Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 966 449
  • 6 384

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joidenkin tahojen pakonomainen tarve keksiä vitun tyhmiä uudissanoja. Uusimpana Veikkausliigan jatkosarjojen nimeäminen "Mestaruussarjaksi" ja "Haastajasarjaksi". Mikä vika on ylemmässä ja alemmassa loppusarjassa? Samaan sarjaan kuuluvat ainakin voittolaukauskilpailu sekä jatko-ottelu. Mulle ne ovat edelleen rankkarikilpailu ja jatkoaika.
Itse asiassa koko voittolaukaussysteemin vois lopettaa täytenä turhakkeena, kuten myös 3 vs. 3 - jatkoajat. Niillä kun on enää aika vähän tekemistä jääkiekon kanssa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joidenkin tahojen pakonomainen tarve keksiä vitun tyhmiä uudissanoja. Uusimpana Veikkausliigan jatkosarjojen nimeäminen "Mestaruussarjaksi" ja "Haastajasarjaksi". Mikä vika on ylemmässä ja alemmassa loppusarjassa? Samaan sarjaan kuuluvat ainakin voittolaukauskilpailu sekä jatko-ottelu. Mulle ne ovat edelleen rankkarikilpailu ja jatkoaika.
Itse asiassa koko voittolaukaussysteemin vois lopettaa täytenä turhakkeena, kuten myös 3 vs. 3 - jatkoajat. Niillä kun on enää aika vähän tekemistä jääkiekon kanssa.
Tämä. Voi nyt vitun ikenet joittenkin ihmisten lapsien kanssa. Mestis... Voi ristuksen perse, se on DIVARI. Maikkari... Muutenkin ks. paskansuoltokanava on rikos ihmisyyttä vastaan niin sitten vielä tämmönen vitunaikanen "lempinimi". Se on aina ollu kolomone, ja tulee aina olemaan kolomone. Kirsi Almia vois kyllä tuupata. Vaikka kakkoseen.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vähän ärsyttää Big Brotherin uusi kausi. Lähinnä kun pitää kuulla ja lukea siitä aina välillä. Sitten on ihmiset, jotka kertovat kuinka ei kiinnosta ja koko formaatin voisi tuhota. Tuota seuraa ihmiset, jotka kertovat kuinka aina kannattaa tehdä uusi sarja kun ihmiset puhuvat siitä.

Tässä oli postaukseeni aiheeseen liittyen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yhä uudelleen huomaan omissa viesteissäni kirjoitusvirheitä, huonoja lauserakenteita ja jopa puuttuvia sanoja. Harmittaa. Johtuu varmaan lukihäiriöstäni...(tämä on siis oikeasti todettu). Sillä hetkellä kun kirjoitan niin koen että kaikki oikein enkä näe virheitä. Kun myöhemmin palaan viesteihin (en tiedä miksi) niin huomaan jotkut kököt... jotkut jää varmaan pimemtöön minulta lopullisesti. Ei ole helppoa olla vain vähän huono kirjoittaja...

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yhä uudelleen huomaan omissa viesteissäni kirjoitusvirheitä, huonoja lauserakenteita ja jopa puuttuvia sanoja. Harmittaa. Johtuu varmaan lukihäiriöstäni...(tämä on siis oikeasti todettu). Sillä hetkellä kun kirjoitan niin koen että kaikki oikein enkä näe virheitä. Kun myöhemmin palaan viesteihin (en tiedä miksi) niin huomaan jotkut kököt... jotkut jää varmaan pimemtöön minulta lopullisesti. Ei ole helppoa olla vain vähän huono kirjoittaja...
Joo mä pystyn samaistumaan. Tosin mulla ei ole mitään lukihäiriöö, mutta silti. Surullistahan tässä on se, että ei ole siitä on joku puoli vuotta, kun kirjoitin äidinkielen yo-kokeissa. Sitä ennen tuli istuttua varmaan kymmenellä kurssilla. Silti joka kerta äikän esseissä oli ne samat virheet.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sormet on niin kylmät että kosketusnäyttö ei meinaa reakoida. Vai onko tässä jotain muuta häikkää... Hitto. Nyt sormia lämmittelemään!

K

Kiekkokatsoja

Sormet on niin kylmät että kosketusnäyttö ei meinaa reakoida. Vai onko tässä jotain muuta häikkää... Hitto. Nyt sormia lämmittelemään!
Muualle kehoon lämmintä vaatetta, niin sormetkin pelaa. Joskus vaateinee sisäistä lämmikettä, vaikkapa kuumaa juotavaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ihmisten syömisestä lähtevä ääni. Suusta kuuluu maiskutus, nieleminen ja kaikki muu asiaan liittyvät äänet ällöttävät.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En voi sietää laisinkaan :DD, kun viesteihin laitetaan jotain :) :) helvetin hymiöitä täällä. xD

Saatana.
Tervetuluoa nykyaikaan. Mun mielestä täällä jatkiksessa hymiöiden käyttö on kuitenkin vielä melko vähäistä verrattuna joihinkin muihin, sellaisiin sivustoihin joiden käyttäjäkunta koostuu pääosin alle kolmekymppisistä jotka ovat kasvaneet ja kehittyneet sukupolvessa, jossa hymiöiden ja emojien käyttö on täysin arkipäiväistä.

K

Kiekkokatsoja

Jos on isoja ongelmia, ei tähän ketjuun tarvitse kirjoittaa. Tai jos on isoista, taikka monimutkaisista ongelmista päässyt eroon, tuskin silloinkaan on tänne kirjoitettavaa.
Joskus sitä ihminen murehtii ihan turhaan, pienistä asioista.

Suosikkijoukkue
Mun selkäpiitä karmii aina se ääni kun joku raapaisee kirjan sivua. Hyi hitto! Ärsyynnyn myös helposti jos en saa istua bussissa rauhassa vaan siellä on joku kovaan ääneen hölöttävä seurue/kaveriporukka joka ei tajua aiheuttavansa järkyttävää melusaastetta ympärilleen. No onneksi tähänkin tarkoitukseen on keksitty kuulokkeet ja laitankin yleensä tällöin saman tien musat korville niin kovalle etten joudu kuuntelemaan näitä kovaäänisiä matkustajia. Puhua voi normaalillakin äänensävyllä aiheuttamatta kanssamatkustajille päänsärkyä.

Suosikkijoukkue
Olen itse lihavoimistani kohdista samaa mieltä. Inhottavaa, jos lähistöllä on jokin kunnolla kovaan ääneen höpisevä seurue. Kovaan ääneen puhuminen on pieni asia, joka ärsyttää.
Niin ja sitten vielä sekin kun joku alkaa HUUTAMAAN puhelimeen julkisella paikalla kuten ravintolassa. Mitä ihmettä? Varmasti se tyyppi siellä toisessa päässä kuulee sinut ilmankin että täytyy vääntää omat desibelit kaakkoon.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmiset, jotka nuolaisevat sormeaan, kun kääntävät lehden sivua tai irrottelevat papereita toisistaan. Sitten vielä pahimmassa tapauksessa joudut ottamaan vastaan sen räkäisen tulosteen tms. Hyi!

Suosikkijoukkue
Joo, tismalleen kuten sanot. Voi olla, että jotkut ihmiset vaan puhuvat luonnostaan kovaan ääneen, varsinkin omaa kotia meluisammilla julkisilla paikoilla. Meikä ei edes osaa puhua kovaa, kun se puistattaa kovasti.
Kun mä olin nuori niin mun äiti valitti useasti mun iskälle, että onko sun pakko aina huutaa siihen puhelimeen. Nyttemmin tuo on kai taitanut oppia puhumaan siihen luuriin korottamatta liikaa ääntään samalla. Ja mähän ite oon sellanen ihminen jolla on luonnostaan melko kova ja vahva ääni, että varmasti minäkin olen jonkun mielestä ärsyttävää kuunneltavaa, vaikka nykyisin sitä kyllä yrittää tietyissä tilanteissa ja paikoissa hillitä omaa ääneensävyään, kun tiedän itsekin että osaan tiedostamattanikin olla aika kovaääninen kaveri. Ominaisuus joka lienee mun mutsin veliltä peräisin.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olen itse lihavoimistani kohdista samaa mieltä. Inhottavaa, jos lähistöllä on jokin kunnolla kovaan ääneen höpisevä seurue. Kovaan ääneen puhuminen on pieni asia, joka ärsyttää.
Näihin hölisijöihin kuuluu vielä yksi erityisryhmä eli vieraat, jotka eivät osaa sanoa näkemiin asunnon sisällä, vaan jäävät ovensuuhun varttitunniksi viimeisiä mielipiteitä vaihtamaan ja seuraavaa tapaamista suunnittelemaan, niin että rappukäytävä kaikaa ja koko talo varmasti kuulee.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos äänet ärsyttää, hommatkaa vastamelukuulokkeet. Sieltä kuulee vain nautinnollista saunomisen läiskettä, kun koivunoksakimppu lätsähtelee hikiseen ihoon.

Suosikkijoukkue
Jos äänet ärsyttää, hommatkaa vastamelukuulokkeet. Sieltä kuulee vain nautinnollista saunomisen läiskettä, kun koivunoksakimppu lätsähtelee hikiseen ihoon.
Nuo ovatkin itsellä jo onneksi tulevien hankittavien tavaroiden listalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy