Niin? Missä olen sanonut, että hallituksen kannatus ei sula? Kirjoitin, että hallituksen kannatus ei sula paljon yhtään, ja aika vähäiseltä toi sulaminen näyttääkin.Niin? Jos persujen kannatus sulaa, niin samalla sulaa hallituksen kannatus.
Niin? Missä olen sanonut, että hallituksen kannatus ei sula? Kirjoitin, että hallituksen kannatus ei sula paljon yhtään, ja aika vähäiseltä toi sulaminen näyttääkin.Niin? Jos persujen kannatus sulaa, niin samalla sulaa hallituksen kannatus.
Tietyllä tavalla totta, joskaan en tämän porukan pelisilmään tai rationaalisuuteen luota juurikaan. Olin hallitustaipaleen alussa vakuuttunut että ero on tulossa mutta Immonen on jäänyt julkisuudesta niin yksin että ehkä kyseessä on vain henkilökohtainen typerys eikä suuren suunnitelman kärkijoukko.Veikkaisin että jos SS-siipi on lähteäkseen PS:stä niin nämä alkukuukaudet ovat se paras aika - myöhemmässä vaiheessa tehdyt irtiotot eivät yleensä näy kovin uskottavina äänestäjille.
Tämän mukaan noin 35 tuntia. Mikä on sinun lähteesi?Karjatilalla sellaista 70-90 tuntia viikossa. Muita kysymyksiä?
Onko poliiseille edes oikeutta mennä lakkoon? Jotenkin olen ymmärtänyt että heillä ei sellaista oikeutta ole lain mukaan.
Minä olin tuolloin ammoisen poliisien lakon aikana ruotuväessä, olin ns. kakkoshälyssä, eli istuttiin gazin lavalla tesetti päällä ja kovat piipussa odottaen käskyä, mikäli jokin apua vaativa kahina olisi syntynyt. Meillä oli kohdekaupunki Tampere. Kerkesi muutaman kerran miettiä siinä, että miten helvetissä oikeasti ammattitaidottomana selviää, jos tosipaikkaan joutuu. Onneksi ei jouduttu, kun siellä oli joukossa niitäkin urpoja, joille "rynkyn laulu" oli parasta musiikkia ja ajattelu pelkkää ajanhukkaa.
Nimimerkki "torsti" postitti KL:n palstalla:
Hallituksen esitys yhteiskuntasopimuksen korvaajaksi | Kauppalehti.fi
Valitettavasti HUS organisaatio ei ole vuoden 2011 jälkeen julkaissut täsmällisiä poissaololukuja .
( Mistäköhän syystä ? )
http://www.hus.fi/hus-tietoa/materiaalipankki/henkilostokertomukset/Documents/Henkilöstökertomus 2011.pdf
Vuoden 20011 henkilöstöraportti sivu 32 kertoo meidän julkisen sektorin ongelman ja totuuden sari sairaanhoitajan tarinasta.
Vuosiloma 40,1 pv + sairasloma 15,1 pv + muu lakisääteine 35,8 + muu poissaolo 12,7 = 103,7 pv keskimäärin.
Tämä on noin puolet työajasta .
Jos joku kuvittelee, että meillä on mahdollisuus ylläpitää julkista terveydenhuoltoa suurten ikäluokkien sairastuessa sellaisella julkisella järjestelmällä, jossa työskennellään vain puolet ajasta, hän erehtyy.
Tämä rakenne ei tule toimimaan, sen voin vakuuttaa.
Varmaan laskentatapa on jotenkin erikoinen, viikonloput laskettu mukaan tms.Olisiko tuossa raportissa jokin virhe?
En tiedä. Mutta näitä raportteja ei "mystisesti" olla enää julkaistu vuoden 2011 jälkeen.
Suomen julkisen sektorin porsastelu on saavuttanut täysin uskomattomat sfäärit jo kauan sitten. Itse en yllättyisi mistään, varsinkin kun oma vaimoni on Stadin kaupungilla hoitoalalla esimiestehtävissä - ja kuulen päivittäin työntekijöiden aivan poskettomasta lintsaamisesta. 3 päivää omalla lomalla (omalla ilmoituksella) ja pitkä viikonloppu korkataan usein jo Keskiviikkona. Touhu on täyttä Kreikkaa ja naisvaltaisia aloja vaivaa yleensä aina johtajuuden puute.
Mulla on kolmatta vuotta yli 40 päivää vuosilomaa, kun olen vaihtanut lomarahat vapaiksi.En pysty mitenkään uskomaan, että jossakin olisi yli 40 päivän vuosilomia.
Tuskin mitään virhettä on. Kaikkia ansaittuja lomia ei ole pakko pitää yhtenä vuotena, säästöön voi laittaa pidettäväksi myöhemmin.Olisiko tuossa raportissa jokin virhe?
Mulla on kolmatta vuotta yli 40 päivää vuosilomaa, kun olen vaihtanut lomarahat vapaiksi.
Tuskin mitään virhettä on. Kaikkia ansaittuja lomia ei ole pakko pitää yhtenä vuotena, säästöön voi laittaa pidettäväksi myöhemmin.
Samainen setäni oli itsekseen maatilayrittäjä eli hänen kohdallaan linkittämäsi blogin tiedot menevät aika kohdilleen, hän vain teki sen kaiken itse.Tämän mukaan noin 35 tuntia. Mikä on sinun lähteesi?
Linkki vie Mitä olisi tutkittava blogiin.
Paha mennä sanomaan, pitäisi kysyä tutkimuksen tekijöiltä.Miksi raportissa ei sitten ole mainittu sitä vuotta, jolloin tuo myöhempi loma on laitettu säästöön?
Paha mennä sanomaan, pitäisi kysyä tutkimuksen tekijöiltä.
Millä tavalla tuo mitenkään vaikuttaisi tähän tilastoon? Henkilöt ovat pitääneet lomia, lomarahavapaita ja säästövapaita keskimäärin yli 40 päivää/työntekijä vuonna 2011, riippumatta siitä, minä vuonna nuo vapaat ovat ansaittu. Säästövapaiden osuus tuosta on yleensä luokkaan 0-1 päivää, joten käytännössä niiden merkitys on olematon. Lisäksi näiden osalta vaikutus vuodesta toiseen ei juurikaaan vaihtele, eli kun toinen pitää säästöstä vapaita niin vastaavasti joku toinen taas säästää niitä, vaikutus tilastoon on oikeasti aika lähellä nollaa.