Hei, sähän oot se...

  • 55 512
  • 288

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mua sanottiin kerran Kouvolassa Mikael Granlundin näköiseksi. Silloin sain pillua.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mua on sanottu parikin kertaa Aasiassa Kurt Cobainin näköiseksi. Otin kohteliaisuutena.
 

SgtMarkov

Jäsen
Kollega sanoi äsken että mulla on kaksoisolento, Cillian Murphy. Olen tuon äijän nähnyt muutamassa leffassa mutta en ole asiaa ajatellut sen liiemmin.

Tosin nyt kun kaveri otti puheeksi niin onhan yhdennäköisyys melkoinen...
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Olen kuulemma suomiräppäri Brädin näköinen. En tiedä onko se hyvä vai huono juttu..
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Nicolas Cageksi haukuttu monasti. Myös sukulaissuhdetta Teuvo Teräväiseen on udeltu.

Joskus vuosia sitten eräs jonneporukka osoitteli minua sporassa epäillen "yhdeksi salkkarinäyttelijäksi", mutta arvoitukseksi jäi keneksi. Toivottavasti ei sentään Esko Koveroksi (Ismo).
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mua on sanottu Salkkareiden Miskan näköseks muutamaankin otteeseen. Ehkä jotain samaa näköä on.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mullakaan ei ole ns kaksoisnaamaa mut sellanen vaalea viikinki on monesti tullut esille. Mäkin oon ylpeä tästä termistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös