Jos autolla tulee ajoissa niin aika usein näkee pelaajia pallottelemassa tuolla ennen peliä.Sieltä Areenan valvomon kautta pelaajat kulkee. Eli areenakuja, siellä on parkkipaikkoja ja isot ovet niin niiltä nurkilta.
Eikös tuo nyt ole aika win-win? Maju saa harjoitella tärkeää turnausta varten optimaalisissa olosuhteissa ja Jokereiden yleisön ei tarvitse tulla paikalle ajankohtana jona jääkiekkoa ei olla totuttu Suomessa katsomaan (paikan päällä).Päivän iltapaskalehdessä oli että Arenalla ois kapea kaukalo kun maajoukkue vetää cupia varten siellä.
Eikö tuota vois nyt jättää jo Jokerien käyttöönkin??!?
AAAA aivan, ok, sori, luulin sun tarkoittavan muuta, my bad! @Sako lienee arviossaan ainakin puoliksi oikeassa, mutta eikös joku venäläisjoukkuekin pelaa NHL-kokoisessa askissa?mutta ajattelin pelin kannalta että eikö tuon kapean kaukalon voisi jättää Jokereille.
Muistaakseni Lada Toljatti ja Admiral Vladivostok pelaavat NHL-kokoisessa kaukalossa.AAAA aivan, ok, sori, luulin sun tarkoittavan muuta, my bad! @Sako lienee arviossaan ainakin puoliksi oikeassa, mutta eikös joku venäläisjoukkuekin pelaa NHL-kokoisessa askissa?
Muistaakseni Lada Toljatti ja Admiral Vladivostok pelaavat NHL-kokoisessa kaukalossa.
Venäjän maajoukkueen etu vaatii lentokenttää.
Zagreb taitaa myös snadissa askissa pelata. En kyllä ole ihan varma, joku voi tarkastaa, jos näkee tarpeelliseksi.
Minä kannatan 28m kaukaloita. Viasatin myötä tullut seurattua jonkin verran myös NHL ja 26m kaukalon ihannointi on karissut.Oma toiveeni olisi että kaikki siirtyisivät pelaamaan 27-28 metrisiin kaukaloihin, mukaanlukien NHL ja kaikki muutkin jääkiekkoliigat ympäri maailman.
Tässä täytyy kyllä olla samoilla linjoilla. NHL-kaukalot ovat jo niin kapeita, että se tekee pelaamisesta roiskimista ja siksi monet NHL:n runkosarjamatsit eivät ole viihdearvoltaan kovin korkeita.Minä kannatan 28m kaukaloita. Viasatin myötä tullut seurattua jonkin verran myös NHL ja 26m kaukalon ihannointi on karissut.
Minä kannatan 28m kaukaloita. Viasatin myötä tullut seurattua jonkin verran myös NHL ja 26m kaukalon ihannointi on karissut.
Näinhän se on, mutta itse mainitsin vain venäläiset joukkueet, kun niistä oli puhe.Zagreb taitaa myös snadissa askissa pelata. En kyllä ole ihan varma, joku voi tarkastaa, jos näkee tarpeelliseksi.
Jokerit.com kirjoitti:Hesburger ja Pizza Hut palvelevat asiakkaita koko päivän Hartwall Arenalla. Omalla kulkuvälineellä tapahtumaan saapuvat voivat pysäköidä Hartwall Arenan parkkihalliin veloituksetta.
Kai Pizza Hutista siis saa myös bisseä huomenna? Vai onko jotain sääntöjä että junioripeleissä ei saa tarjoilla alkoholia?
Eilen kun menin halliin, niin turvatarkastuksessa nauratti kun mut skannasi ja tutki muslimi/islami, mikä lie muhamettilainen. Meinasin kysyä, kun vielä olin pikkaisen maistissa, että eiköhän tää pitäis olla toisinpäin, mutta annoin olla koska tilanne olisi voinut eskaloitua.
No nyt on sellaista tekstiä että toivoisin sinun hieman selventävän mitä tarkoitat.
Eilen kun menin halliin, niin turvatarkastuksessa nauratti kun mut skannasi ja tutki muslimi/islami, mikä lie muhamettilainen. Meinasin kysyä, kun vielä olin pikkaisen maistissa, että eiköhän tää pitäis olla toisinpäin, mutta annoin olla koska tilanne olisi voinut eskaloitua.
Millä mallilla Areenan ruokatarjonta on tällä hetkellä? Saako mitään muuta "fiksua" syötävää kuin Hesburgerista purilaista tai Pizza Hutista pizzaa?
toistaiseksi tämän vuoden juntein kirjoitus tälle palstalle.