Hei, sähän oot se...

  • 55 619
  • 288

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Niin, parrankasvatuskaudella olen erään mielipiteen mukaan palkkamurhari Carloksen näköinen. Huolestuttavaa. Tosin Carloshan on/oli erittäin muuntautumiskykyinen kaveri, joka näytti milloin miltäkin.

Mutta vielä huolestuttavampaa on, että ko. kommentin antaja on elänyt nuoruutensa Carlos-juliste seinällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Muija -eli ulkotamperelaisille avovaimo- lukee tuossa olkapääni yli tätä ketjua ja käskee mun kirjoittaa, että häntä on luultu miljoona kertaa Jaana Pelkoseksi. Pari viikkoa sitten joku onneton alkoholilla silmänsä huurtanut napsi jopa kännyllä kuvia tästä 'julkkiksesta'. Voi voi.

Mää en oikeastaan tätä yhdennäköisyyttä ole konsaan huomannut. Tottakai avovaimoni on paaljon kauniimpi. Ja lukee edelleen olkapääni yli.
 

scholl

Jäsen
TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:
Muija -eli ulkotamperelaisille avovaimo- lukee tuossa olkapääni yli tätä ketjua ja käskee mun kirjoittaa, että häntä on luultu miljoona kertaa Jaana Pelkoseksi. Pari viikkoa sitten joku onneton alkoholilla silmänsä huurtanut napsi jopa kännyllä kuvia tästä 'julkkiksesta'. Voi voi. .

Otan osaa.

TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:
Mää en oikeastaan tätä yhdennäköisyyttä ole konsaan huomannut. Tottakai avovaimoni on paaljon kauniimpi. .

Hienoa.

TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:
Ja lukee edelleen olkapääni yli.

Otan jälleen osaa.

No itse asiaan. Parilla kaverillani on Jaana Pelkosen numberi kännyköissään, eivätkä voi lainkaan ymmärtää sitä, etten innostu, kun viihteellä ehdottavat, että soitetaanko Jaanalle. Itse en näet innostu lainkaan pleikkaripeleistä ja vastaavista ja vielä vähemmän innostun jostakin naisesta, joka niistä innostuu.

Naisen pitää olla naisellinen, eikä mikään puliseva pelihörhö.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ketju lukkoon ja heti! Paitsi jos alkaa tulla näkyviin niitä palstalaisten OIKEITA OMAKUVIA! Muutenhan tässä voi väittää omaavansa vaikkapa Schwarzzeniggerin tissit ja David Bowien pimppapilin. HÖH! Todisteita kuvien kanssa kehiin.

On mullakin Jarko Ruudun luonne, Olli Jokisen stuidupaperit ja Pentti Matikaisen sääret. Todistakaa, ettei muka ole?
 

Miguel

Jäsen
Erään palstaveljen mukaan näytän Hannes Hyvöseltä. Uskallan kertoa tämän pelkäämättä yksityisyyteni menettämistä, sillä kukaan täysijärkinen ei tätä yhdennäköisyyttä huomaa.

Sitä paitsi minä olen paljon komeampi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eräs kaverini on sanonut joskus, että minä näytän ihan tältä "Kyllä isä osaa"-sarjan isältä. Tuo oli järkyttävä tieto, varsinkin kun se tuli naispuolisen ihmisen suusta. Itse olen kuitenkin aina eiliseen asti epäillyt, että vika on vaan tämän naisihmisen näkökyvyssä. Itse en nimittäin ole tuota edellä mainittua yhdennäköisyyttä havainnut mitenkään.

Mutta... eilen maailma mureni. Silloin erään kaverini 6-vuotias pikkuveli näki minut ensimmäistä kertaa ja osoitti sormella sanoen: "Tuo punapaitainen on ihan sen 'Kyllä isä osaa'-isän näköinen!".

Paljonko maksaa kauneusleikkaus?
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sistis kirjoitti:
Eräs kaverini on sanonut joskus, että minä näytän ihan tältä "Kyllä isä osaa"-sarjan isältä. Tuo oli järkyttävä tieto, varsinkin kun se tuli naispuolisen ihmisen suusta. Itse olen kuitenkin aina eiliseen asti epäillyt, että vika on vaan tämän naisihmisen näkökyvyssä. Itse en nimittäin ole tuota edellä mainittua yhdennäköisyyttä havainnut mitenkään.

Mutta... eilen maailma mureni. Silloin erään kaverini 6-vuotias pikkuveli näki minut ensimmäistä kertaa ja osoitti sormella sanoen: "Tuo punapaitainen on ihan sen 'Kyllä isä osaa'-isän näköinen!".

Paljonko maksaa kauneusleikkaus?

Älä nyt masennu. Minua on luultu Esa Pakariseksi, se ei naurata. No, kerran joku luuli 15 promillen humalassa grillijonossa Remu Aaltoseksi... Se vähän piristi.
...että paljonko se leikkaus maksaa, kertokaa nyt...
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sauli Niinistö. Nyt ja aina.

Lukiossa jo alkoi Niinistöksi puhuttelu ja se on jatkunut aina näihin päiviin asti. Harmillisen asiasta tekee se, että ikäeroa on rapiat 30 vuotta.
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulppu kirjoitti:
Sauli Niinistö. Nyt ja aina.

Lukiossa jo alkoi Niinistöksi puhuttelu ja se on jatkunut aina näihin päiviin asti. Harmillisen asiasta tekee se, että ikäeroa on rapiat 30 vuotta.

No mut hei, Niinistöhän kävi panee Karpelaakin. Oon hiukan kateellinen sulle.
 

Wiipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulppu kirjoitti:
Sauli Niinistö. Nyt ja aina.

Lukiossa jo alkoi Niinistöksi puhuttelu ja se on jatkunut aina näihin päiviin asti. Harmillisen asiasta tekee se, että ikäeroa on rapiat 30 vuotta.

Kumpi teistä on vanhempi?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sipe Santapukki. Se, jos mikä vituttaa. Omasta mielestäni yhdennäköisyyttä kun ei juurikaan ole, vaikka hiustyylissä ehkä jotain samaa on. Siitähän tuo juttu on lähtenytkin. Viimekesän Ankkarockissa eräs mimmi sanoi minulle, että: "Olet ihan Apulannan Sipen näköinen... mutta komeampi."

Eli, Sipe, jos luet tämän viestin, niin vaihda hiustyyliä, kiitos! Jo loppui se sipettely kohdallani.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Näin Fläppiksen kaksoisolennon laivalla Tallinnasta Suomeen, sanoin jopa "terve Fläpä" tyypille, herra kysyi että "mitäh,kuka" :) Korostaisin että tässävaiheessa ei ollut vielä alkoholilla osuutta asiaan. No juttua kuitenkin sen verran ehdin heittää että herra kaksoisolento oli tulossa Intiasta, sinällään ei asiassa sen kummemaa.

Ei ollut Fläpä mutta yhden-näköisyys oli hämmästyttävä, tai sitten muistin väärin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ted Raikas kirjoitti:
Viimekesän Ankkarockissa eräs mimmi sanoi minulle, että: "Olet ihan Apulannan Sipen näköinen... mutta komeampi."

Aika heikosti kylla on jos olis viela huonomman nakonen kun Sipe Santapukki. Itse en koko jannua tiennyt ennen tata kommenttiasi, mutta kavin katsomassa googlesta, etta kukas han on. Nyt ei vaan tuu uni pariin yohon, etta ei ois ehka kannattanut...
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Jos ja kun harvoin viihteellä yleensä liikun, niin ihmiset sekoittavat minut itseeni ja "Hei säähän oot se..." -kommentointia kuulee paljon nykyään kaikesta huolimatta ja siitä johtuen. Joten tuohon yleensä vastannut, että: "eikun se on velipoika se".

Itselläni kun ei ole veljeäkään.

Yksi "parhaista" kommenteista tuli about viikko sitten kun olin baarikierroksella, niin joku kommentoi taustalta yhdessä ravintelissa: "ton on pakko olla joku rumpali, sillä on noita naisiaki ympärillä noi paljo"... siinä vaiheessa petti allekirjoittaneella pokka hyvässä seurassa...

Onneksi ei ole vielä alettu vertaamaan kehenkään julkimoon. Tai en kyllä muista moista tapahtuneen. Hyvä niin. Tai no, teräsmieheen usein sekoittavat... ja sekös harmittaa, kaikki naiset yleensä haluavat hänet eikä meikäläistä.
 
Viimeksi muokattu:

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Lexa kirjoitti:
Minua on luultu "Vittu sä olet hyvännäköiseksi". Tunteeko kukaan tyyppiä, jotta voisi verrata?
Eiköhän tuota tyyppiä ole netti pullollaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
1Timer kirjoitti:
Itse en koko jannua tiennyt ennen tata kommenttiasi, mutta kavin katsomassa googlesta, etta kukas han on. Nyt ei vaan tuu uni pariin yohon, etta ei ois ehka kannattanut...
Jollain ihme konstilla se silti on onnistunut pokaamaan Anna Ericssonin. Tiedä näitä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ted Raikas kirjoitti:
Jollain ihme konstilla se silti on onnistunut pokaamaan Anna Ericssonin. Tiedä näitä.
Voihan olla, että Eriksson on Barça-fani ja luulee styylaavansa Carles Puyolin kanssa.

Kuten sanoit, tiedä näitä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kaverini systeri väitti vuosia sitten (selvinpäin), että olen Michelle Pfeifferin näköinen. Olisinkin... Systerille olis voinut suositella käyntiä optikolla.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matkalla kohti Leviä viime viikon lauantaina joku lähemmäs kuusikymppinen äijä tuli humalassa istumaan meidän pöytään ravintolavaunussa. Hän väitti, että näytän ihan Onnen päivien Richieltä. Tämä ko. äijä kutsuikin sitten keskustelun loppuajan mua Richieksi. Hiustenvärissä lienee jotain samaa, tosin nykyisin ei taida enää sekään täsmätä niin hyvin kuin ennen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Legendaarisia tilanteita tapahtui joskus hurjassa nuoruudessa. Olimme kaverini kanssa aivan uskomattomassa humalassa Pelle Miljoonan keikalla ja menimme keikan jälkeen selittämään jotain arvon artistille, joka istui pöydässä ja poltteli sikaaria. Pelle kommentoi kaveriani pöydässä istuville: "Ei jumalauta, on muuten aivan Jim Morrisonin näköinen jätkä!".

Toinen legendaarinen tapahtui noin vuotta myöhemmin. Tuolloin opiskelin ensimmäistä vuottani TTY:llä ja olimme joidenkin opiskelijabileiden jatkoilla Hervannan kulttipaikassa, Pub Rubensissa. Tuolloin pelailimme varsin hyvässä tuiskeessa Trivial Pursuitia, kun pöytäämme tuli tuon kyseisen räkälän vakioasiakkaita. Eräs varttuneempi naishenkilö tokaisi eräälle kaverilleni: "Sä olet muuten ihan saman näköinen, kuin se mies siinä Titanic-elokuvassa!"
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sistis kirjoitti:
Eräs kaverini on sanonut joskus, että minä näytän ihan tältä "Kyllä isä osaa"-sarjan isältä. Tuo oli järkyttävä tieto, varsinkin kun se tuli naispuolisen ihmisen suusta. Itse olen kuitenkin aina eiliseen asti epäillyt, että vika on vaan tämän naisihmisen näkökyvyssä. Itse en nimittäin ole tuota edellä mainittua yhdennäköisyyttä havainnut mitenkään.

Tänään katsoin Tampereen Sokoksella että onpa Tom Lindholm aterioimassa alakerran ruokaosaston lounaspuolella, mutta sehän taisitkin olla sinä Sistis.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
faaip de oiad kirjoitti:
Tänään katsoin Tampereen Sokoksella että onpa Tom Lindholm aterioimassa alakerran ruokaosaston lounaspuolella, mutta sehän taisitkin olla sinä Sistis.

Kiistän kaiken. Olen ruokaillut tänään tietääkseni vain Tampereen Yliopistolla ja sitten kämpilläni, joka sijaitsee ihan toisessa suunnassa. Mutta olisit käynyt sanomassa Tompalle, että "Oletko sä Sistis?"...
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle sattui kerran laivalla pieni kömmähdys, kun kyselin Martti Järventieltä seuraavan kauden NHL suunnitelmia. Tuli vähän vaimea vastaus, ettei ole lähdössä. Olisikohan ollut siinä vaiheessa, kun taisin tajuta puhuvani Sebastian Sululle. Onneksi en ehtinyt paljastaa kömmähdystäni. Puolustukseksi voin todeta nauttineeni hieman ja onhan niissä vähän samaa näköäkin.

Itseäni on sanottu vain suomenruotsalaisen näköiseksi, tiedä sitten miltä sellainen näyttää noin yleisesti. Naispuoleinen se oli, joten ei siinä mitään negatiivissävytteistä ollut ymmärtääkseni. Toisaalta, olihan siinä joku 1/10 totuus.

Kerran Stockalla ihmettelin, kun myyjä oli jotenkin hieman omituinen. Lopuksi selvisi, että joku kuulemma aivan samannäköinen oli ostanut samanlaisen paidan ja myyjä oli ihmetellyt kun tulin ostamaan sellaista uudelleen. Omituista sinänsä, koska kyseessä oli mallikappale, joita varmaan oli se kaksi kappaletta. Kerran nuorempana sain myös vakuutella kaverini kanssa kauppakeskuksen vartialle, ettei minulla ollut porttikieltoa sinne, vaan jollain muulla. En ollut edes käynyt siellä vuosiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös