Tässä teille jokaiselle gradun tai lopputyön kanssa painivalle ihmiselle jotain ajateltavaa:
http://kvantti.tky.fi/in/kuvat/in_75_web.png
:)
- tinke.80
http://kvantti.tky.fi/in/kuvat/in_75_web.png
:)
- tinke.80
Sistis kirjoitti:Noin se kuulemma menee, kumma, että meikäläisestä ei tunnu mitenkään erikoiselta.
Onneksi olkoon! :)Sistis kirjoitti:Tänään tuli sitten tieto, eli diplomityöni on hyväksytty arvosanalla erittäin hyvä (4). Samaten opintosuoritukseni on hyväksytty, eli olen nyt läpikäynyt sen ihmiskunnan suurimmista ihmeistä, eli sen, miten halveksitusta teekkarista tuli kaikkien arvostama diplomi-insinööri.
Noin se kuulemma menee, kumma, että meikäläisestä ei tunnu mitenkään erikoiselta.
bisnesman kirjoitti:Antakaapa vinkkejä miten kerrata mahdollisimman kätevästi tuo ruotsin kieli?
Itseopiskeluna siis.
Sistis kirjoitti:Tänään tuli sitten tieto, eli diplomityöni on hyväksytty arvosanalla erittäin hyvä (4). Samaten opintosuoritukseni on hyväksytty, eli olen nyt läpikäynyt sen ihmiskunnan suurimmista ihmeistä, eli sen, miten halveksitusta teekkarista tuli kaikkien arvostama diplomi-insinööri.
Noin se kuulemma menee, kumma, että meikäläisestä ei tunnu mitenkään erikoiselta.
Niinhän ne väittävät, että mm. Tampereen Teknillisessä yliopistossa, Lappeenrannan Teknillisessä yliopistossa ja Oulun yliopistossa opiskelevat tekniikan ylioppilaat olisivat teekkareita. Tiedä näistä sitten.varjo kirjoitti:Mistä lähtien yliopistoissa on ollut teekkareita ;)
Master God kirjoitti:Niinhän ne väittävät, että mm. Tampereen Teknillisessä yliopistossa, Lappeenrannan Teknillisessä yliopistossa ja Oulun yliopistossa opiskelevat tekniikan ylioppilaat olisivat teekkareita. Tiedä näistä sitten.
Missä muuten on tekninen korkeakoulu?
Deke kirjoitti:Eli ammattikoulun automaatiotekniikka-linjan päättötyötä pitäisi alkaa väsäämään mutta kun ei tule mitään aihetta mieleen paitsi, että taajuusmuuttajasta olen alustavasti ajatellut tekeväni mutta kun ei siitä niin hirveästi tietoa löydy itseltäni tai muistakaan lähteistä niin olisi kiva tietää mistä muut sähköalalta valmistuneet on päättötyönsä tehneet.
M@rko77 kirjoitti:Hei, mitä graduoppaita teillä on ollut apunanne tuossa raskaassa ja vaativassa tehtävässä? Markkinoilla kun on vähän joka suuntaan noita oppaita. Pitäisi moinen hankkia (jos teillä on myytävänä asevelihintaan ao. opuksia, niin yv:tä kehiin). Kaunis kiitos! :)