Jos tarkoitat tällä kehuskella, että tapoit kaksi kissaa, niin olet kyllä aika vitun kova jätkä.No loppuipahan kahden kollin mouruaminen ja nurkkiin kuseskelu.
Jos tarkoitat tällä kehuskella, että tapoit kaksi kissaa, niin olet kyllä aika vitun kova jätkä.No loppuipahan kahden kollin mouruaminen ja nurkkiin kuseskelu.
Sun kirjoittamanasi uskon tarkoittaneesi kirjoittamasi sarkasmilla. Sillä muodolla tekisi mieli itsekkin kommentoida. Vaan ei pysty. Tiedän hänen olevan ihan vitun idiootti. Ja vaikkei todellisuudessa mitään olisi kissoille tehnytkään, mikä toivottavaa, niin on hän vaan ihan vitun idiootti, kun edes tollasta kirjottaa.Jos tarkoitat tällä kehuskella, että tapoit kaksi kissaa, niin olet kyllä aika vitun kova jätkä.
Nope. En tarkkaan tuota kuvaillut, koska minusta on kovin hauskaa seurata vähälahjaisten triggeröitymisiä omien olettamuksiensa vuoksi.Jos tarkoitat tällä kehuskella, että tapoit kaksi kissaa, niin olet kyllä aika vitun kova jätkä.
Siis onks tää nyt joku trolli vai mikä homma? Jos ei ole, niin nimimerkin @Partakus toteamus saattaa olla ihan totta.Nope. En tarkkaan tuota kuvaillut, koska minusta on kovin hauskaa seurata vähälahjaisten triggeröitymisiä omien olettamuksiensa vuoksi.
Näin todellisuudessa tapqhtui: nätisti eri loukkuihin aiemmassa viestissäni mainitut kollit (etteivät samassa tilassa toisiaan rikki revi), kauas kauas löytökotiin ja kulukorvaus vaateet päälle. Löytökoti hoitaa kylläkin turhakkeen hengiltä 95%, kun eivät kellekään kelpaa. Lopuissa 5% kissa on karannut ja sirutettu, joten saan kiitosten päälle fyrkkaa noista loukutuksista. Ja olet oikeassa, olen ihan vitun kova jätkä, joka ei eläinten tappamisilla kehuskele. Nyppii vaan joka kesä tuo idioottien tapa ottaa ns. lemmikki, josta ei ole mitään muuta kuin haittaa. Joko upposi yksinkertaisimmillekin?
Ja kuka vittu se sinä olet @Partakus ? Joku täysin tuntematon nick huutelee puskista tuntevansa minut? *slow clap*
Jos noin menee tunteisiin niin voin olettaa sinun olevan juuri kertomani tapainen halveksittava ameeba, jonka takia nuo löytykodit ovat täynnä kissoja.
Toi ei oo trolli. Pelle se vaan on.Siis onks tää nyt joku trolli vai mikä homma? Jos ei ole, niin nimimerkin @Partakus toteamus saattaa olla ihan totta.
Terveisin: Tuntematon halveksittava ameeba.
Joo sellainen ensivaikutelma mullekin tuli. Jännä muuten, että kaverilla on yli 10 000 viestiä ja toi taisi olla ensisimmäinen, minkä huomasin.Toi ei oo trolli. Pelle se vaan on.
Edit. Niitäkin tänne eksyy. Tai siis tännekkin.
Siis just toissapäivänä mäkkärissä eräs leveähkö ukkeli puhui aivan lähietäisyydellä musta englanniksi kaiuttimella puhelimeensa. En siis pelkästään joutunut kuuntelemaan hänen puhettaan vaan myös sieltä toisesta päästä tulevaa ääntä. Kyllä meinas mennä hermot siinä kun ois halunnut syödä burgerinsa rauhassa.Kovalla äänellä puhuminen puhelimeen. Hyviä ihmisiä te olette taatusti, mutta herkkäsieluisena nykynuorena sekä filosofina en pidä kovista äänistä, enkä siitä kun esim. ravintolassa joku puhuu kovaan ääneen niitä näitä ystävänsä kanssa. Yhtä kaikki, pieni asia eikä siitä pitäisi ottaa yhtä paljon nokkiinsa kuin meikäläinen ottaa joskus.
Facessahan on näille ihan ryhmä, "Facebook-filosofien kootut teepussiaforismit". Sinne tuota osastoa on kerätty. :)Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.
Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.
Olen puhunut. Hyvää yötä!
Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu.Ei ole teinityttöjä juurikaan meikäläisen somekuplassa, mutta tämmöiset samanlaiset tekstithän siellä pyörii ihan aikuisillakin. En tiedä ärsyttääkö ne mua, ehkä enemmän huvittaa.
Mä tykkään niistä kyllä, kun ne on hyvää meemimateriaalia.Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu.
...
Jos tänne saisi laittaa kuvia voisi laittaa parikymmentä hyvää meemiä näistä. Tai no oota hetki:Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.
Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu.
Itse kyllä rohkenen veikata että jos esim. 55-vuotias kouluttamaton tyyppi on jäänyt työttömäksi niin aika helvetin moni ovi pysyy jatkossakin kiinni.
Mikä on sellainen asia, joka ärsyttää, mutta jolla ei tosiasiassa ole mitään väliä?
Facessahan on näille ihan ryhmä, "Facebook-filosofien kootut teepussiaforismit". Sinne tuota osastoa on kerätty. :)
Mä tykkään niistä kyllä, kun ne on hyvää meemimateriaalia.
Joo kyl mä nää meemit tiedän.Jos tänne saisi laittaa kuvia voisi laittaa parikymmentä hyvää meemiä näistä. Tai no oota hetki:
Postin SmartPost-automaattien kosketusnäytöt... ylipäätään heikkolaatuiset kosketusnäytöt.
Vastaavanlaisiin tilanteisiin joudun melko usein minäkin. En tiedä, mitä noitten kolmen naisen kanssa toimit, mutta itse annan vastaantulijan törmätä, ja otan suosiolla taklauksen vastaan. Tosin pysähdyn kokonaan juuri ennen törmäystä, että olen hyvässä tasapainossa. Tuli sitten vastaan nainen, mies tai lapsi. Olen sen verran kookas, että kaksimetrisiä ja +100-kiloisia vain väistän, vaikka olisinkin "etuajo-oikeutettu". Vähintään 0,5 metrin verran jalkakäytävää kuuluu minulle!mutta vastaantulijoilla ei ollut mitään aikomusta väistää. Jos teoriassa samat henkilöt tulisi joskus samassa kohdassa vastaan, voisin päästää koiran mahdollisimman leveällä kulkemaan niin pääsevät sotkeutumaan hihnaan ja törmäilemään koiraan, kun ei väistäminen ole heille vaihtoehto.
Pieni osuma tuli nytkin, koska tosiaan valtasivat koko väylän. Siirsin koiran kaiteeseen kiinni ja itse seisoin niin, ettei koiraan sitä osumaa tulisi. Ihan minun kohdalla reunimmainen nainen teki pienen väistöliikkeen, mutta vähän osuttiin yhteen kuitenkin.En tiedä, mitä noitten kolmen naisen kanssa toimit, mutta itse annan vastaantulijan törmätä, ja otan suosiolla taklauksen vastaan.