Hei, sähän oot se...

  • 55 623
  • 288

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Itse olen muutaman kerran kuullut olevani Wallu Valpion näköinen. Tiedä sitten, pitäisikö tästä olla otettu vai tehdä itselleen jotain.

Joku tyttö tuli joskus myös kertomaan että muistutan Andre Wickströmiä josta olen eri mieltä, en ole sentään niin hyvännäköinen.
 

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joskus joku katuspurgu sanoi mulle että "jätkähän on ku Clint Eastwood".
Otin tämän kohteliaisuutena vaikkakaan en hänen näköinen ole pätkääkään.
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Vanhojen kaivelua

Viestin lähetti Arnold
Kihlatustani sen verran, että voitaisiin kuvailla ajokortin kuvan perusteella Janina Frostelliksi, sekä jossain pienissä määrin Julia Robertsiksi.

Tästä sen verran, että taidatkohan itse muistuttaa enemmänkin Elvistä - ainakin sisäisesti?

Ellet, niin onnittelen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Eräs entinen tuttavani, nykyinen kunnon camp-hemmo, gay henkeen ja vereen tuumasi näin: "Sä näytät ihan joltain jugoslavialaiselta jalkapallon keskushyökkääjältä"

Toinen on sit, "sä näytät siltä Ville Peltoselta, siltä kiekkoilijalta, mut sullon hampaat talles".

Näinpä näin. Firman kustantamia ruokia ja juomia passaillessa, hyvät viikonloput sinnekin satunnaisille lukijoille.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Takapassi
Joku tyttö tuli joskus myös kertomaan että muistutan Andre Wickströmiä josta olen eri mieltä, en ole sentään niin hyvännäköinen.

Tarkoitatko ehkä:

"Joku tyttö tuli joskus myös kertomaan että muistutan Andre Wickströmiä josta olen eri mieltä, en ole sentään ärsyttävännäköinen."
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viestin lähetti MC61
Tarkoitatko ehkä:

"Joku tyttö tuli joskus myös kertomaan että muistutan Andre Wickströmiä josta olen eri mieltä, en ole sentään ärsyttävännäköinen."

Heh, ihan miten vaan. Jos noin ajattelee, niin herää kysymys että mitä jos sen tytön taka-ajatus oli kertoa minun olevan ärsyttävännäköinen. Kuitenkin, oli sitten hyvän tai ärsyttävän näköinen niin en omasta mielestäni muistuta pätkääkään.
 

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Olin aikanaan raveissa ja siellä eräs mummo tuli kysymään, että oletkos itse Jari Mantila.

Kaikkea sitä kuuleekin, ainut mikä täsmää Mantilaan on se että asutaan samassa kaupungissa.

Ainakin kavereilla oli hauskaa, kun siitä kuuli kuittia aika pitkään :).
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Pelottavaa...

Minua on joskus luultu A.W. Yrjänäksi. En tiedä pitäisikö itkeä, nauraa vai olla otettu. Peiliin olen katsonut, ja todennut, että ei se ihan tuulesta ole temmattu.
 

lejon

Jäsen
Eipä ole varmaan koskaan luultu kenenkään näköiseksi, mutta jotkut sanovat, että näytän kovasti Andre Wickströmiltä. En kyllä oikeasti näytä yhtään.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eräs Jatkoajassa vaikuttava nimimerkki totesi 11.12 Jokerit-Ilves pelin jälkeen, että olen aivan Tim Thomasin näköinen. Ehkä hiukan olenkin. Mene ja tiedä.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti IFK4ever
Minua luultiin ennen tämän vuoden EU-vaaleja Alexander Stubbiksi.


Itselleni kävi muutama viikko sitten baarissa sama tilanne. Jostain kauempaa joku muija osoitti ja sanoi Alexander Stubb. No olen puoli metriä lyhyempi sekä tyyppinä että kasvoista ja muutenkin erinäköinen, joten aika outoa.

Faijalle taas kävi joskus 90-l alussa niin, että kun sillä oli kiire koneeseen niin närkästyneet ihmiset puhuivat kovaan ääneen, että ministeri Pertti Salolainen kiilaa tavallista kansaa turvatarkastuksessa. No faijakaan ei ollut Pertti Salolaisen näköinen lähellekään, joten yhteenvetona voi todeta ETTÄ KANSA ON PUUSILMÄISTÄ!

EDIT: Toisin kuin Stubb, minä en hymyile.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Raivostuttavaa...

Vähän väliä salibandy peleissä ja/tai viihtellä saa kuulla Miljonääri Jussi juttuja....

Raivostuttavaa, yhtäiläisyydet löytyvät pitkästä kiharasta letistä ja ehkä vaatteista, kasvot mielestäni kaukana...
 

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aikoinaan ylä-asteella eräs puolituttu ei onnistunut muistamaan nimeäni ja alkoi kutsumaan minua Fox Mulderiksi, koska muistutin kuulemma David Duchovnyä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vuonna 2003 Raumanmeren Juhannusjuhlilla meikäläinen istuskeli rannassa olevassa täpötäydessä ravintolalaivassa, kun joku tuntematon heppu nykäisi hihasta ja kysyi: Oletko sä joskus ollut liikunnan opettajana jossain porilaisessa ammattikoulussa. Vastasin että en. Olin kuulemma kuin ilmetty liikkamaikka Porin amiksesta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni eräs kerran neito väitti Ethan Hawken näköiseksi. Tosin luulen, että typy oli ainoastaan vailla sitä mitä olisin sille voinut antaa, jos olisin ehtinyt.
 

Wolves

Jäsen
Vantaalaisessa Bar Cafe Lunassa, eräs britti luuli minua Tom Hanksiksi. En myöntänyt, muuten kieltänytkään olevani elokuvatähti.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaksi humaltunutta mieshenkilöä tuli tuossa kesällä kyselemään paikallisella minigolf-radalla että etkös sää ole se Saarelan Pasi..

Ihmettelin suuresti koska onhan minun ja Pahin ruumiinrakenne "hieman" erilainen.

Alkoholi on saatanasta.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti sweeney
Aikoinaan ylä-asteella eräs puolituttu ei onnistunut muistamaan nimeäni ja alkoi kutsumaan minua Fox Mulderiksi, koska muistutin kuulemma David Duchovnyä.

Aika särmää. Meidän lukioluokalla oli Arvi Lind. Hän tosin muuttui Arviksi vasta muistaakseni lukion tokalla, kun hankki lasit. Sitä ennen kukaan ei ollut huomannut, että Arvi oli kehissä.
 

lakimies

Jäsen
xXx-leffan ilmestymisen jälkeen neljä about 14 vuotiasta jätkää tuli McDonaldsissa kysymään multa, että olenko Vin Diesel.

No, en silloin edes tiennyt ko kaverista mitään, mutta leffa piti sen jälkeen nähdä. Ja kyllä, onhan meissa yhdennäköisyyttä, vaikka en ole ns. värillinen.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Moni on sanonut, että näytän Jani Sieviseltä. Tosin tätä on kompensoinut se, että saman verran ihmisiä on sanonut, että näytän Jari Tervolta.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minuapa on luultu puliukoksi. Pari pikkulasta kysyi ilmeisesti äidiltään, että "onko toi setä puliukko?". Ilmeisesti pultsarilta hyvin paljon siinä tilanteessa näytinkin. Olin kesäisenä sunnuntaiaamuna tulossa jatkoilta johonkin kymmenen aikaan aamulla kotiin ja olin istahtanut matkan varrella puiston penkille nauttimaan aamuauringosta ja pullollisesta tasaavaa.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Joku sanoi joskus minun muistuttavan etäisesti jotain Kotikadun Jannea (?). Myös Kiekko-Espoon muinaiseen valmentajaan Martti (vai oliko se Matti?) Merraan kasvonpiirteeni on yhdistetty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös