Hei, sähän oot se...

  • 55 474
  • 288

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Moneen vuoteen minua ei ole luultu keneksikään julkisuuden henkilöksi. Tosin reilut puolitoista vuotta sitten joku nuori nainen kysyi minulta baarissa, olenko Esa. En ollut. Joskus 12-13-vuotiaana meikäläistä sanottiin Jan Zeleznyn näköiseksi, mutta nykyään en kyllä muistuta häntä pätkääkään. Joskus 5-vuotiaana Helsingissä joku nainen oli aivan varma, että olen Erkki Tuomiojan poika. Olin kuulemma niin saman näköinen...

Ihan oikea Pelle Miljoona sanoi kerran keikkansa jälkeen kaveriani aivan Jim Morrisonin näköiseksi. Ville Valoa on niin ikään sanottu Jim Morrisonin kaksoisolennoksi ja tämä samainen kaverini oli joskus junassa joidenkin pissisten mielestä "ihan Ville Valon näköinen"... ympyrä siis sulkeutui.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Kukaan ei varsinaisesti ole vielä luullut minua Pertti Niemiseksi eli siis Neumanniksi mutta olen lähes 1:1 kopio kyseisestä jannusta. Monet tutut ja tuntemattomat ovat kyllä maininneet asiasta ja mm. oma äitini oli ollut hämmentynyt katsoessaan Krissen jaksoa jossa nipa oli vieraana. Pitänee lähteä ensi kesänä Poriin ja laittaa ulkonäkö todelliseen testiin jos vaikka pari ilmaista tuoppia irtoaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
En sitten tiedä olisiko pitänyt leipoa pohjois-carolinalaisen ostoskeskuksen kaupan kassaa turpiin vai olla otettu siitä, että hän arveli minun olevan ensimmäinen kaupassa vieraileva "julkkis" - Leonardo Di Caprio.
 

ihmelaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nimikirjoitustani ja pyyntöä päästä valokuvaan minulta tultiin aikoinaan pyytämään useasti.

Ihmiset luulivat minua tangokuningas Sauli Lehtoseksi.

Ei siinä mitään, mutta kaksi viimeistä kertaa jouduin kieltäytymään kunniasta, toteamalla, että etteivätkö arvon nimikirjoitusten pyytäjät muista/ymmärrä, että "minä" olen kuollut.

Saulihan kuoli Matin ja Tepon ex-mersulla ajaessaan, törmäämällä hirveen. vrt. Sammy Babitsin kohtalo.

-i.-
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti ihmelaama
Saulihan kuoli Matin ja Tepon ex-mersulla ajaessaan, törmäämällä hirveen.

Sen verran korjausta, että kuljettanahan taisi olla Saulin isä, joka selvisi kolarista käytännössä ilman vammoja.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Pee
Sen verran korjausta, että kuljettanahan taisi olla Saulin isä, joka selvisi kolarista käytännössä ilman vammoja.

Jos muistan oikein niin Sauli ajoi itse ja oli autossaan yksin.

Tsori Off Topic.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kaivelin arkistoja ja autoa ajoi ISÄ, Saulin istuessa kyydissä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Toissa-lookini aikoihin sain kuulla useammaltakin tytöltä että sä oot ihan kuin Oasis tai sä oot ihan ku Beatles (vihje: toimii...)

Viime-lookini sai baarissa muutaman tyttären sanomaan että ootsä Paleface?

Eli kyllä ne hiukset ja parta vaan vaikuttaa ulkonäköön ja PALJON.

Nyky-look ei kyllä muistuta ketään julkkista, ainakaan vielä. Eli paleface-lookista ollaan poistumassa ja hiukset kovaa vauhtia palaamassa päähän.

10-vuotiaana mua luultiin tytöksi. Kaupan täti sanoi jotain en muista mitä mutta vituttihan se.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Mua on sanottu monessa eri yhteydessä Joonas Hytösen näköiseksi. Huumorillahan tuo on vastaan otettu, eipä siinä mitään.

Kerran laivalla joku tuntematon mieshenkilö totesi, että "Kas, Ylösen Laurikin on päässy risteilemään!"
Taisi olla äijä pahasti päissään, tai sitten tuo mun vaatetus sattui olemaan hyvinkin "laurimainen".
 
Viimeksi muokattu:

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Näyttelijä John Cusack on mun täydellinen doppelganger, tämän olen kuullut useasti ja kieltämättä jannu on aika saman näköinen.

Myös olen kuullut olevani Mikael Forssellin näköinen; tämä silloin kun mulla oli blondatut hiukset.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Erään jatkoajan nimimerkin (msg. nimi muutettu) mukaan olen Sami Heinosen look a like, mutta omasta mielestäni en muistuta häntä juurikaan. Yleensä saan kuulla olevani YleX:n Peltsin, Niko Kapasen, Niklas Hagmanin tai Apulannan Tuukka Temosen näköinen. Kerran eräs tyttö sanoi mun muistuttavan David Beckhamia, mutta se tais olla vaan mun rahojen perässä! =)
 

Carlos

Jäsen
"Hello sir, welcome back"
- Taxfree myyjä Bankokin lentokentällä, käydessäni siellä ensimmäistä kertaa.

Sen lisäksi olin 16-vuotiaana aika monen mielestä Toni Niemisen näköinen. Enkä saanut edes Toyotalta käyttööni Celica GT-fouria.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Kiekkotaiteilija, muusikko ja etnisesti erilainen

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itseltäni on ainakin pari kertaa kyselty, että olenko ervatsalo.

Vastasin että en ole, mutta luulen tietäväni sen paskanjauhajan ulkonäöltä.
Paskanjauhapa hyvinkin. Ainakin kahteen kertaan olen nimittäin todennut kyseisen tilanteen menevän seuraavalla tavalla. "Ooksää SE ervatsalo?" Tähän vastaus: "Valitettavasti." Sinänsä hienoja hetkiä. Kysyjän silmään on syttynyt onnen kytö ymmärtäessään lopultakin tavanneensa SEN ervatsalon.

Itse olen viime aikoina ollut se reuhutukkainen ry-kiekkomies, joka jää erätauolla vaihtoaition penkille meditoimaan.

Joskus taas olen Teemu Brunila. Toissa torstainakin eräs tyttö tuli kertomaan, että en saa soittaa hänelle. Oli kuulemma antanut Tavastian takahuoneessa minulle puhelinnumeronsa ja siitäkös poikaystävä riemastunut, kun oli sitten pitänyt kotona mennä asialla kehuskelemaan.

Kerran Turussa olin "ähly". Minut toivotettiin tervemenneeksi takaisin sinne Tunisiaan taatelia tallaamaan. Lähdin leikkiin mukaan ja korjasin olevani marokkolainen, Yussuf nimeltäni. Ja otin loukkauksena sen, että luultiin tunisialaiseksi. Hämäläinen suomen murtamiseni ei kaveria haitannut; samanlaisia mutakuonoja kuulemma ollaan koko sakki.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
n+1 kertaa kysytty olenko sen suomalaisen metallibändin päähahmo? Se erityisopettaja?
No en ole. Olen vain tavallinen Jatkoaikaan kirjoitteleva jamppa.

Joku on luullut Karalahdeksi, ja sitä ihmettelen paljon. Varmaan nauttineet jotain muuta kuin kansalaisluottamusta...

Muutaman kerran minut on myös sekoitettu sinivalaaseen (Balaenoptera musculus).
 

Cube

Jäsen
Muistaakseni kukaan ei ole koskaan erehtynyt minua keneksikään muuksi luulemaan ja kovin harvassa ovat nekin kerrat, jolloin saan kuulla näyttäväni joltain julkkikselta. Mutta vähän aikaa sitten sain kuitenkin kuulla näyttäväni Ville Loposelta (aka Miljonääri-Jussi). En nyt ihan heti menisi tuota allekirjoittamaan, mutta tiedä siitä sitten.. Tarkennetaan silti vielä sen verran, että tuo "oivallus" tapahtui tilanteessa, jossa alkoholia oli nautittu reilujakin määriä ja koski ilmeisesti vain ja ainoastaan ulkonäköä, ei persoonallisuuttani.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Erään ystäväni mielestä muistutan kovasti Santeri Kinnusta. Nojoo, olenhan minäkin vaaleahiuksinen. Opiskeluaikanani, kun minulla ei ollut varaa mennä parturiin, muistutin taasen Marko Asellia. Markolla tosin taitaa olla vähemmän lihaksia. öh.

On myös käynyt niin, että ollessani jonottamassa rautatieasemalla lippua joku humalainen mies sanoi minun olevan "se yksi juoksija, no sanos nyt, siis se aika hyvä, no en mä nyt muista, mutta kyllä sä se olet, no sano nyt kuka sä olet". En sanonut, paitsi sen, etten ole juoksija.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Kiekkotaiteilija, muusikko ja etnisesti erilainen

Viestin lähetti Tilatiili
Itse olen viime aikoina ollut se reuhutukkainen ry-kiekkomies, joka jää erätauolla vaihtoaition penkille meditoimaan.
Niin, itsekin olen etäältä tutustunut sinuun seuraavasti: "Toi tuolla on Tilatiili" "Ai kuka noista, toi Kuharcikin näköinen vai?" "Joo, just se!"

Itsehän en ole juuri minkään näköinen, mutta minulle on soitettu kerran ja kysytty että "oletteko se radiotoimittaja?". En ole, saman niminen vaan.
 

Rocco

Jäsen
Kerran kauppajonossa mua luultiin mäkihyppääjä Mika Laitiseksi. Kieltämättä, jotakin samaa meissä on.

Veljeäni on luultu Sami Hyypiäksi ja kerran Mika Noroseksi. Tosin paljon ennen juuri päättyineitä jääkiekon MM-kisoja.
 
Nuorempana olemukseni toi useammalle ihmiselle mieleen A.W. Yrjänän. Puheäänenikin on hieman samanlainen, mutta älykkyydessä häviänkin sitten Aave Yrkille reilusti.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Takaa kuin Tom Jones ja edestä kuin Esa Pakarinen.

Vähemmästäkin kanssaeläjät hämmentyvät.


Harmittelee Snadi.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Narnia-yhtyeen kitaristiin meikä on sotkettu pariinkin kertaan. Eniten mieltä lämmitti kun bändin konsertin jälkeen backstagella Narnian suomalaisen lämppärin basisti tuli halailemaan ja sanoi "Thanks man, awesome gig!".

Verratkaa nyt sitten itse:

http://koti.mbnet.fi/~op777/photo/showimg.php?file=/tuska2003/RIMG0002.JPG

http://www.narniaworld.com/pics/Img3093.jpg

Sama hiusrajakin molemmilla, itse tosin päätin lopulta vetää luontoäitiä ns. päin näköä, ja poistaa loput 90% hiuksistani itse. Up yours!

Viikset ovat tuossa omassa kuvassani komeassa kunnossa, kasvattelin kunnon pehkon loppukesän Scorpions-keikkaa varten, jonne sitten ajelin naamakarvoitukseni parhaaseen Rudolf Schenker-malliin.

op777
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
PUNK-nurkka - ketjun perusteella nimimerkki Nikkeä on ilmeisesti luultu nimimerkki Evertoniksi. No, saman jalkapallojoukkueen kannattajiahan tässä ollaan.

Ja mä olen se tutun näköinen. "Hei, sä oot tosi tutun näköinen. Misätköhän mä tunnen sut? tunnet sä xxxxx:n tai yyyy:n?"
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jouni 'Hynkkä' Hynyseksi on jotkut urpot joskus arvaillut, ei välttämättä kovinkaan mairittelevaa. Tosin tällä hetkellä Jokke on mennyt hiusten/parran pituudessa aika paljon edelle. Itse asiassa yksi erehtyjistä oli legendaarinen Antti 'silu' Seppälä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös