Hei, sähän oot se...

  • 55 512
  • 288

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Laura Ruoholaksi. Toivottavasti mulla ei kuitenkaan ole niin iso peffa?? ;-)

EDIT: Ja joskus nuoruudessa lyhythiuksisena sanottiin, että muistutan Kauniiden ja rohkeiden sitä bimbosihteeriä Darlaa. Huh huh, en tiedä oliko kohteliaisuus vai...?
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Täällähän alkaa pikkuhiljaa viihtymään

Viestin lähetti Memmu26
Laura Ruoholaksi.


Niin, täällähän alkaa pikkuhiljaa viihtymään, koska näyttää vahvasti siltä, että Jatkiskimalaiset ovat järjestään klassisia kaunottaria. Ensin Laura Närhi ja nyt Laura Ruohola.

Jatkan siis vahvalla grrräääy-linjalla.

(Tämä siis olettaen, että olette naispuolisia...)

Täältä tähän
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onhan noita vertauksia kuultu kavereiden&muiden toimesta. Luis Figoa, Samuli Edelmania, Michael Keatonia ja jopa Kim Hirschovitsikin on sanottu. Selväjuttujoo... Niin joo, tyttöystävälleni tulee mieleen minusta Matthew Perry.
 
Viimeksi muokattu:

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Likinäköiset hörhöt ovat piinanneet väittämällä arpisen pärstäni muistuttavan Mika Häkkisen vastaavaa.

Tätä kärsimysnäytelmää on jatkunut jo vuosia baaritiskeillä, koulussa ja jopa kesken pesäpallo-ottelun.

Yleensä kysyttäessä levittelen juoruja McLarenista, kuten Kimi on Dennisin ja Coulthardin avioton lapsi...
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Parin työkaverin mukaan olen kuulemma humppayhtye Yölinnun laulajan Simo Silmun näköinen.

Kerran joku naikkonen sanoi minua baarissa Jari Kurrin näköiseksi. No perkele, ei ole pahemmin vanessoita kuitenkaan tyrkyllä ollut. :(
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Viestin lähetti Prookie
Kerran joku naikkonen sanoi minua baarissa Jari Kurrin näköiseksi. No perkele, ei ole pahemmin vanessoita kuitenkaan tyrkyllä ollut. :(

Tämähän todistaa vain sen mitä olen epäillytkin eli sen, että Vanessa kyöhnää Jarin kainalossa vain suurten seteleiden takia...
 
Re: Täällähän alkaa pikkuhiljaa viihtymään

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, täällähän alkaa pikkuhiljaa viihtymään, koska näyttää vahvasti siltä, että Jatkiskimalaiset ovat järjestään klassisia kaunottaria. Ensin Laura Närhi ja nyt Laura Ruohola.

Jatkan siis vahvalla grrräääy-linjalla.

(Tämä siis olettaen, että olette naispuolisia...)

Täältä tähän

Naispuolinen olen, mutta toivottavasti et pety kovin pahasti, kun kerron, että ei mua varmaan enää luulla Laura Närheksi. Kävin nimittäin maanantaina leikkauttamassa kutrini pois ja värikin vaaleni vähän samalla... Mahdanko enää lainkaan kelvata kaverini (luultu Siiri Nordiniksi) ja siskoni (luultiin aikoinaan jatkuvasti Jyrkin toimittajaksi) poppistara-seuraan..?
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Luultu ei ole vielä keneksikään, mutta Niko Rosbergiä ja Jani Sievistä kuulemma muistutan. Hiukset on ainakin samanväriset, mutta enpä sitten muusta tiedä.
 

CatGarfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Internazionale, Newcastle, NY Rangers, HIFK, ManU
Jotkut varmaan sit osaa minut tunnistaa, mut tästä lähtee:

Jere Karalahdeksi on useammin kuin kerran väitetty, etenkin sen jälkeen, kun tuli vaihdettua hiustyyli nahkaiseksi (Jeren partatyyli kun vielä on sama).

Paras esimerkki Hakametsästä (Ilves- IFK 4.peli pleijareissa) lähtevässä bussissa, n. 10-v. kaveri kysyy "mitä SÄ tässä bussissa teet?", johon ohimennen vastaan että "täh?", ja pikku-kundi kääntyi, katsoi isäänsä ja kysyi "Eikö toi ookkaan Jere Karalahti?"

Käy kyllä kunniasta, että joku pitää minua edes vähän Jereä muistuttavana.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti keppimies
Likinäköiset hörhöt ovat piinanneet väittämällä arpisen pärstäni muistuttavan Mika Häkkisen vastaavaa.

Hohoo, kaverini on myös Mika Häkkisen näköinen. Ja on niin näköinen, että hänestä on juttukin tehty erääseen laajalevikkiseen aikakauslehteen. Ja siis aiheena tämä yhdennäköisyys.

Amanda, marry me! Tai no, ehkä kihlat riittää, kun naimisiin voisi mennä sen aidon kanssa. Tai noh, kaksi Terhiä tietysti parempi...
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Mulla tuntuu olevan kaksoisolentoja joka puolella..millon mut on nähty jossain baarissa ja millon oon jonkun kummipoika.. Kaveri sanoi mun muistuttavan Markku Tähtistä, suosittelin käyntiä optikolla..ja hiusten värjäys osoittautui isoksi virheeksi kun nyt kaikki kutsuu mua Antti Tuiskuksi..
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Itseänihän ei ole kuviteltu keneksikään kuuluisaksi, mutta useamman porttikiellon olen kuulemma saanut ravintoloihin, joissa en ole koskaan käynytkään. Siinä sitä on todistamista, että en ole täällä käynyt ikinä.

Mutta naimisissa olen James Hetfieldin kanssa.
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koulukaverini kutsuivat aikoinaan minua Jim Carreyksi, kuulemma jotain yhdennäköisyyttä naamassa ja sen vääntelyssä.
 

Tuamas

Jäsen
Kyllähän niitä on matkan varrella tullut, aina Toni Wirtasesta Kimi Räikköseen. Toi jälkimmäinen kyllä syö miestä aika rankasti...
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutama harhaluulo

Minua on luultu joskus Samuli Edelmaniksi, Santeri Kinnuseksi ja Pertti Salovaaraksi. Suuren suurta yhdennäköisyyttä kyseisiin sälleihin ei minusta minulla ole. Joskin hiustyylini on ollut joskus sama kuin näillä hepuilla.

En eläytynyt rooliin, en helvetissä.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Kukaan ei varsinaisesti ole vielä luullut minua Pertti Niemiseksi eli siis Neumanniksi.

Pitänee lähteä ensi kesänä Poriin ja laittaa ulkonäkö todelliseen testiin jos vaikka pari ilmaista tuoppia irtoaisi.

Älä tule, saattaa nimittäin helpommin irrota ne pari tuoppia leukaperiin kuin ehjänä täynnä olutta ja juotavaksi.

Aiheesta sen verran, että vuoden -98 Provinssirockissa, kun omistin vielä pitkän, puoleenselkään ulottuvan tukan minua luultiin Timo Tolkiksi. (turha vittuilla, tiedän miehen rumuuden)

Onneksi oli varsin hämärää ja vettä satoi paljon. Tukkani oli auki ja osittain kasvojeni edessä, kun hörpin olutta yksikseni esiintymisalueen sivustalla. Kaveri tuli luokseni ja rupesi kehumaan soittotaitojani. Aluksi en ymmärtänyt keneksi mies minua luulee, mutta kun biisien nimiä alkoi tulemaan esiin otin oman roolini haltuun. Kaveri tarjosi tupakkaa ja kehui "bändiämme" paljon. Itse vaan kiittelin ja myötäilin. Jossain vaiheessa sälli kyseli kovasti, että yövymmekö kenties läheisessä hotelli Sorsanpesässä. Vastasin myöntävästi ja kaveri halusi päästä tapaamaan loppubändiä. Tässä vaiheessa aloin siirtymään pikkuhiljaa takavasemmalle, enkä päässyt edes nimmaria kirjoittamaan.

Nykyään muistutankin jo enemmän Ronnie Colemania. :) heh, vitsi..
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt vasta muistin pari jonka näköiseksi minua on sanottu.
PMMP:n Paula on kuulemma spitting image ja kuulemma näytän myös Britney Spearsilta...En ole samaa mieltä kummankaan kanssa.

edit: en osaa enklantia.
 
Viimeksi muokattu:

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Viestin lähetti girlzilla
Nyt vasta muistin pari jonka näköiseksi minua on sanottu.
PMMP:n Paula on kuulemma splitting image ja kuulemma näytän myös Britney Spearsilta...En ole samaa mieltä kummankaan kanssa.

Seurusteletko? Ei vaan, mutta näenpä sinut sieluni silmin, nami!
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla
Nyt vasta muistin pari jonka näköiseksi minua on sanottu.
PMMP:n Paula on kuulemma splitting image...

- Se on muuten "spitting image", anteeksi pilkunnussinta.

Ja kyllä se kuvies perusteella menee lähemmäs Britneytä kuin Paulaa....
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Meikäläisen on sanottu (erään tutun vaimo) olevan Jari Sillanpään näköinen. Kyllä tuossa lausunnossa on jotain perääkin, sillä olen jopa itse havainnut saman asian. Nimmaria ei kukaan sentään ole käynyt pyytämässä, joten ei sitä ihan kaksoisolento olla. Eihän tuossa vertauksessa mitään niin kauhean pahaa (eihän?) ole, mutta mä en edes tykkää koko jätkästä tai sen musiikista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Julkisuuden henkilöistä en tiedä, mutta...

...minua on joskus erehdytty luulemaan ihmiseksi. Se on jo aika erikoista se.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Minua luultiin ennen tämän vuoden EU-vaaleja Alexander Stubbiksi.

Silja Linen yökerhossa kaks n. kolmekymppistä naista tuli juttelemaan ja sanoivat että aikovat äänestä mua tulevissa vaaleissa. Olin että anteeks mitä? Siinä meni sitten tovi selittäessä etten ollut kyseinen kaveri, nämä kun olivat täysin vakuuttuneita että olin Stubb.

Huvittavinta oli kuitenkin kun olin juuri saanut naiset vakuuttuneiks etten ollut tuleva EU-parlamentin jäsen, niin eiköhän jomman kumman miesystävä lappaa paikalle. Tälle kaverille kokoomus/kapitalismi jne tuntui olevan punainen vaate. Hän ilmoitti vahvasti kuinka hän ei aio ainakaan äänestää "tuollaista kusipää-kokoomuslaista". Siinä ei ollut enää painiottelu kovin kaukana, sain kaverin vihdoin rauhoittumaan kun näytin taskussa ollutta pankkikorttia. Siinä kun nimen kohdalla luki jotain ihan muuta kuin Alexander Stubb.

Jälkikäteen on kyllä naurattanut kyseinen episodi.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
En tieda keneksi mut sekotettiin 90-luvulla, mutta kun Malesiassa tullaan juttelemaan kun kaverille, Perthin Makkarissa Australiassa jengi moikkailee ja kyselee kuulumisia, Belgiassa muutama tyyppi toottailee ja moikkailee autosta ym ym, niin valilla oli pakko kayda peilin edessa katsomassa, etta mulkkuko mulla kasvaa otsassa, vai mika on?

Kanadassa vihdoin kuulin muutamilta, etta olen Mats Sundinin nakoinen. Sitakohan se Mats itsekin jai tuijottamaan yhdessa Maple Leaf ottelun alkuverryyttelyssa kun seisoin siina kakkosrivilla niitten vaihtopenkin vieressa... Ei valttamatta mikaan yes-juttu! :-D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös