Hartwall Arena

  • 1 028 773
  • 3 005

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Eilen kun menin halliin, niin turvatarkastuksessa nauratti kun mut skannasi ja tutki muslimi/islami, mikä lie muhamettilainen. Meinasin kysyä, kun vielä olin pikkaisen maistissa, että eiköhän tää pitäis olla toisinpäin, mutta annoin olla koska tilanne olisi voinut eskaloitua.

Mistä sä tiesit, että hän on muslimi? Sanoiko hän niin?
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Eilen kun menin halliin, niin turvatarkastuksessa nauratti kun mut skannasi ja tutki muslimi/islami, mikä lie muhamettilainen. Meinasin kysyä, kun vielä olin pikkaisen maistissa, että eiköhän tää pitäis olla toisinpäin, mutta annoin olla koska tilanne olisi voinut eskaloitua.

Tämmöinen tietämättömyys ja pikkusieluisuus enemmän nykyään naurattaa.
 
Viimeksi muokattu:

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Muuten sun jutut on välillä ihan hauskaakin luettavaa, mut tää oli ehkä toistaiseksi tämän vuoden juntein kirjoitus tälle palstalle.
No ei edes ollut. Vaikka ymmärrän toki huolesi palstan rasismista ja muustakin ala-arvoisesta roinasta ja koitan kaikilla mahdollisilla keinoilla pitää itseni suvakkina pienessä punavihreässä kuplassani ja vastustan syvästi kaikkea, mikä liittyy perussuomalaisuuteen, niin en silti voinut olla hymyilemättä tuolle @attendo jutulle. Mä ainakin pidin sitä hauskana.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No ei edes ollut. Vaikka ymmärrän toki huolesi palstan rasismista ja muustakin ala-arvoisesta roinasta ja koitan kaikilla mahdollisilla keinoilla pitää itseni suvakkina pienessä punavihreässä kuplassani ja vastustan syvästi kaikkea, mikä liittyy perussuomalaisuuteen, niin en silti voinut olla hymyilemättä tuolle @attendo jutulle. Mä ainakin pidin sitä hauskana.

Joo, tavallaanhan tuo oli hauska. Tosin mut tarkasti persun oloinen tyyppi, pari muuta seurueeseen kuulunutta tarkastettiin eri jonossa. Faijaa 'persu' ei tarkastanut, tosin hän on meistä ainoa jolla on ase - toki luvallinen. Jäinkö minä homona persun haaviin?

Hallille ei olisi kannattanut tulla, mutta se on sitten eri ketjun asiaa.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Mä ainakin pidin sitä hauskana.
Se, että tuommoisen kommentin, ajattelumaailman ja ihmisen lokeroiminen, eli rasisimin, verhoaa "vitsiksi", ei se tee siitä hauskaa tai hyväksyttävää, vaikka miten punavihreässä kuplassa elelisi.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Se, että tuommoisen kommentin, ajattelumaailman ja ihmisen lokeroiminen, eli rasisimin,

Unohdit vihapuheen.

Ja oikeasti, ei vittu anna mun kaikki kestää. Mä olen kuule nauranut myös kristityille kun eivät halunneet vihkiä homopareja kirkossa ja olen nauranut myös varmaan kaikille ihmisryhmille ja sukupuolille ja ennenkaikkea nauran joka päivä itselleni. Enkä verhonnut mitään vitsiksi, vaan kerroin miten asia meni. Ja yksi olennainen kohta on vissiin mennyt monelta ohi kun rasistikortti jo heiluu ja se on seuraavassa tummennettuna

nauroin mielessäni siinä kun mua ratsattiin,niin lähinnä omille asenteilleni,

Nyt tämä asia saa omalta osaltani olla, mutta toivon toki hieman maalaisjärkeä näihin juttuihin.

Edit. ja koska kaiken joutuu näköjään kirjoittamaan auki, niin tässä tapauksessa asenteilleni nauraminen tarkoitti itsereflektointia. Ja jos olisin rasisti, niin olisin varmaan valinnut eri "ratsaajan" sillä vaihtoehtoja olisi ollut kun ei ollut jonoja. On myös hyvä muistaa, että teot määrittävät ihmisen, ei puheet tai ajatukset. Moni tässä maailmassa puhuu yhtä ja tekee toista. No nyt lähtee liian syvälle. Moikka.
 
Viimeksi muokattu:

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Unohdit vihapuheen.

Ja oikeasti, ei vittu anna mun kaikki kestää. Mä olen kuule nauranut myös kristityille kun eivät halunneet vihkiä homopareja kirkossa ja olen nauranut myös varmaan kaikille ihmisryhmille ja sukupuolille ja ennenkaikkea nauran joka päivä itselleni. Enkä verhonnut mitään vitsiksi, vaan kerroin miten asia meni. Ja yksi olennainen kohta on vissiin mennyt monelta ohi kun rasistikortti jo heiluu ja se on seuraavassa tummennettuna



Nyt tämä asia saa omalta osaltani olla, mutta toivon toki hieman maalaisjärkeä näihin juttuihin.

Edit. ja koska kaiken joutuu näköjään kirjoittamaan auki, niin tässä tapauksessa asenteilleni nauraminen tarkoitti itsereflektointia. Ja on myös hyvä muistaa, että teot määrittävät ihmisen, ei puheet tai ajatukset. Moni tässä maailmassa puhuu yhtä ja tekee toista. No nyt lähtee liian syvälle. Moikka.

Itselläni on nollatole tämmöisiin juttuihin. Olkoonkin miten vitseihin naamioitu, tämä on valitettavasti normalisoitunut tänne palstalle monien käyttäjien näppäimistöön ja Moderaattorit katsovat näitä myös kovalla prosentilla läpi sormien. Ryssittely yms, hyvin rumaa.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Juu, ei..

En ole koskaan milloinkaan kuullut kenestäkään henkilöstä, joka olisi naurahtanut mustalaisvitsille.
Ei Suom..Euroopassa.
 

Gemondo

Jäsen
Yhteistyösoppari Hartwallin kanssa on katkolla. Saapa nähdä mitä Timtsenkolla on mielessään.

Tai Hartwalilla.

Onko edes kiinnostusta jatkaa yhteistyötä nykyisessä tilanteessa jossa Arenan nimi yhdistetään kyseenalaisiin omistajiin?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Yhteistyösoppari Hartwallin kanssa on katkolla. Saapa nähdä mitä Timtsenkolla on mielessään.

Etkös sä juuri torstaina, toisessa ketjussa rauhoitellut ihmisten mieliä, toteamalla ettei sinebrychoff ja sen myötä HIFK mahdu samalle areenalle Hartwallin kanssa. Sitten heti jo seuraavana päivänä olet tällaista huhuilemassa. Aika julmaa "annetaan tikkari -> otetaan se pois" leikkiä =)
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Etkös sä juuri torstaina, toisessa ketjussa rauhoitellut ihmisten mieliä, toteamalla ettei sinebrychoff ja sen myötä HIFK mahdu samalle areenalle Hartwallin kanssa. Sitten heti jo seuraavana päivänä olet tällaista huhuilemassa. Aika julmaa "annetaan tikkari -> otetaan se pois" leikkiä =)
Jep, mutta tuolloin en ollut tarkastanut milloin Hartwallin sopimus päättyy. Sinebrychoff ja Hartwall tuskin edelleenkään mahtuvat samalle tontille. Nyt jos Jaffalasta tuleekin Mahtavan Vladimirin -areena, Lada -talli tai parhaassa tapauksessa 榨菜肉片 -Arena, niin tilannehan on täysin toinen.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Lauantaina olisi tarkotus peliin saapua ja sellaista rupesin miettiin, että löytyykö hallilta jotain tavaroiden säilytyspaikkaa? Jos ei löydy niin missä mahtaisi olla lähin paikka johon saisi repun säilöön, kun ei sitä hallilla jaksaisi mukana roudata.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Lauantaina olisi tarkotus peliin saapua ja sellaista rupesin miettiin, että löytyykö hallilta jotain tavaroiden säilytyspaikkaa? Jos ei löydy niin missä mahtaisi olla lähin paikka johon saisi repun säilöön, kun ei sitä hallilla jaksaisi mukana roudata.

Taitaa olla Helsingin rautatieasema. Varsin hyven liikenneyhteyksien päässä Pasilasta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Lauantaina olisi tarkotus peliin saapua ja sellaista rupesin miettiin, että löytyykö hallilta jotain tavaroiden säilytyspaikkaa? Jos ei löydy niin missä mahtaisi olla lähin paikka johon saisi repun säilöön, kun ei sitä hallilla jaksaisi mukana roudata.
Arenan sivuilta:

"Arenalle saa ottaa mukaan sateenvarjoja, matkalaukkuja (ei kokorajoitusta) vaihtokenkiä yms. ja ne jätetään aulassa sijaitsevaan narikkaan. Mikäli sinulla on mukana lastenvaunut, kannattaa kysymykset koskien niiden säilytystä suunnata aulassa palveleville järjestyksenvalvojille. He osaavat neuvoa minne ne voi tapahtuman ajaksi jättää."
 

Gemondo

Jäsen
Lauantaina olisi tarkotus peliin saapua ja sellaista rupesin miettiin, että löytyykö hallilta jotain tavaroiden säilytyspaikkaa? Jos ei löydy niin missä mahtaisi olla lähin paikka johon saisi repun säilöön, kun ei sitä hallilla jaksaisi mukana roudata.

Taitaa olla Helsingin rautatieasema. Varsin hyven liikenneyhteyksien päässä Pasilasta.

Onhan Arenalla jotain narikoitakin, en tiedä sitten onko vain jollekin tietylle ryhmälle varattuja kun en ole itse ikinä testannut. Varmaan toimistolta osaavat kertoa jos sinne soittaa.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliiskohan mahdoton ajatus saada pelien aikana käytävien näytöt toistamaan peliä reaaliajassa kuten jumbolla? Ilmeisesti tuo matsku mitä käytävillä tulee on viaplaylta ja viivettä kenttätapahtumiin on ainakin 15s ja hieman ärsyttää jos on esim. olut vielä juomatta erän alkamisen jälkeen kun pystyy jo yleisön ääntelystä päättelemään mitä kentällä tapahtuu ennen kuin se tulee noille screeneille.

Luulisi ettei tuo nyt täysin mahdotonta ole toteuttaa kun jumbollekin se kuva saadaan reaaliajassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös