Oli pakko lukea tuota Husun FB:tä ihan mielenkiinnosta ja taas sai nähdä "suvaitsevaiset" kiihkon vallassa, rasisti kortit heilui ja mutkat vedettiin suoraksi, ei persuja hallitukseen, mutta jos ei menekään niin hahaa pettävät äänestäjät ja jos menevät niin pettävät äänestäjät ja yleensäkin kun ovat olemassa ja elossa niin pettävät äänestäjät. Joku vielä kovaan ääneen tuuletti siellä, että lisää työperäistä maahanmuuttoa, no, toki jossain määrin ihan jees, mutta mieluusti valinnaisesti eikä niin, että otetaan tuhat tai kymmenentuhatta ulkomaalaista tänne ja niistä kymmenestä tulee pizzayrittäjiä ja muut vetää sossusta 2000+++ tiliä. Tuntui, että aika monella siellä oli paha olla ja Suomi on paska maa kun täällä äänestetään Persuja ja Persurasistit pitäisi laittaa karanteeniin jne. jne. Heille sanoisin jos voisin osallistua keskusteluun, että kannattaa muuttaa pois täältä jos on paha olla, saapahan joku tarvitseva ehkä hyvän työpaikan "suvaitsevaiselta".
Tähän loppuun vielä sellainen, että kyllä, olen rasisti, kaikki ihmiset ovat jossain määrin jotain kohtaa, joka muuta väittää, niin valehtelee, mutta en minä lähtökohtaisesti inhoa ketään verisesti ja monet parhaista ystävistäni ovat ulkomaalaisia (vieläpä koulutettuja, puhuvat hyvin Suomea ja tekevät töitä). Suomalaiset eivät ole pitäneet neekeriorjia ja tänne on aika vapaasti saanut ulkomaalaiset tulla (mielestäni liiankin) ja tehdä mitä lystäävät ja silti kaikki on valkoisen Suomalaisen miehen syytä, sama rasite lyödään meille kuin mitä jenkeissä jossa ymmärrän tämän rasisti asian paremmin ja rasistejahan ovat kaikki, jotka edes vihjaavat mitään ulkomaalaisiin liittyvää.
Edit: Oli ihan pakko napata yksi kommentti tosta Husu keskustelusta kun ensin joku kertoi äänestäneensä Persuja ja tämän alla olevan päättömän kommentin esittäjä itki ja kiukutteli pitkin keskustelua, ilman järjen häivääkään kommenteissaan (oikeassa oli siinä, että kaikki Persuja äänestäneet on rasisteja, mutta on sitä myös itse, kuten myös muut äänestäjätkin, siis joitain kohtaan - kuka ketäkin). "Joo mut 1.6 miljoonaa äänesti ei rasismille et te persut ette voi enemmistölle yhtään mitään.siinähän kiukuttelette mut totuus on se että suomi ottaa jatkossakin pakolaisia ja se on loistava asia.maahanmuuttokriittinen tarkoittaa suomeks rasistia joita jokainen persuja äänestänyt on"