Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 299
  • 6 382
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hyttyset. Ovat pieniä ja hemmetin ärsyttäviä eli siis tämän ketjun kamaa.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paskat mainokset ynnä väsynyt markkinointi, ja ennen kaikkea se että se taitaa toimia.

Porukka ostaa ihan mehussain jotain "rotukarjan"lihaa niin kuin olis olemassa jotain sekaroruista tai rodutonta. Koska se on rodusta peräisin sen on oltava parempaa tjms.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ketju on pienet asiat jotka ärsyttävät ja toisen pieneen ärsytykseen vedetään poikkeusajat ja vaippaikä mukaan. Plus tietty päälle ollaan parempia ihmisiä. Ei saatana.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämän ketjun pari viimeistä sivua on niitä pieniä asioita, jotka ärsyttävät.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Se kun ostat kaupasta paprikaa ja kotona sitä leikatessa huomaat olevan sisältä ihan homeessa. Tästä nyt ei voi kauppaa edes syyttää, sillä mistäpä näkisivät sen paprikan sisälle. Sen sijaan vielä enemmän ärsyttää kun ostat vaikkapa kanapaketin tai muuta ja kotona huomaat, että päiväys on mennyt jo ajat sitten. Nimeltä mainitsemattomassa kaupassa näin on käynyt useita kertoja vuoden sisällä, kun en ole hoksannut katsoa päiväystä kaupassa ja kotona huomaan tuotteen olevan pilaantunut.
Toukokuussa tuli kaikkien aikojen pohjanooteeraus kun huomasin hyllyssä korppujauhoja joiden päiväys oli joulukuussa 2019.
Saisiko näistä USA styleen korvauksia kun söisi ja sairastuisi?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Sateenvarjot on ihan perseestä ja pirun ärsyttäviä. Periaatteessa idea on hyvä, kannat varjoa pääsi päällä ja et kastu. Käytännössä sateen aikana yleensä aina tuulee ja tappelet sen varjon kanssa, kun se on lähdössä tuulen mukaan. Välillä sataa kohtisuoraan ja pidät varjoa edessäsi etkä näe eteesi kunnolla ja saat varoa, ettet törmää mihinkään. Välillä varjo kääntyy nurinpäin, joskus yllättävä tuulenpuuska iskee varjolla sinua päähän. Muiden varjon käyttö haittaa myös sinua, koska he eivät näe kunnolla eteensä ja joudut itse väistelemään. Niin paljon mieluummin menen vain vedenkestävässä takissa huppu päässä kuin pelleilen sateenvarjon kanssa. Lauantaina oli hyvin lähellä, etten keskellä katua seonnut ja alkanut hakata varjoa talon seinään.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sukkien pukeminen märkään/kosteaan jalkaan tai sitten kumihanskojen vetäminen kosteisiin käsiin käsienpesun jälkeen.

Eihän noista edellä mainituista puuhista tule edes oikein mitään ja sekös ärsyttää.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
En tiedä onks tää pieni asia, mutta tiedättekö ihmistyypin, joka ei muista mitä on sinulle kertonut? Näitä on vielä itse asiassa kaksi alarotua.

A) Hän, joka kertoo sulle ties monettako kertaa samaa asiaa, eikä muista kertoneensa sitä jo aikaisemmin. Yhden unohduksen ymmärrän, mutta samoilta ihmisiltä tulee jatkuvasti toistoa monesta eri jutusta, ja jotkut saattaa kertoa oikeasti viidettä kertaa samaa asiaa.

B) Hän, joka kuvittelee jatkuvasti kertoneensa sulle asioita. Ärsyttävimmät näistä on niitä, jotka pauhaa sulle vaikka suu vaahdossa siitä, kuinka raskasta on, koska hänellä on sairaus x, tai mikään ei ole elämässä muuttunut, vaikka on tehnyt y ja sanonut z ja joku on luvannut w

Eikä itsellä ole mitään hajua mikä on x tai z tai y tai w...

Vai tekeekö nää tän tahallaan?

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Puhelimen käyttöjärjestelmän päivityksen jälkeen ilmoitusledi lopetti toimintansa. Asetukset kunnossa. En jaksa googlettaa onko ongelmaan ratkaisua.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikäköhän tässä on kun tietokoneella Spotifyn käynnistäminen ja käyttäminen on aivan helvetin vaikeaa. Ei meinaa käynnistyä ja kun käynnistyy niin sitten mikään ei lataudu kunnolla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hiton hirvikärpäset... Puolisen tuntia kävelin läheisessä metsässä sieniä katsomassa. Sen jälkeen olen paidan alta ja hiuksista löytänyt kuusi hirvikärpästä joista yksi jurskaisi jo niskasta kun sinne on tullut kipeä patti.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
JOL

Että silleen...

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Hiton hirvikärpäset... Puolisen tuntia kävelin läheisessä metsässä sieniä katsomassa. Sen jälkeen olen paidan alta ja hiuksista löytänyt kuusi hirvikärpästä joista yksi jurskaisi jo niskasta kun sinne on tullut kipeä patti.
On tosiaan pieni, mutta todella ärsyttävä asia.

Jurskaisu ihan uusi, mutta hieno, termi minulle.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jurskaisu ihan uusi, mutta hieno, termi minulle.
Joo, minulla riittää sanoja... En tiedä johtuuko tämä siitä että äitini on savolainen. Heillä on varsin rikas sanaperinne. Jotkut sanani on varmaan kotoisin isän puolen karjalaisilta isovanhemmilta. Ja jotain on tarttunut täältä Hämeestä jossa olen koko ikäni elänyt. Sellainen sekasikiö olen ja se näkyy minun ilmaisussani. Ja kyllähän se välillä ärsyttää että käyttää sanoja joita muut eivät (muka) ymmärrä vaikka ne on minulle selkeitä kotoa kuultuja juttuja.

Glove

Jäsen
Juutuubi on saanut päähänsä pukata aina väliin ilmoituksen, että kirjaudu sisään. Ei siinä muuta huonoa ole, mutta musiikki loppuu ja pitää käydä painamassa "Ei nyt" nappia. Ei se niille kuulu, mitä minä kuuntelen.

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Viaplayn teennäinen mainos jostain helvetin kalastusrealitystä missä ihmiset feikkaa jotain ihan saatanan hauskoja "kalastusilmeitä". Ja sitä kun tulee 10 kertaa matsin aikana.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ehkä turhimpia ärsytyksen aiheita, mutta minkäs teet kun ottaa päähän. Ärsyttää häviäminen höntsäsählyssä. Aloin tämän vuoden alussa käymään uudessa porukassa, joka on ollut itselleni todella sopiva tasoltaan, mutta olen oikeasti ollut ehkä kaksi kertaa voittavassa joukkueessa. Nytkin syyskaudella olen ollut kolmesti pelaamassa ja kolmesti häviävässä joukkueessa.

Ilon ja kuntoilun vuoksi tuolla pelataan, kun ei ole mitään panoksia, mutta olen sen verta kilpailuhenkinen, niin ottaa päähän olla häviävässä joukkueessa kerta toisensa jälkeen. Vielä kun monesti meno on sellaista, että ollaan tappiolla, mutta saadaan hyviä pyörityksiä hyökkäyspäässä ja maalit ovat kovan työn tuloksia. Sitten vastapuoli laukoo kerran päin maalia ja heti uppoaa...

Lisäksi välillä ottaa päähän omat ailahtelevaiset otteet peleissä. Minun hyvän ja huonon pelin ero on kuin yöllä ja päivällä. Viime viikolla hallilta lähtiessä suorastaan vitutti, kuinka huonosti pelasinkaan. En osunut palloon, kun oli tyhjä maali edessä ei kerran vaan kahdesti, harhasyöttöjä ja pallonmenetyksiä enkä saanut vastustajalta riistettyä palloa vaikka mikä oli. Sitä aiemmalla kerralla olin varmaan oman joukkueen paras pelaaja ja kaikki tuntui onnistuvan. Hyvin paljon homma on itseluottamuksesta kiinni, jos saa huonon alun peliin niin menee usko omaan tekemiseen todella äkkiä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla on 36 kiinanasteria kasvamassa. Niistä kolme on valkoisia ja kaksi aniliininpunaisia. Loput on tumman tai vaalean liloja. Lila on kyllä kiva väri mutta olisi kiva jos olisi vähän enemmän muitakin värejä... Tulee vähän tylsiä kimppuja kun on lilaa ja sitten lilaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juutuubi on saanut päähänsä pukata aina väliin ilmoituksen, että kirjaudu sisään. Ei siinä muuta huonoa ole, mutta musiikki loppuu ja pitää käydä painamassa "Ei nyt" nappia. Ei se niille kuulu, mitä minä kuuntelen.
Kun pistää levyn stereoihin, ei lopu musiikki ennen aikojaan. Eikä kukaan kyttää mitä kuuntelen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alushousujen sauma... Kenen daijun idea oli laittaa sauma taakse keskelle persettä. Sehän kutittaa aina kun liikkuu. Roskiin joutaa nämä. En tiedä pystynkö sietämään saumaa tämän päivän vai joudunko käymään vaihtamassa kalsarit kesken päivän. Hitto että ärsyttää...

Glove

Jäsen
Kun pistää levyn stereoihin, ei lopu musiikki ennen aikojaan. Eikä kukaan kyttää mitä kuuntelen.
LP-levyn joutuu kääntäämään noin viiden biisin välein ja noin kymmenen biisin välein joutuu vaihtamaan koko levyn. Tämä sillä oletuksella, ettei halua kuunnella ainoastaan yhden levyn yhtä puolta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy