KuumaaKamaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit
Juurihoito on toki epämiellyttävä, turha muuta on valehdella. Mutta ei se kivulias ole, jos vain puudutus toimii normaalisti. Paljon on toki myös hammaslääkärin omasta osaamisesta kiinni, sekä ihan jo puhtaasta lääkärin asennoitumisesta tilanteeseen. Suurin epämiellyttävyys minusta tilanteessa on, että juurihoito tahtoo usein kestää aika kauan, joten se käy raskaaksi potilaalle. Puoli tuntiakin putkeen kärvistelyä hammaslääkärintuolissa, vaikkei olisi kipujakaan, on jo helkkarin pitkä aika. Tosin en ole varma onko puoli tuntia jo maksimi, jonka hammaslääkäri potilasta kerrallaan kurmottaa.. itse olen ollut puoli tuntia, mutta en sen enempää
Sanotaan näin, että älä siis kuitenkaan mitään yliampuvia kauhukuvia etukäteen kehittele..
Tätä ketjua lukiessa kokemukset tuntuu jakautuvan aikalailla. Joka toinen on tuntenut helvetillistä kärsimystä, kun taas toinen sanoo selvinneensä todella helpolla. Tänään lekuri pohti jopa hampaan poistoa, joka toimenpiteenä ainakin kuulostaa mukavammalta, nopea saatanallinen runttaisu ja se olis siinä. Nojoo, jos huominen käynti koituu kohtalokseni niin sitten minun olikin jo aika lähteä. Tuskin se niin paha kuitenkaan voi olla....