Hei, sähän oot se...

  • 55 574
  • 288

Tobias

Jäsen
TAAS minulle muistutettiin viime viikolla Frankfurtissa, että olen Saksan Big Brotherissa pari vuotta sitten esiintyneen Saschan kaksoisolento. Vaikea kommentoida kun en ole koskaan katsonut Big Brotheria sekuntiakaan, en Suomessa, Saksassa enkä muuallakaan. Oikeastaan harmittaa, että muistutan jotakuta urpoa, joka on ollut mukana Big Brotherissa. Järkevät ihmiset eivät nimittäin moisissa ohjelmissa esiinny!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Jos tietyssä valossa ja ihan tarkalleen oikeasta kulmasta minua katsoo, saatan muistuttaa hivenen Arja Korisevaa...

Faijalta on tultu nuorena pyytämään nimmaria usean ihmisen voimin joskus Munchenin kisojen jälkeen. Luulivat Vireniksi. Nykyään hän on kuin ilmetty, näyttelijä Risto Tuorila.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tobias kirjoitti:
TAAS minulle muistutettiin viime viikolla Frankfurtissa, että olen Saksan Big Brotherissa pari vuotta sitten esiintyneen Saschan kaksoisolento. Vaikea kommentoida kun en ole koskaan katsonut Big Brotheria sekuntiakaan, en Suomessa, Saksassa enkä muuallakaan. Oikeastaan harmittaa, että muistutan jotakuta urpoa, joka on ollut mukana Big Brotherissa. Järkevät ihmiset eivät nimittäin moisissa ohjelmissa esiinny!
En minäkään tiedä kuka on Sascha Saksan Big Brotherista. Mutta nyt kyllä piti kuvahaulla googlettaa ja näyttäisi kyseinen henkilö muistuttavan lähinnä maajussiRiston morsmaikku Hannan ja Kalle Aholan risteytystä. Joten ehkäpä tämä tieto sitten joko lisää tai vähentää harmitustasi, ehkä jopa pitää tasoissa, tiedä häntä.
 

Tobias

Jäsen
Shayne kirjoitti:
En minäkään tiedä kuka on Sascha Saksan Big Brotherista. Mutta nyt kyllä piti kuvahaulla googlettaa ja näyttäisi kyseinen henkilö muistuttavan lähinnä maajussiRiston morsmaikku Hannan ja Kalle Aholan risteytystä. Joten ehkäpä tämä tieto sitten joko lisää tai vähentää harmitustasi, ehkä jopa pitää tasoissa, tiedä häntä.

No voi helvetti. Jos tämä pitää paikkansa niin menen parturiin tulevalla viikolla. En suostu vilkaisemaan itse, miltä tuo ko. Sascha näyttää. Mutta Kalle Aholan tiedän, mutta en tiedä kuka on maajussi-Risto saatika hänen Hannansa. Mutta pahalta kuulostaa...
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ajelin muutama viikko sitten Puistolaan yhdet asiakkaat ja sieltä kerrostalon pihasta peruuttaessani kaksi kännistä jätkää alko huutelemaan maajussi-anssiksi.

Paljonkos ne kirurgit maksokaan?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
just joo

Matti Kaipaiseksi on tultu nimittelemään ja keskustelemaan, että "älä nyt lähde sinne ulkomaille" silloin masa vielä Lukossa lätki. Lähdin omien puheitteni mukaan Sveitsiin kun en perhana muistanut, että Itävallassakin pelataan kiekkoa:)

Myös BB:n Kaki on ollut noin 20 eri ihmisen mielessä. Tämä kuitenkin johtui lähinnä luonteesta. Jälkimmäisestä en ollut niin iloissani, heh.
 

Tobias

Jäsen
scholl kirjoitti:
googletin Saschan. Hänhän on aivan ilmetty Patrik Sjöberg. Keltainen paitakin.

Pahenee siis vain. Jo edellinen vertaus tuntui pahalta, mutta tää on jo vakavan harkinnan paikka, josko muokkaisi ulkonäköä oleellisesti...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkupoikana olin valkohapsi, siis blondi, jolloin sain kuulla olevani Billy Idolin näköinen. Parikymppisenä puolestaan joku nainen tokaisi, että muistutan kovasti Tom Hanksia. Se jäi epäselväksi, näytinkö tarkalleen ottaen Forrest Gump -Hanksilta, Philadelphia -Hanksilta vai kenties Cast Away -Hanksilta. Nyttemmin uroksen massaa, eli vararavintoa, on kertynyt hieman lisää ja todennäköisimmin objektiivinen mielipide kuuluisi, että tänä päivänä näytän erehdyttävästi läskiltä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minua on erittäin monelta taholta sanottu Mr. Beaniksi. =D
Siis niin monelta eri taholta että on tuon pakko olla jotenkin totta. Tai ei niin ulkonäkö vaan jotkut ilmeet ja elehtimiset.

Lisäksi on kehuttu futari Mateja Kezmanin näköiseksi. Täytyy myöntää pelottavan paljon samaa on jotenkin. Kolmas on Janne Tulkki ja sitä en osta millään. =)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Joo. Vähintään puolenkymmentä ihmistä on Jorma Uotisen näköiseksi kehunut. Appiukkokin kutsuu Porin Jormaksi. Piilolasien ja tukan hankinta on kyllä päivä päivältä ajankohtaisempi...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
mäkine kirjoitti:
Joo. Vähintään puolenkymmentä ihmistä on Jorma Uotisen näköiseksi kehunut. Appiukkokin kutsuu Porin Jormaksi. Piilolasien ja tukan hankinta on kyllä päivä päivältä ajankohtaisempi...

Tiesitkö, että Jorma Uotisella sanotaan olevan huomattavan suuri sladdi?
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Squit kirjoitti:
Minua on erittäin monelta taholta sanottu Mr. Beaniksi. =D
Siis niin monelta eri taholta että on tuon pakko olla jotenkin totta. Tai ei niin ulkonäkö vaan jotkut ilmeet ja elehtimiset.

Ethän vain ole sattumoisin joskus 90-luvulla työskennellyt Parolannummella kapiaisena?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Alamummo kirjoitti:
Tiesitkö, että Jorma Uotisella sanotaan olevan huomattavan suuri sladdi?
Tätä en tiennyt. Em. huolimatta epäilen että yhdennäköisyys johtuu lärvistä, ei niinkään keppiosastosta. Tai mistä mä tiedän.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Paikallisbaarissa olin pitkään yhden ihmisen ajojahdin kohde.
Raukkaparka luuli aina, että olen Tomi Hirvonen.

Todellista yhdennäköisyyttä en myönnä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
secord kirjoitti:
Ethän vain ole sattumoisin joskus 90-luvulla työskennellyt Parolannummella kapiaisena?

En valitettavasti ole. Olen niin nuorta polvea, notta jos maanpuolustuskorkeakoulua olisin sattumoisin käynyt niin olisin luultavammin vieläkin siellä opiskelemassa.

Hyvä yritys kumminkin.. =)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alamummo kirjoitti:
Tiesitkö, että Jorma Uotisella sanotaan olevan huomattavan suuri sladdi?
Olen miettinytkin, että mistä se Jorman järjetön itseluottamus kumpuaa. Persoona ja naama ovat mielestäni hyvinkin vastenmielisiä molemmat. Mutta jos Jormalla on huomattavan suuri jorma, niin voihan sitä vähän tavallisille ihmisille hymähdelläkin.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Minua on pari kertaa sanottu tv-kokki Harri Syrjäsen näköiseksi. Ja pari viikkoa sitten yökerhon vessassa jopa luultu häneksi, mikä menee kyllä arvuuttelijan kännin piikkiin. Pidin suuni kiinni, koska en osaa imitoida Syrjäsen elvistelyä...(;
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nuorempana Montgomery Cliftiksi (ei taipumustensa vaan ulkonäkönsä vuoksi)
Sitten Jari Litmaseksi (ei pelkästään ulkonäkönsä vaan myös taitojensa vuoksi)
Nyt Richard Gereksi (karisman vuoksi) ja tulevaisuudessa luultavasti W.C.Fieldsiksi (yhteisten harrastusten vuoksi).
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viime viikonloppuna saimme kaverini kanssa oudon suonenvedon päässä. Päätimme hetken mielijohteesta lähteä katsastamaan Turun yöelämää ja erästä naispuolista tuttuani (huom! ei syntyperäinen turkulainen), sekä erästä nimeltä mainitsematonta kaveriani (hän taas on turkulainen) tapaamaan.

Turun iltamat olivat toki hyvin saman tyyliset kuin Tampereen vastaavat, mutta molemmilla oli halu päästä katsastamaan hieman oudompia ympyröitä - Tampereella, kun tämä jääkaappi-pakastin-yhdistelmä tunnetaan muutamissa paikoissa jo liian hyvin toilailuistaan. Siispä upottamaan Turkua kahden ison egon verran alaspäin, olihan hotellihuonekin lähes tulkoon ilmainen.

Naikkoset jäivät jalkoihin illan muuttuessa yöhön, mutta onneksi turkulainen ystäväni jaksoi myös meille näyttää muutamaa paikkaa. Lopulta päädyimme Börsin yökerhoon, jossa tuntui porukkaa olevan suhteellisen paljon. Ei siinä mitään, olutta naamariin, ettei vain vahingossakaan ole selvänä Turussa.

Koitti valomerkki ja koitin suurten hartioitteni avustamana tunkea itseni mahdollisimman lähelle narikkajonon keulaa. Tässä totta kai onnistuin loistavasti. Juuri takkini saatuani ja jonosta pois selvinneenä koitti kummastus, mikä hämmästyttää ja kummastuttaa vielä parinkin päivän jälkeen.

Takaani kuuluu heleä naisääni: "Moi xxxx (oma etunimeni sensuroitu)". Ja katsahdan taakseni. Kaunis, suhteellisen pitkä vaaleverikkö katsoo minua hymy kasvoillaan ja sekunin murto-osaa nopeammin reagoin tähän iloiseen tervehdykseen pelimiehelle (joskin pelisilmättömälle sellaiselle) normaalilla tavalla. "Morjes, morjes! Mitäs likka?" Blondi mainitsi "ettei tässä kummempaa" (vaikka Turussa onkin) ja mainitsi myös opiskelevan kyseisessä kyläpahasessa. Tämän jälkeen neitokaisen siippa tai yhden yön tuttava tuli väliin yrmeästi ja parivaljakko katosi yöhön.

Vielä tänäkään päivänä en tiedä, kuka tuo tyttölapsi oli, joka meikäläisen tunnisti. Ruma olen kuin perkele ja varmasti monen tyttölapsen äiti on jo vuosia sitten tästä karvaturvasta varoittaneet pienokaistaan. Mutta silti. Voiko tamperelaisella huonommin mennä, että hänet tunnistetaan itsekseen Turussa.

Siis Turussa!

Prkle!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Joskus marraskuussa muutama musta tyttö vilkuili minua kuiskien eräässä meksikolaisraflassa. Sitten yksi tuli muiden kihertäessä kysymään: "Excuse me, are you Bo from American Idol?" Piti ihan netistä tarkistaa miltä tämä Bo näyttää. Hirveästi en yhdennäköisyyttä löytänyt, paitsi pitkä tukka ja jonkin verran karvaa naamassa. Vasta myöhemmin tuli mieleeni, että olisi ollut hyvä vastaus kivahtaa loukkaantuneella äänellä "I see, we all look the same to you?"

Suomessa minua luultiin viime kesänä eräillä festareilla toistuvasti Jone Nikulaksi. Vähän lähempänä jo, vaikkei ihan nappiin sekään.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mitähän siitä on... reilu vuosi. Oltiin ruotsinlaivalla poikaporukalla, ja siinä sitten illalla ravintolassa pari tyttöä tuli meidän pöytään istumaan ja ilmoittivat että heillä on minulle asiaa: olivat lyöneet keskenään tupakka-askista vetoa, että minä olen Uniklubin toinen kitaristi, se mustahiuksinen joka on nimeltään kait Pasi..

Katsoin sitten ko. jantterin kuvan netistä ja.. niin noh, miksei sitä tietysti voi erehtyäkin, ainakin pienessä maistissa (itse asiassa Uniklubin videossa Huomenna tämä kitaristi näyttää hyvinkin paljon meikäläiseltä). Mietin jälkeenpäin, että jos sitä olisikin sanonut olevansa, niin kuinkahan kauan olisi pystynyt peittelemään sitä, etten mä osaa edes soittaa kitaraa =P

Tämä tyttö, joka ei ollut uskonut siihen että olisin tämä henkilö oli kuulemma vedonnut siihen että, "katso nyt miltä nuo muut tyypit tossa pöydässä näyttää". Kaverini eivät nimittäin mitenkään rokkareilta kyllä näyttäneet..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös