta ottelusta, vaikka Jokerit olikin runkosarjassa paremmin sijoittunut joukkue. Onneksi SaiPa tosiaan onnistui tämän tarjotun edun hyödyntämään ja pudotti narrit armotta ennenaikaiselle kesälomalle.

Varmaan itsekin muistat noi pelit tolta keväältä? Meillähän oli silloin se hopeakausi sen legendaarisen 98 mestaruuden jälkeen.

Oon monet kerrat katsonut YouTubesta noita pätkiä tosta ottelusarjasta ja on ne kyllä vaan hienoja pelejä. Muistan kun se fiilis Kisapuistossa oli noissa matseissa ihan älytön, kun SaiPa vielä teki toisessa matsissa sen jatkoaikamaalin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Hymyilyttää narrien HPJ:n voivottelut Hesarissa Nordiksen ravintolamyynnistä.

"”Tällä hetkellä, niin kuin viime vuonnakin, tilanne on se, että me ei saada siitä mitään”, Jokerien hallituksen puheenjohtaja Mikko Saarni kertoo".

Koettavat siis neuvotella jotain osuutta myynnistä, mutta veikkaan että pelimerkit on kovin vähissä. Jos katsoo narrien tulevan perjantain matsin lipunmyyntiä, niin voi juuri 3000 lippua ehkä myydä. Omalla tavallaan tässä tilanteessa hupaisaa on se, että aikanaan juuri Hjalliksen vedätys ravintolamyynneissä oli yksi iso tekijä, joka
pysäytti HIFK:n siirtymisen Jokereiden mukana Hartwallille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää narrien HPJ:n voivottelut Hesarissa Nordiksen ravintolamyynnistä.

"”Tällä hetkellä, niin kuin viime vuonnakin, tilanne on se, että me ei saada siitä mitään”, Jokerien hallituksen puheenjohtaja Mikko Saarni kertoo".

Koettavat siis neuvotella jotain osuutta myynnistä, mutta veikkaan että pelimerkit on kovin vähissä. Jos katsoo narrien tulevan perjantain matsin lipunmyyntiä, niin voi juuri 3000 lippua ehkä myydä. Omalla tavallaan tässä tilanteessa hupaisaa on se, että aikanaan juuri Hjalliksen vedätys ravintolamyynneissä oli yksi iso tekijä, joka
pysäytti HIFK:n siirtymisen Jokereiden mukana Hartwallille.
Hesarin juttu hymyilytti kyllä kovasti tänä aamuna. Vanhaa tuttua asiaa, mutta siitä huolimatta kasvoille levisi leveä hymy, kun lehdessä kerrotaan isoin otsikoin siitä, miten naapurin ottelutapahtumista valuu rahaa IFK:n kassaan. Enkä ymmärrä, minkä logiikan mukaan olisi kohtuullista, että narrit saisivat jonkun osuuden ravintolatuotoista. Nykyinen tilanne on aivan kohtuullinen ja reilu: IFK omistaa Red Eventsin kautta hallin raflat ja kantaa taloudellisen riskin, joten IFK myös käärii fyrkat.

Tässä on linkki Hesarin juttuun. Se on vain tilaajille, mutta sisällössä ei ole oikeastaan mitään uutta, mitä ei olisi kirjoitettu tällä palstalla kymmeniä kertoja, paitsi naapurileirin haaveet tulonjaon uudistamisesta.

 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Enkä ymmärrä, minkä logiikan mukaan olisi kohtuullista, että narrit saisivat jonkun osuuden ravintolatuotoista. Nykyinen tilanne on aivan kohtuullinen ja reilu: IFK omistaa Red Eventsin kautta hallin raflat ja kantaa taloudellisen riskin, joten IFK myös käärii fyrkat.

Kai tuossa on haettu sitä, että ilman Jokereiden pelejä, ei tuolla noina päivinä olisi tapahtumia eikä sitä myöten tuloja Red Eventsille.

Toki en usko, että mikään laki tai vastaava velvoittaa yritystä tulouttamaan yrityksen tuotoista yhtään mitään kenellekään muulle. En tosin tunne lakeja ja määräyksiä tämän osalta, joten voin olla ihan väärässäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös