Hei, sähän oot se...

  • 55 507
  • 288

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse en äkkiseltään muista, että minua olisi luultu keneksikään julkisuuden henkilöksi. Kukaan ei varmaan sitten ole riittävän ruma sotkettavaksi mun kanssani... Yhden kaverin kanssa oltiin kyllä penskoina melkoisen samannäköiset. Toiset sekoittivat ja toiset luulivat veljeksiksi.

Niin ja luultiinhan mua yhteen aikaan huumediileriksikin. Pitkät hiukset, musta gestapo-mallinen nahkatakki ja aurinkolasit. Erään diskon yli-innokas järjestysmies jopa soitti poliiseille bongattuaan minut pihan lähettyviltä...

Sen sijaan naapurin miestä luultiin aikoinaan useinkin Remu Aaltoseksi. Ainakin kerran se kirjoitti nimmarinkin.

Keneksi teitä on luultu? Ja korjasitteko erheen vai eläydyittekö rooliin?
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Useamman kerran luultu Arto Munaksi alias Lasse Erjamoksi..ja ilman meikkiä
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Pakko kertoa:

Tapahtui joskus noin 10 vuotta sitten. Istuin kaveriporukan kanssa Tampereella (helteisenä päivänä) eräällä terassilla ja varustukseni oli shortsit ja sininen New York Rangersien pelipaita jonka selässä oli tietysti # 10 ja nimi TIKKANEN.

Siihen viereeni pelmahti yllättäen aikuinen mies, jonka seurassa oli öbaut 10-12 vuotias poika. Mies rupesi puhumaan minulle:

- poikani tässä huomasi että NHL-tähti istuu iltaa viettämässä, ja niinpä hän pakotti minut kysymään, että saisiko nimmarin?

Siis en edes tajunnut revetä. Aikuinen mies totisella naamalla puhuu noin ja hänen vieressään ujon oloinen pikkupoika seisoo ja tarjoaa minulle tussikynää.

Oli sitten pakko selittää, että kuvitteletteko te todella, että Esa Tikkanen kesälomallaan istuisi oma pelipaita päällänsä kaljalla?

Noh, isä meni vähän noloksi - sanoi sitten ettei "ehtinyt ajatella kun poika oli ihan varma että minä olen Esa Tikkanen".
Tsiises, pitäiskö tässä olla imarreltu vai loukkaantunut?
 

Voittaja

Jäsen
Olimme kavereiden kanssa laivalla vuosia sitten, kun eräs kaukaa idästä kotoisin ollut suomalaistyttö meikäläisen nähtyään huusi kovalla äänellä: "Ron Jeremy!". Valitettavasti olin vaatteet päällä, eli hän päätteli minun olevan Ron vain ulkonäköni ja ruumiin rakenteeni mukaan...
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Olen ite parimetrinen ja pitkätukkainen blondi, kerran kesällä Tampereen Hämeenkadun (entisen) Hesen edessä seisoskelin.

Seisoskelin ja pari teinityttöö tuli kirkumaan ja pyytämään nimmaria, kysyin että miks te pyydätte nimmaria.

- Säähän oot Marco Bjuström teinitytöt hihkui.
- Sori mä olen (esitin oikean nimeni), en ole mikään Marco Bjuström.

Likat meni aika noloiks ja pyytelivät anteeksi. Mutta sanoivat että mää muistustan Bjuströmiä.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Ja pöh.

Mel Gibson joutui juoksemaan satoja naisia karkuun pitkin New Yorkia, koska naiset luulivat häntä kuuluisaksi nimimerkiksi 1900.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Isäukko oli nuorempana sekä näkönsä että kokonsa puolesta Rosbergin Keken identtinen kaksoisveli...
 
Minua on luultu ainakin Vesa Viitakoskeksi. Myös Ben Furman näyttää hieman minulta.

Kerran joku känniläinen osoitti minua ratikassa sormella ja huusi: Hei kattokaa, Janne Tulkki!
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Samuli Edelmaniksi on useampaankin otteeseen luultu... Onko se sitten hyvä vai huono?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Damien
Samuli Edelmaniksi on useampaankin otteeseen luultu... Onko se sitten hyvä vai huono?


Riippunee eniten siitä oletko enemmän Häjyt-Samuli vai Veturimiehet heiluttaa-Samuli...he he.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mua luullaan girlzillaksi, kuulemma joku pissis joltain jääkiekkosivustolta...
Ääntyy toi nimi muuten helvetin hyvin humalaisilta miehiltä.
"göööööööörrrrzzzzllllthhllliiillla"....
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viestin lähetti Voittaja
Olimme kavereiden kanssa laivalla vuosia sitten, kun eräs kaukaa idästä kotoisin ollut suomalaistyttö meikäläisen nähtyään huusi kovalla äänellä: "Ron Jeremy!". Valitettavasti olin vaatteet päällä, eli hän päätteli minun olevan Ron vain ulkonäköni ja ruumiin rakenteeni mukaan...

Olen kateellinen ulkonäöstäsi...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joku sanoi, että Elijah Wood. Itsehän kummastelen tätä sanomista kyllä, sillä itse en näe samaa, heh..

Kerran luultiin myyjäksi Porin Anttilassa meikäläistä. Normaali t-paita ja farkut -yhdistelmällä ihmettelen tätäkin..

Tällänen pieni valkopäinen poika ihmettelee ja kummastelee suurta maailmaa.

Kihlatustani sen verran, että voitaisiin kuvailla ajokortin kuvan perusteella Janina Frostelliksi, sekä jossain pienissä määrin Julia Robertsiksi.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kaverin pikkuveli sanoo aina että näytän Roswellin Michaelilta. Kaljuna näytän kuulemma WWE-tähti Steve Austinilta.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harri Haatainen tai Sven Hannawald. Hannawaldiksi olen kyllä ihan liian pitkä ja onneksi myös hieman voimakasrakenteisempi. Nuo edellä mainitut olivat ajalta jolloin hiukset olivat melko paljon nykyistä lyhemmät - nyt viimeisimpänä on yhdennäköisyyttä löytynyt kuulemma Tomi Metsäkedon kanssa. Eräs humaltunut, minua n. 15 vuotta vanhempi nainen sanoi myös kerran baarissa että näytän Tom Hanksilta - mitä yhdennäköisyyttä kukaan muu ei ole voinut käsittää.

Nämä siis vain muiden kertomia yhdennäköisyyksiä - ei mua oikeasti ole keneksikään muuksi luultu koskaan. Paitsi joiksikin ei-julkisuuden henkilöiksi.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläistä on kerran luultu Santeri Kinnuseksi, en ole ainakaan
omasta mielestäni hirveästi sen näköinen.
Eräs tuttu IFK-fani muistuttaa todella paljon Saku Koivua, heitinkin kerran että kannattaisi mennä Montrealiin, saisit ilmaiset bisset ja ruuat kaikkialla. Erästä toista kaveria luultiin Pärssiseksi
kun se kävi lenkillä IFK:n verkkarit päällä. Ja hän ei kyllä kauheasti Pärää muistuta
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
kauden 2002-2003 HIFK:n vikassa kotipelissä olin laittanut täydet HIFK:n varusteet päälle ja päälläni Hirschovitsin aito pelipaita. Pari pikkupoikaa tuli sitten pyytää nimmaria ja toinen ei tahtonut millään uskoa että oikea Kimi on kentällä...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hei ooksä se...

Niin, itseltäni on ainakin pari kertaa kyselty, että olenko ervatsalo.

Vastasin että en ole, mutta luulen tietäväni sen paskanjauhajan ulkonäöltä.

Täältä tähän
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Suosikkijengini huomioon ottaen eräs "tunnistus" oli nolo. Erään stadilaisbaarin (nyt en kirveelläkään muista nimeä, siinä nykyisen Prahan vieressä se on/oli) narikkajonosta kajahti:

"Kyllähän sitä nyt IFK:n kapteeni saa kiilata koko jonon!"

Meikäläinen siihen vastaamaan, että

"Tottakai, koska mä olen tähti."

Mielestäni IFK:n kapu oli tuolloin Toni Sihvonen - jota en kuitenkaan muistuta edes vähäisimmässä määrin. Veikkaanpa siis, että bongaajana oli tällä kertaa pikku keitoissa ollut Jatkoaikalainen. :heh

Huvittavaa oli myös, että silloin deittailin fanaattista IFK-tytsyä. Seura tekee kaltaisekseen?! Hyi...

Edit: Se rafla oli muuten Heartbreakers.
 
Viimeksi muokattu:

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tietyt tahot väittävät erotuomari Timo Favorinin olevan kovasti itseni näköinen. Pitkin hampain myönnän, että jotain samaa meissä on. Kukaan ei kuitenkaan ole vielä uhannut polttaa taloani.

Sen sijaan joidenkin sairaiden mielten väittämä yhdennäköisyys Timo Jutilan kanssa ei minusta juurikaan pidä paikkaansa. Myös JYP-hyökkääjä Tuomas Mikkosen näköiseksi on haukuttu.

Lukion ensimmäisellä luokalla koulukuvaaja solvasi keihäänheittäjä Aki Parviaiseksi. En luottaisi valokuvaajaan, joka on noin vahvasti optikkokäynnin tarpeessa.

Ymmärrettävistä syistä en kovinkaan haltioissani ole yhdestäkään näistä vertauksista.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Iiro Rantala oli joskus kieltämättä hyvinkin samannäköinen. Eräitä kertoja baarissa tullut näitä "hei sä oot se jazzjätkä, soita pianoo" -juttuja.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Minulta tultiin jossain festareilla kyselee Protonin kuulumisia, koska olin kuulemma niiden basisti. Ehkä olinkin samannäköinen, vielä kun olin vaaleahiuksinen eikä ollut silmälinssejä päässä.

Sitten kun on silmälinssit päässä, olen mennyt Wallu Valpiosta.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Viestin lähetti DAF

Iiro Rantala oli joskus kieltämättä hyvinkin samannäköinen. Eräitä kertoja baarissa tullut näitä "hei sä oot se jazzjätkä, soita pianoo" -juttuja.

Sittenhän sinua on varmaankin luultu myös Seppo Rädyksi. Eivätkös he ole aika saman näköisiä? Siis Rantala ja Räty. DAF:sta en tiedä...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Meikäläisestä on sanottu että olen Jackie Chanin näköinen. Olen ottanut sen lähinnä kohteliaisuutena sne verran kuningas tuo kaveri on.

On mut jopa tunnistettukin ihan itsenäni. Viime talvena sellainen 15-16v neito tuli mun luokse ja kysyi että "Etkös sä ole se JYPin Fan Clubin puheenjohtaja?" Pakkohan se oli myöntää. Kyseinen neiti muisti vielä nimenikin... Se oli erittäin hämmentävää.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta on joskus sanottu että olen Teppo Nummisen näköinen, vuosia sitten kun hiukseni oli samaan tyyliin leikattu.

Eräs mustalainen luuli faijaani kerran Kari Tapioksi, tuli juttelemaan että on se "kova poika ryyppäämään"... =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös