Hei, sähän oot se...

  • 55 560
  • 288

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
kaksi vertailukohdetta löytyy

Kahteen julkisuuden henkilöön minua on verrattu monesti eri henkilöiden taholta, joten kaipa niissä jotain samaa on kuin sivullekirjoittaneessakin?

John Travolta (ja tästä en oikein tiedä, pitäisikö olla loukkaantunut?) Itse en löydä vertailuun mitään ilmeisiä syitä, sekä

Argentiinalainen jalkapallisti (vai onko jo ex?) Batistuta. Tästä kaverista mulla ei ollut edes mitään mielikuvaa ulkonäön suhteen (kun en futista juurikaan seuraa), mutta kun yhdennäköisyyshuomion niin monta kertaa eri tahoilta kuulin, niin pitihän se käydä tsekkaamassa kys. äijän kuva netistä. Kiletämättä meissä aika paljon samaa olikin. Varsinkin silmät, hiusten malli ja (ajoittain rähjäisessä kunnossa oleva) parta, mutta kasvonpiirteet muutoinkin. Kyllä minä 'itseni' Batistutan kuvista tunnistin....

Mutta kuten joku jo kirjoittikin: Hiukset ja parta muuttavat ulkonäköä todella paljon. Samoin paino = liikakilot.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin tuossa lauantaina pelaamassa minigolffia ja paikalla oli myös kaksi "hieman" maistanutta peluria.

Olin menossa vaihtamaan mailaa kun toinen kaveruksista kysäisi ohimennen aivan tosissaan että olenko minä se Saarelan Pasi.

Vastasin kieltävästi.

Tämän jälkeen toinen kysyi että oletko sää sen veli.

Vastasin kieltävästi ja poistuin hymyillen paikalta.

Taisivat pojat olla melkoisessa tuiskeessa, sillä en näytä yhtään yhdeltäkään Saarelan veljeksistä! Ruumiinrakennekin on "hieman" erilainen.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Onhan näitä ja vielä mitä kummallisempia yhteensattumia, Teemu Selänteestä alkaen, jonka kanssa yhdennäköisyyttä ehkä on ollutkin. Merkillisempään kategoriaan tulee tämä eräs tapaus viime kesältä (vai olikohan toissa kesältä?).

Oltiin kavereiden kanssa melko maistissa eräässä Oululaisessa yökerhossa. Nojailin yhden frendin kanssa tiskiin ja tilattiin juomaa, kun eräs neitokainen tuli nykimään hihasta ja jututtamaan.

Kohta kävikin selväksi, että hän luulee minua joksikin toiseksi ja itse en kyllä lyyliä tuntenut, en todellakaan. Se tuli selväksi, että edellisenä kesänä (jälleen muistaakseni) "minulla" oli ollut ilmeisesti enemmänkin paneskelua neidin kanssa ja yritin olla joo joo -tyyliin juonessa mukana. En nyt kehdannut heti selvittää, että keneksihän minua luullaan kysymyksellä: "Shiis, kukash minä olen?" vaan päätin katsoa kortteja vähän pidemmälle.

Pianhan hän alkoikin kyselemään olenko yksin liikkeellä ja vastasin ympäripyöreästi, että "No en nyt aivan yksin". Sitten alkoi kyselyt Floridasta ja jääkiekosta jne. No jatkoin samalla linjalla ja aloin jo päästä kärryille, että tämä valopäähän luulee minua Haksuksi, kunnes leidi alkoi kyselemään onko Piritta mukana - joka paljasti tilanteen lopullisesti - ja voitaisko lähteä hänen luokseen.

Sen verran jo pukkasi siinä ykssilmähumalaa päälle, että päätin katsastaa neitoa vähän tarkemmin ja pienen tutkistelun jälkeen tein helpon ratkaisun, "Joo, Piritta istuu tuolla nurkkapöydässä ja mun pitää mennä sinne.". Liukenin paikalta kuin isompikin stara, tosin kouraisin muijaa bebasta (ainoa mitä siitä jäi käteen).

Ei muuten mitään, mutta en ole yhtään Hagmanin näköinen, en niin pätkääkään. No tukka saattoi silloin olla vähän samanlainen, mutta... No onpahan ainakin Haksulla muija muodollisesti pätevämpi tällä hetkellä kuin tämä muinainen oululainen polkukone.
 

Jindebyne

Jäsen
Heh. Niin oma Äitini kuin myös kolme kaveriani on sanonut viikon aikana toisistaan tietämättä minua nelosella(?) pyörivän sisustusohjelma Innon miesjuontajan näköiseksi. Sinäänsä aika hassua, koska en mielestäni näytä yhtään häneltä, ehkä hiukset ovat aika samanlaiset. Tiedän myös, että hän edustaa muutenkin erilaista ajatusmaailmaa kuin minä.
 
Eräässä ravintolassa Oulussa tuli joskus muinoin nainen kyseleen multa nimmaria ja kyselin että millähän nimellä nainen totes siihen että Mika Halvari tietenkin.

Totesesin että sopiihan se antoi vielä 20 valmennusrahaa, kaippa molemmat olimme tyytyväisiä.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Re: Hei ooksä se...

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itseltäni on ainakin pari kertaa kyselty, että olenko ervatsalo.

Vastasin että en ole, mutta luulen tietäväni sen paskanjauhajan ulkonäöltä.

Täältä tähän

Joo, mullakin on muistikuvia tuollaisesta tapahtumasta:) Tosin samana iltana kyllä äkkäsin mistä oli kyse.

Olinhan metsästänyt tuota harvinaista lajia jo pidemmän aikaa Hämptonin kuppiloista, enkä turhaan. Tämä laji on hyvin janoinen seuraihminen, jolla on keskivertoa kierompi huumorintaju.

Näin ainakin muistelen....
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti Predator
...varustukseni oli shortsit ja sininen New York Rangersien pelipaita jonka selässä oli tietysti # 10 ja nimi TIKKANEN.
Offtopicina sen verran että olisin valmis ostamaan kyseisen
paidan jos se tuo liikaa vaikeuksia kaupungilla. Muutenkin olen
tuloksetta etsiskellyt Tikkasen Rangers-aikaista paitaa.


Viestin lähetti Trancezz
Heh. Niin oma Äitini kuin myös kolme kaveriani on sanonut viikon aikana toisistaan tietämättä minua nelosella(?) pyörivän sisustusohjelma Innon miesjuontajan näköiseksi. Sinäänsä aika hassua, koska en mielestäni näytä yhtään häneltä, ehkä hiukset ovat aika samanlaiset. Tiedän myös, että hän edustaa muutenkin erilaista ajatusmaailmaa kuin minä.
Paha, paha. Onneksi paljastit että olet kuitenkin "eri maata" juontajan kanssa.


Niin, ja itse aiheesta vielä että eipä kukaan muistaakseni ole
julkkikseksi luullut. Kerran mummo sairaalassa tytöksi ja sitten
saikin pitkät hiukset jäädä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jollain tyhmällä nettipalstalla tai sen miittingissä typerät ihmiset vertasivat Jore Marjarantaan, tosin silloin olin skarpissa kunnossa(oi niitä aikoja, tais olla joku biisikin?)
, johon pyritään nykyisellä treenillä jällleen. Tosin samalla risteilyllä muutama ventovieras tuli nimmariakin pyytämään. Muutama ihminen vertasi ja erehtyi myös Joonas Hytöseksi arvioimaan, jatketaan ja palaillaan asiaan, kun muistutan Martti Ahtisaarta.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Kuopiossa lätkämatsissa joku nainen tarttui mua hihasta kiinni, kun ilmoittauduin frisbeen heittoon ja annoin nimeni tytölle. Niin yhtäkkiä muija tarttuu mua kiinni ja sanoo "Eli Jaska85". Täytyy olla imarreltu, että näin s*atanan rumaa apinaa voidaan niin loistavaksi nimimerkiksi kehua. Eiku..
 
Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
DJBB:n laulaja

Niin, minua on taas luultu kadulla ja baarissa useasti Don Johnson Big Bandin laulajaksi Tommy Lindgreniksi. Tosin silloin kun hiukset eivät vielä olleet olkapäihin...
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minua ei ole luultu miksikään julkisuuden henkilöksi koskaan. Kaverini tosin väittää, että olen täysin Mateja Kezmanin näköinen. Kyllä tarvitsee myöntää, että joissakin kuvissa olen omastakin mielestä aivan näköinen. Kehtaa vielä myöntämään, kun on kyseessä niinkin hyvä jalkapalloilija ja oma suosikki. =D

Kerran myös on kerrottu yhdennäköisyydestä Janne Tulkkiin..

Ja myös Mr. Beaniin...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tyttoystavani mukaan naytan Saddam Husseinilta viime joulukuussa. Hanen mukaansa asialle olisi myos helppo tehda jotain.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Kunpa en olisi..

Lähes aina viikonloppuisin saan kuulla muutamalta niitiseltä kanssa eläjältä baarin jonoissa, kaduilla yms. "hei miljonääri jussi, fantastista eix je" yms. paskaa... todellisuudessa mielestäni ainoat samat asiat ovat vaaleat pidemmät kiharathiukset ja joissain määrin pukeutuminen, muuten en yhtäläisyyksiä näe..

nimim. "Loponen, ei noin kännissä sisään"
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Avovaimoni erehtyi luulemaan sohvallamme lojunutta mustaa isoa, täynnä vaatteita ollutta jätesäkkiä minuksi.

Aika hienoa... :D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Re: Kunpa en olisi..

Viestin lähetti Hasse
todellisuudessa mielestäni ainoat samat asiat ovat vaaleat pidemmät kiharathiukset ja joissain määrin pukeutuminen, muuten en yhtäläisyyksiä näe..

Tuollekin asialle on varmasti helppo tehda jotain, mutta voi toki olla, etta et halua.

Itsekaan en halua, mutta minulle ei olekaan koitunut enaa ongelmia viime joulukuun jalkeen. Sita ennen jotkut jenkkisotilaat mulkoilivat ikavasti ja joku naperteli varmistajaakin.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Clark Kentiksi aka Terikseksi on minua sanottu lukemattomia kertoja. Kaikki ovat kuitenkin sen suomeksi sanoneet, joten ei ne mua varsinaisesti varmaan häneksi ole luulleet. Tosin kommentit ovat vähän vähentyneet kun toin tukkamuotinikin pois sieltä Teräsmies 3 - Uhka Auringosta -ajoilta.

Harmi että nykypäivän pissikset eivät pidä Teristä enää minään. Perassakin saletisti natsaisi. Jossain viikonlopun Cinderelloilla sen sijaan aina kaiken maailman paulakoivuniemet koittavat väkisin työntää puhelinkoppiin vaihtamaan vaatteita.

Joku pimu mua sanoi myös Vanilla Ice:n näköiseksi tässä reilu vuosi sitten. Olin loppuillan ihan äimänä, mutta kavereilla oli hauskaa. Veti hiljaiseksi.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhut kaupungilta tietävät kertoa, että Teemu Selännettä on usein luultu nimim. Rööriksi. Pettymys onkin neitokaisten keskuudessa ollut valtaisa, kun henkilöksi onkin lähempää tarkasteltuna paljastunut tämä kalan silmäinen olmi.

B1:tä on muuten usein luultu myös peräpoijuksi, jättiläiskurpitsaksi sekä Lilleri Lalleriksi
 
Joskus monta vuotta sitten juhannuksena joku osoitti minua sormella ja huusi: "Hei, Nylon Beat!" Oletan sen johtuneen silloin siitä, että Jonnalla ja Erinillä oli niihin aikoihin monessa kuvassa huivi päässä ja minulla sattui olemaan samanlainen.

Muidenkin näköiseksi on sanottu, mieleen tulee nyt ainakin Minna Kuukka. (Vai oliko sen etunimi Minna?) Mutta ainoa, joksi minua on joskus oikeasti luultu, taitaa olla Laura Närhi...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka

Jollain tyhmällä nettipalstalla tai sen miittingissä typerät ihmiset vertasivat Jore Marjarantaan, ...
Janne Tulkki on toinen henkilö, jolta näytät. Eikös sitä ole joskus jopa livenä testattukin.. ;)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tazkan kaksoisolennosta tuli mieleeni yks juttu.
Rohkaisin mieleni ja lauloin karaokessa Power of Loven, joskus tässä vähän aikaa sitten. Ne järkyttävän vaikeat ylä-äänet ja muut kiekumiset meni yllättävän hyvin. Tai niin ainakin luulen sillä kuulin melko selvästi kun eräs humalainen mies hoputti kaveriaan baaritiskillä, viereisessä huoneessa. "Nopeasti ny, joku on pannu levyautomaattiin Celine Dionin".
Korostan tuota viereisessä huoneessa.

Terveisin koo
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Muutaman kerran olen saanut kuulla olevani Karalahden Jeren näköinen, tosin joka kerta lausunto on tullut humalaisen ihmisen suusta. Omasta mielestäni on ole mikään look-alike-Jere, vaikka ainakin hiustyyli on likipitäen yks yhteen Jergusin kanssa. Kessiä on tosin kertynyt enemmän, mutta mies ilman mahaa on kuin lompakko ilman rahaa, joten ei anneta sen häiritä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Närhen Laura

Viestin lähetti Vecchia Volpe
.....Mutta ainoa, joksi minua on joskus oikeasti luultu, taitaa olla Laura Närhi...

Niin, mitäpä tässä muuta sanomaan, kuin grrräääyy!

Suomeksi tämä tarkoittaa samaa, kuin "vautsi mikä vetävän näköinen kimalainen."

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös