Hei, sähän oot se...

  • 55 619
  • 288

Ventura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jukka Tiilikainen on näköiseni.
Eihän siinä mitään, mutta kun meinasin saada mokkulaan joltain mimmiltä yökerhossa sen takia: "Täällä sä vaan pyörittelet muita naisia, etkä vastaa mun viesteihin."

Selvishän se lopulta keneksi hän minua luuli.

Ziizus...
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ted Raikas kirjoitti:
Jollain ihme konstilla se silti on onnistunut pokaamaan Anna Ericssonin. Tiedä näitä.


Toisillehan riittaa, etta on kuuluisa, varakas tai lahjakas jollain alalla. Naita on Hollywood ym pullollaan. Nyt oli vaan puhetta ulkonaosta. Siis hanen, ei sinun, Ted-velihyva. Uskon sun olevan mieshten miesh!
 

Tobias

Jäsen
Olen saanut kuulla useamman kerran Saksassa, että näytän paikallisen Big Brotherin kilpailijalta nimeltä Sascha.

En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa Big Brotheria missään maassa joten en tiedä onko ko. Sascha näköiseni mutta ilmeisesti kyllä kun siitä 3-4 kertaa on sanottu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleåborgirko Kalle Ahola/UKK?

Uleåborgir-parkaa on luultu moniaissa tilanteissa Don Huonojen Kalle Aholaksi.
Mutta sitten kun valtio leikkasi Uleåborgirin musta-punaiset hiukset armeijassa, alettiin häntä pitää Urho Kaleva Kekkosen näköisenä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
..Janne Ahonen! Koko pikku-joulu risteilyn ajan olin mäkikotka. On ne naiset tyhmiä, hiukankin vanhempi, pienessä myötäisessä niin avot! Pakkohan se sitten oli muutama nimmari jakaa kun eivät uskoneet..
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Eräs entinen tuttavani, nykyinen kunnon camp-hemmo, gay henkeen ja vereen tuumasi näin: "Sä näytät ihan joltain jugoslavialaiselta jalkapallon keskushyökkääjältä"

Toinen on sit, "sä näytät siltä Ville Peltoselta, siltä kiekkoilijalta, mut sullon hampaat talles".

Sen täytyy olla joku nenäjuttu. Ville Peltosta hätkähdyttävän paljon muistuttavaksi minut mainitsivat niin ensimmäinen kuin viimeinenkin tyttöystäväni (eri henkilöitä). Peltosta katsellessa en itse huomaa muuta yhtäläisyyttä kuin verrattain komeat tuulenhalkaisijat. Tosin enemmän "Peltoslookkia" sain toissa kesänä korisvuorolla. Kyynärpää naamaan ja nenä pysyvästi vinoon. Leegot eivät sentään vielä menneet, mutta kärsineeltä kyllä näytän. Kuten julkkisvastineenikin... Sinänsä outoa, ettei kukaan miespuolinen henkilö yhdennäköisyyttä näe, mutta naiset heidänkin edestään.

Toisaalta tyttöystäväni pudottelee noita muka minulta näyttäviä julkkisnimiä pikkusiskonsa kanssa, alkaen Ben Affleciksta aina Alexander Wurziin. Olen hiljalleen alkanut ottamaan tuon henkilökohtaisena vittuiluna, ei naamani turvotus NIIN paljoa päivän aikana laske, että kasvonpiirteeni noin dramaattisesti muuttuisivat. Heidän sadistinen tapansa sanoa "naamasi ei näytä miltään"...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä näytän ja tunnun aina naisten mielestä heidän veljeltään. Näin, vaikka heillä ei olisikaan veljeä... mutta siltä kuvitellulta veljeltä, jos sellainen sattuisi ikään kuin olemaan.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Ted Raikas kirjoitti:
Minä näytän ja tunnun aina naisten mielestä heidän veljeltään. Näin, vaikka heillä ei olisikaan veljeä... mutta siltä kuvitellulta veljeltä, jos sellainen sattuisi ikään kuin olemaan.

Eli pullat on aika huonosti uunissa? Itse olen alkanut näyttämään itse yhä enemmän ja enemmän omalta veljeltäni. Ja se ei ole hyvä juttu, kun ottaa huomioon kuka hän on...
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Toivottavasti tästä ketjusta löytyy vastaus pitkään mieltä kaihertaneeseen pulmaan:

Minulle on ainakin neljä ihmistä sanonut, että muistutan Marienhofista ihan sitä.. sitä.. sitä yhtä. Eli siis muistutan jotakin Marienhof-hahmoa, mutta kukaan ei ole muistanut sen enempää roolihahmon kuin näyttelijänkään nimeä.

Itse en ole koskaan Marienhof-otsikoitua tv-sarjaa katsonut, joten minulla ei ole minkäänlaista havaintoa väitteiden paikkansapitävyydestä. Kuka voisi olla kyseistä sarjasta sellainen tummahiuksinen, ruskeasilmäinen, tummakulmainen ja mieluiten vielä kaitakasvoinen näyttelijä?

Näistä muista: Avovaimo väittää minun muistuttavan Mikko Leppilampea (kerran itse asiassa Helsingissä joku nainen lähestyi minua jo kynän ja lehtiön kanssa, kunnes lähempänä tokaisi:"Et sä olekaan Mikko"), eräs toinen tuttava Jared Letoa ja muutamakin tyyppi Franz Kafkaa. Ota tästä nyt sitten vielä selvä.
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Kerouac kirjoitti:
Toivottavasti tästä ketjusta löytyy vastaus pitkään mieltä kaihertaneeseen pulmaan:

Minulle on ainakin neljä ihmistä sanonut, että muistutan Marienhofista ihan sitä.. sitä.. sitä yhtä. Eli siis muistutan jotakin Marienhof-hahmoa, mutta kukaan ei ole muistanut sen enempää roolihahmon kuin näyttelijänkään nimeä.

Itse en ole koskaan Marienhof-otsikoitua tv-sarjaa katsonut, joten minulla ei ole minkäänlaista havaintoa väitteiden paikkansapitävyydestä. Kuka voisi olla kyseistä sarjasta sellainen tummahiuksinen, ruskeasilmäinen, tummakulmainen ja mieluiten vielä kaitakasvoinen näyttelijä?

Kun nyt aloin miettimään noita roolihahmoja tuli mieleen hahmo
FRANK TÖPPERS
Marienhof linkistä voipi käydä katsomassa osuinko edes lähellekään oikeaa roolihahmoa
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Minä en tietääkseni näytä keltään muulta kuin itseltäni, mutta silti jostain ihmeen syystä täysin tuntemattomat ihmiset morjenstelee kaduilla välillä, itseasiassa aika useinkin. Ehkä mysteeri selviää minulle vielä joskus...
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viisitoista vuotta sitten olin Yön kitaristin Jani Viitasen näköinen. Nykyisin saan kuulla olevani Leif Wagerin tai Nicke Lignellin näköinen. Niin maailma muuttuu ja minä siinä mukana.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Nykyään kuulemma muistutan Kaspars Astashenkoa, James Blunttia ja astianpesukonetta, joten ihan hyvin menee, kai.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Idolsin Katriksi epäilivät minua tuossa joulun aikaan. No, onhan meillä molemmilla vaaleat hiukset, ja muuta yhteistä ei taidakaan olla. Paikkana tosin oli Katrin kotikylä, joten helposti olisin toki saattanut Katri olla.
 
Eräs kaveri kertoi nähneensä lapissa muutaman ihmisen jotka oli minun näköisiä. Kai se on uskottava että sieltä se suku tulee. Tosin oudommaksi menee kun se sanoi että sen slovakialainen kaverikin on miun näkönen. Kannattais varmaan optikolle mennä. Koulussa sanottiin että olen erään näyttelijän näköinen. Eniten minua luullaan noin 15-vuotiaaksi koululaiseksi. Mikä alkaa jo vithuttamaan. Vaikka baariin pääseekin kun on henkkarit. Ja julkisissa kulkuneuvoissa pääsee lastenlipulla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kuulemani mukaan minä muistutan etäisesti ihmistä, kaipa tämä pitää paikkansa koska kävelen kahdella jalalla ja käytän käsiäni ennemmin muuhun kuin rinnan takomiseen - enkä ole niin karvainen kuin nuo karvaiset ystävämme simpanssit tahi gorillat.

vlad.
 

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Minua luullaan melkein joka päivä toiseksi henkilöksi ja monesti olen jopa esiintynyt toisena henkilönä. Se on nähkääs välillä ihan mukavaa olla kaksonen. Joskus nuorempina meitä ei erottanut ollenkaan toisistaan, eikä varmaan nykyäänkään kovin helposti.

Joku vuosi sitten oli esimerkiksi hyvin hauska tilanne kun tällä tavalla pilailtiin. Olimme syömässä muistaakseni silloisessa Vaakunassa ja päätimme pilailla. Meillä oli molemmilla samanlaiset puvut päällä, mutta erilaiset kravaatit. Vessassa käynnin yhteydessä vaihdoimme kravaatteja ja paikkoja pöydissä. Vaihtoa ei huomattu ja ilta jatkui normaalisti. Kävimme sitten myöhemmin jälleen vessassa, että saimme paikat vaihdettua, noh unohtui vaihtaa kravaatit takaisin. Mentiin takaisin pöytään ja taisi olla velipojan nykyinen vaimoke, joka totesi: "jaa, sitä vaihdettiin paikkoja". Suuren hilpeydenhän tilanne sai aikaan seurueessa, kun yritimme selvittää, että kyllä se on hän ja minä olen minä.
 

Miguel

Jäsen
Eilisellä Apulannan keikalla törmäsin pitkäästä aikaa erääseen kaveriin, joka satunnaisesti tällekin palstalle kirjoittaa. Nopean morjestamisen jälkeen emme jääneet pitämään yhtä, mutta keikan loppupuolella törmäsimme taas. Siinä välissä oli ehtinyt sattua hassu episodi.

Tämä kaveri oli nähnyt takaviistosta minulta näyttävän kaverin, jonka kauluspaitakin oli paljon samanlainen kuin omani. Kaveri tuli takaviistosta ja tarrasi reteesti miehen olkapäähän huudahtaen: "Terve, mitä xxxxx!" Oli sitten pieni yllätys, kun mies käänsi päänsä eikä takaisin tuijottanut minun vaan Erik Kakon kasvot.

Ei paha. Pituus täsmää kyllä aika hyvin, mutta Ekulla on massaa reilut 15 kiloa enemmän ja lihaksiakin vähän reilummalti kuin minulla. Ja onhan tuota ikäeroakin jokunen vuosi.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Hah, Antti Tuiskusta olen joskus käynyt. Kaverit kertovat minun muistuttavan joskus(tietyllä hiustyylillä) erehdyttävästi Ashton Kutcheria, vai miten se kirjoitetaan?

Nolottaa. Ja salilla on tosiaan kuljettu jo kolmisen vuotta...
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olin tekemässä luokanopettajan sijaisuutta menneellä viikolla ja sain miltei jokaisen luokkani oppilaan suusta kuulla olevani Salkkareiden Ossin näköinen. Olen kuulemma samanlainen bodari kuin Ossikin, mutta pidän peruukkia päässä.
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
dodi kirjoitti:
Minua luullaan melkein joka päivä toiseksi henkilöksi ja monesti olen jopa esiintynyt toisena henkilönä. Se on nähkääs välillä ihan mukavaa olla kaksonen. Joskus nuorempina meitä ei erottanut ollenkaan toisistaan, eikä varmaan nykyäänkään kovin helposti.
Itseäni ja veljeä on monasti luultu kaksosiksi (joita emme siis ole), tai saatu kuulla olevamme "ihan saman näkösiä". Siitä ei olla vielä päästy sopuun, kumman etu kyseinen skenaario on, siis ulkonäön kannalta, vaikka todennäköisesti sitten vähän ainakin muistutamme toisiamme. Suuremman käytännönhyödyn olen minä saanut, johtuen siitä, että olen nuorempi ja siis joskus pystynyt tekeytymään häneksi (esim. eri baareissa).
Lisäksi kaksi kaveria totesi minun olevan Dolph Lundgrenin (esitti Rocky IV leffassa 2-metristä venäläisnyrkkeilijää) näköinen
 

ipaz

Jäsen
Välillä jos tukka on oikeassa asennossa niin joku on humalapäissään tullut moikkaan, Moro Teppo! Eiko sun pitäis olla Buffalossa pelaamassa kiekkoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös