Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hyttyset. Ovat pieniä ja hemmetin ärsyttäviä eli siis tämän ketjun kamaa.
On tosiaan pieni, mutta todella ärsyttävä asia.Hiton hirvikärpäset... Puolisen tuntia kävelin läheisessä metsässä sieniä katsomassa. Sen jälkeen olen paidan alta ja hiuksista löytänyt kuusi hirvikärpästä joista yksi jurskaisi jo niskasta kun sinne on tullut kipeä patti.
Joo, minulla riittää sanoja... En tiedä johtuuko tämä siitä että äitini on savolainen. Heillä on varsin rikas sanaperinne. Jotkut sanani on varmaan kotoisin isän puolen karjalaisilta isovanhemmilta. Ja jotain on tarttunut täältä Hämeestä jossa olen koko ikäni elänyt. Sellainen sekasikiö olen ja se näkyy minun ilmaisussani. Ja kyllähän se välillä ärsyttää että käyttää sanoja joita muut eivät (muka) ymmärrä vaikka ne on minulle selkeitä kotoa kuultuja juttuja.Jurskaisu ihan uusi, mutta hieno, termi minulle.
Kun pistää levyn stereoihin, ei lopu musiikki ennen aikojaan. Eikä kukaan kyttää mitä kuuntelen.Juutuubi on saanut päähänsä pukata aina väliin ilmoituksen, että kirjaudu sisään. Ei siinä muuta huonoa ole, mutta musiikki loppuu ja pitää käydä painamassa "Ei nyt" nappia. Ei se niille kuulu, mitä minä kuuntelen.
LP-levyn joutuu kääntäämään noin viiden biisin välein ja noin kymmenen biisin välein joutuu vaihtamaan koko levyn. Tämä sillä oletuksella, ettei halua kuunnella ainoastaan yhden levyn yhtä puolta.Kun pistää levyn stereoihin, ei lopu musiikki ennen aikojaan. Eikä kukaan kyttää mitä kuuntelen.