Ovat nuo viisaudenhampaat vaan yksi saatana. Täysin turhat kapistukset. Kolme vuotta sitten poistettiin vasemmalta puolelta ja nyt torstai-aamuna vuorossa oikean puolen alahammas. Ei ole kokonaan puhjennut ja täytyy siis leikata. Itse operaatio ei pelota, sillä edellisestä kerrasta jäi luottavainen olo lääkäriin. Silloinkin alahammas täytyi leikata ja ylähammas vain vedettiin irti, kun se oli kokonaan puhjennut. Operaatio ei sattunut ja lekuri kertoi koko ajan mitä tehdään.
Ne seuraavat 2-3 tuntia ovatkin mielenkiintoiset, kun verta tulee niin jumalattomasti. Mukava mennä apteekkiin hakemaan särkylääkkeet, kun ei oikein puhua viitsi, ettei verinoro valu suupielestä. Ja kun kotiin pääsee niin saakin parin minuutin välein sylkeä suun täydeltä verta lavuaariin. Onneksi puudutteet ovat niin vahvat, ettei verta suussa maista. Lisäksi saa olla varovainen ja jännittää, ettei se hyytymä lähde liikkeelle. Olen kuullut, että on sitten saatanan kipeä ja vaatii lääkehoitoa.
Noh, eiköhän tästä kuitenkin selvitä.
Ne seuraavat 2-3 tuntia ovatkin mielenkiintoiset, kun verta tulee niin jumalattomasti. Mukava mennä apteekkiin hakemaan särkylääkkeet, kun ei oikein puhua viitsi, ettei verinoro valu suupielestä. Ja kun kotiin pääsee niin saakin parin minuutin välein sylkeä suun täydeltä verta lavuaariin. Onneksi puudutteet ovat niin vahvat, ettei verta suussa maista. Lisäksi saa olla varovainen ja jännittää, ettei se hyytymä lähde liikkeelle. Olen kuullut, että on sitten saatanan kipeä ja vaatii lääkehoitoa.
Noh, eiköhän tästä kuitenkin selvitä.