Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 299
  • 6 382

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Jos tarkoitat tällä kehuskella, että tapoit kaksi kissaa, niin olet kyllä aika vitun kova jätkä.
Sun kirjoittamanasi uskon tarkoittaneesi kirjoittamasi sarkasmilla. Sillä muodolla tekisi mieli itsekkin kommentoida. Vaan ei pysty. Tiedän hänen olevan ihan vitun idiootti. Ja vaikkei todellisuudessa mitään olisi kissoille tehnytkään, mikä toivottavaa, niin on hän vaan ihan vitun idiootti, kun edes tollasta kirjottaa.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jos tarkoitat tällä kehuskella, että tapoit kaksi kissaa, niin olet kyllä aika vitun kova jätkä.
Nope. En tarkkaan tuota kuvaillut, koska minusta on kovin hauskaa seurata vähälahjaisten triggeröitymisiä omien olettamuksiensa vuoksi.

Näin todellisuudessa tapqhtui: nätisti eri loukkuihin aiemmassa viestissäni mainitut kollit (etteivät samassa tilassa toisiaan rikki revi), kauas kauas löytökotiin ja kulukorvaus vaateet päälle. Löytökoti hoitaa kylläkin turhakkeen hengiltä 95%, kun eivät kellekään kelpaa. Lopuissa 5% kissa on karannut ja sirutettu, joten saan kiitosten päälle fyrkkaa noista loukutuksista. Ja olet oikeassa, olen ihan vitun kova jätkä, joka ei eläinten tappamisilla kehuskele. Nyppii vaan joka kesä tuo idioottien tapa ottaa ns. lemmikki, josta ei ole mitään muuta kuin haittaa. Joko upposi yksinkertaisimmillekin?

Ja kuka vittu se sinä olet @Partakus ? Joku täysin tuntematon nick huutelee puskista tuntevansa minut? *slow clap*

Jos noin menee tunteisiin niin voin olettaa sinun olevan juuri kertomani tapainen halveksittava ameeba, jonka takia nuo löytykodit ovat täynnä kissoja.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nope. En tarkkaan tuota kuvaillut, koska minusta on kovin hauskaa seurata vähälahjaisten triggeröitymisiä omien olettamuksiensa vuoksi.

Näin todellisuudessa tapqhtui: nätisti eri loukkuihin aiemmassa viestissäni mainitut kollit (etteivät samassa tilassa toisiaan rikki revi), kauas kauas löytökotiin ja kulukorvaus vaateet päälle. Löytökoti hoitaa kylläkin turhakkeen hengiltä 95%, kun eivät kellekään kelpaa. Lopuissa 5% kissa on karannut ja sirutettu, joten saan kiitosten päälle fyrkkaa noista loukutuksista. Ja olet oikeassa, olen ihan vitun kova jätkä, joka ei eläinten tappamisilla kehuskele. Nyppii vaan joka kesä tuo idioottien tapa ottaa ns. lemmikki, josta ei ole mitään muuta kuin haittaa. Joko upposi yksinkertaisimmillekin?

Ja kuka vittu se sinä olet @Partakus ? Joku täysin tuntematon nick huutelee puskista tuntevansa minut? *slow clap*

Jos noin menee tunteisiin niin voin olettaa sinun olevan juuri kertomani tapainen halveksittava ameeba, jonka takia nuo löytykodit ovat täynnä kissoja.
Siis onks tää nyt joku trolli vai mikä homma? Jos ei ole, niin nimimerkin @Partakus toteamus saattaa olla ihan totta.

Terveisin: Tuntematon halveksittava ameeba.

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Flunssa. Tai oikeammin siitä johtuva unettomuus. Arka kurku laittaa väkisinkin keittelemään teetä näin aamuyön pikkutunneilla, vaikka pitäisi nukkua. Ei olisi ennen jälkikasvua voinut uskoa, että kesälläkin voi sairastua.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pienet ahvenet... Ja vähän suuremmatkin. Nyt on taas sormenpäät karkeat kun reilun 60 ahventa perkasin. Ja on se selkäkin vähän kipeä väsymyksestä kun jakkaralla nökötin. Mutta kyllä noista monet kerrat syö... silleen ihan kiva saalis mutta vähän työläs perata.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kovalla äänellä puhuminen puhelimeen. Hyviä ihmisiä te olette taatusti, mutta herkkäsieluisena nykynuorena sekä filosofina en pidä kovista äänistä, enkä siitä kun esim. ravintolassa joku puhuu kovaan ääneen niitä näitä ystävänsä kanssa. Yhtä kaikki, pieni asia eikä siitä pitäisi ottaa yhtä paljon nokkiinsa kuin meikäläinen ottaa joskus.
Siis just toissapäivänä mäkkärissä eräs leveähkö ukkeli puhui aivan lähietäisyydellä musta englanniksi kaiuttimella puhelimeensa. En siis pelkästään joutunut kuuntelemaan hänen puhettaan vaan myös sieltä toisesta päästä tulevaa ääntä. Kyllä meinas mennä hermot siinä kun ois halunnut syödä burgerinsa rauhassa.

Tää menis yhtä lailla tuonne "Asia joka ei avaudu minulle" -ketjuun mutta mulle ei avaudu ihmiset, jotka puhuvat julkisessa paikassa kaiuttimeen. Äärimmäisen ärsyttävää.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.

Olen puhunut. Hyvää yötä!

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.
Facessahan on näille ihan ryhmä, "Facebook-filosofien kootut teepussiaforismit". Sinne tuota osastoa on kerätty. :)

Liitteet

• Aforismi.jpg
    Aforismi.jpg
    51,9 KB · kertaa luettu: 409

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Ei ole teinityttöjä juurikaan meikäläisen somekuplassa, mutta tämmöiset samanlaiset tekstithän siellä pyörii ihan aikuisillakin. En tiedä ärsyttääkö ne mua, ehkä enemmän huvittaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ei ole teinityttöjä juurikaan meikäläisen somekuplassa, mutta tämmöiset samanlaiset tekstithän siellä pyörii ihan aikuisillakin. En tiedä ärsyttääkö ne mua, ehkä enemmän huvittaa.
Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu.

Itse kyllä rohkenen veikata että jos esim. 55-vuotias kouluttamaton tyyppi on jäänyt työttömäksi niin aika helvetin moni ovi pysyy jatkossakin kiinni.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team

Mä tykkään niistä kyllä, kun ne on hyvää meemimateriaalia.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Jos tänne saisi laittaa kuvia voisi laittaa parikymmentä hyvää meemiä näistä. Tai no oota hetki:

Liitteet

• 726f1296fe08c56d803f621ba67db5ce79bff843096c748114e9b214de21dd0a.jpg
    726f1296fe08c56d803f621ba67db5ce79bff843096c748114e9b214de21dd0a.jpg
    126 KB · kertaa luettu: 351
  • c38.jpg
    c38.jpg
    34,1 KB · kertaa luettu: 400

npc

Jäsen
Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu.

Itse kyllä rohkenen veikata että jos esim. 55-vuotias kouluttamaton tyyppi on jäänyt työttömäksi niin aika helvetin moni ovi pysyy jatkossakin kiinni.

Joo, tykkään ittekin Doorsista.

Noista 55-vuotiasta ja heidän mahdollisesta ovien ulkopuolellejäämisistä... Joku ehkä valmis hirteen, toinen ostaa minin ja ajaa himalajalle. Vaikee sanoo sit mikä olis ollu se paras ratkaisu.

Mutta nyt löyty redpeckerillekin oikea ketju, kiitos, sillä mua ärsyttää myös pienet asiat.

npc

Jäsen
Mikä on sellainen asia, joka ärsyttää, mutta jolla ei tosiasiassa ole mitään väliä?

- Jääkiekko ja urheilu
- Tölkkiin jää aina vähän kaljaa
- Onnelliset ihmiset & sosiaalinen media
- Peniksen pituus (miksi meitä isomelasia ei arvosteta)
- Perhe & sukulaiset
- Vitutus
- Sukupuutto

En paremmin juuri nyt osaisi tätä sanoa. Sekin ärsyttää.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Postin SmartPost-automaattien kosketusnäytöt... ylipäätään heikkolaatuiset kosketusnäytöt.

Muutaman kerran olen tässä viime aikoina joutunut käyttämään noita parkkimittarien kosketusnäyttöjä ja ne on aivan paskoja. Kuinkahan mahtavat toimia talvella. No kai kaikki aktiivikäyttäjät muutenkin jotain sovelluksia käyttävät.

Ralph

Jäsen
Itsekkäät ihmiset, jotka eivät osaa tai pysty ottamaan muita huomioon ulkona. Tänään lenkillä taas kaksi esimerkkiä. Ensin pienellä jalkakäytävällä minua ja koiraani tuli vastaan kolme naista, jotka kävelivät koko jalkakäytävän leveydellä. Toisella puolella oli sillankaide ja sen alla vettä, toisella puolella kulki autoja. Normaalisti kiertäisin tälläiset itsekkyydet nurmikon kautta, mutta tässä kohtaa ei pystynyt. Vedin koiran sivuun, jotta me ei kuljettaisi leveästi, mutta vastaantulijoilla ei ollut mitään aikomusta väistää. Jos teoriassa samat henkilöt tulisi joskus samassa kohdassa vastaan, voisin päästää koiran mahdollisimman leveällä kulkemaan niin pääsevät sotkeutumaan hihnaan ja törmäilemään koiraan, kun ei väistäminen ole heille vaihtoehto.

Toinen tilanne oli, kun läheistä purettavaa taloa oli muutama mies graffiteilla täyttämässä. Neljä tai viisi miestä seisoi jalkakäytävän viereisellä nurmikolla katselemassa, mutta yksi maalattuaan siirtyi keskelle ohutta jalkakäytävää ja puhui muille heilutellen maalaustelaa. Siitä voisi muutoin vain kävellä väkisin ohi, mutta en halunnut hänen maalinsa tulevan koiraani tai edes minuun itseeni, niin vain pysähdyin hänen viereensä odottamaan. Ei ollut häneen vaikutusta, mutta onneksi yksi kavereistaan oli sen verran järkevä, että käski maalaria väistämään.

Todella yleistä tällainen, ilmeisesti kaikilla ihmisillä ei järki leikkaa niin, että ymmärtäisivät jalkakäytävällä liikkuvan muitakin ihmisiä. Kävellään keskellä jalkakäytävää isot kauppakassit kädessä, mahdollisesti jopa heiluen puolelta toiselle. Tai pysähdytään keskelle jalkakäytävää ottamaan jotain valokuvaa tai muuta sähläämään.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
mutta vastaantulijoilla ei ollut mitään aikomusta väistää. Jos teoriassa samat henkilöt tulisi joskus samassa kohdassa vastaan, voisin päästää koiran mahdollisimman leveällä kulkemaan niin pääsevät sotkeutumaan hihnaan ja törmäilemään koiraan, kun ei väistäminen ole heille vaihtoehto.
Vastaavanlaisiin tilanteisiin joudun melko usein minäkin. En tiedä, mitä noitten kolmen naisen kanssa toimit, mutta itse annan vastaantulijan törmätä, ja otan suosiolla taklauksen vastaan. Tosin pysähdyn kokonaan juuri ennen törmäystä, että olen hyvässä tasapainossa. Tuli sitten vastaan nainen, mies tai lapsi. Olen sen verran kookas, että kaksimetrisiä ja +100-kiloisia vain väistän, vaikka olisinkin "etuajo-oikeutettu". Vähintään 0,5 metrin verran jalkakäytävää kuuluu minulle!
Toki pyydän anteeksi, jos törmäys johtuu siitä, etten oikeasti huomannut.

Ralph

Jäsen
En tiedä, mitä noitten kolmen naisen kanssa toimit, mutta itse annan vastaantulijan törmätä, ja otan suosiolla taklauksen vastaan.
Pieni osuma tuli nytkin, koska tosiaan valtasivat koko väylän. Siirsin koiran kaiteeseen kiinni ja itse seisoin niin, ettei koiraan sitä osumaa tulisi. Ihan minun kohdalla reunimmainen nainen teki pienen väistöliikkeen, mutta vähän osuttiin yhteen kuitenkin.

Vilkkaimmilla alueilla on pyörällä ja jaloin kulkeville omat puolet, jotka on merkitty koko matkalle niin, ettei epäselvyyttä pitäisi olla. Mutta viimeksi eilen tuli senkin kanssa ongelmia, kun vastaan tuli kaksi pyöräilijää. Olisivat mahtuneet kulkemaan pyöräilypuolella ihan vapaasti rinnakkain, mutta tulivat siinä keskellä niin, että toinen pyöräilijä oli jalankulkijoiden puolella. Siinä nyt oli minun pakko väistää, vaikka ei tehnytkään mieli, kun pyöräilijään ei tahtoisi osua. Varsinkaan koiran yli en tahtoisi kenenkään pyörällä menevän.

Tästä tulikin mieleen, että jouduttiin tänään väistämään yhtä erittäin vihaista jalkakäytävän käyttäjää, nimittäin joutsenta. Siinä levitteli siipiään ja jotain huuteli koiralle, mutta ei onneksi kimppuun käynyt. Mutta tästä otuksesta en valita.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samoin myös esim liukuportaissa joillakin on vaikeuksia asettua oikealle puolelle. Sen sijaan seistään siinä kaverin kanssa vierelläin tai pahimmillan yksin siinä keskellä kädet molemmissa kaiteissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy