Moneen vuoteen minua ei ole luultu keneksikään julkisuuden henkilöksi. Tosin reilut puolitoista vuotta sitten joku nuori nainen kysyi minulta baarissa, olenko Esa. En ollut. Joskus 12-13-vuotiaana meikäläistä sanottiin Jan Zeleznyn näköiseksi, mutta nykyään en kyllä muistuta häntä pätkääkään. Joskus 5-vuotiaana Helsingissä joku nainen oli aivan varma, että olen Erkki Tuomiojan poika. Olin kuulemma niin saman näköinen...
Ihan oikea Pelle Miljoona sanoi kerran keikkansa jälkeen kaveriani aivan Jim Morrisonin näköiseksi. Ville Valoa on niin ikään sanottu Jim Morrisonin kaksoisolennoksi ja tämä samainen kaverini oli joskus junassa joidenkin pissisten mielestä "ihan Ville Valon näköinen"... ympyrä siis sulkeutui.
Ihan oikea Pelle Miljoona sanoi kerran keikkansa jälkeen kaveriani aivan Jim Morrisonin näköiseksi. Ville Valoa on niin ikään sanottu Jim Morrisonin kaksoisolennoksi ja tämä samainen kaverini oli joskus junassa joidenkin pissisten mielestä "ihan Ville Valon näköinen"... ympyrä siis sulkeutui.