Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Ihmekös jos tuntuikin niin hassulta. Hyvä korjaus.Vaivautuko kuulostaakin sekä fiksummalta että on myös oikein.
Terveisin, pilk pilk ja nus nus.
Ihmekös jos tuntuikin niin hassulta. Hyvä korjaus.Vaivautuko kuulostaakin sekä fiksummalta että on myös oikein.
Terveisin, pilk pilk ja nus nus.
Joo. Eilen näkyi pari. Tänään ei onneksi yhtään. Simpeleellä siis. Vähän teiltä ylöspäin.Hyttyset! Heti, kun alkoivat lämpimät ilmat räjähti myös noiden pienten kiusaajien määrä maksimiin!
Niin ja ne pienet sittiäiset, mäkäräiset. Ei helvetti, kun jokaiseen ihmiseen reikään änkeävät; silmiin, korviin.Hyttyset! Heti, kun alkoivat lämpimät ilmat räjähti myös noiden pienten kiusaajien määrä maksimiin!
Vittu että ottaa aivoon lukea kun esim. nyt vaikkapa tuolla NHL:n rottailuketjussa puhutaan toistuvasti kyynerpäästä.
SE ON KYYNÄRPÄÄ!!
Lukemattomia kertoja on myös @halogeeni tai @Jannecky ollut minua nopeampi.Ärsyttää, että sen kerran kun olen keksimäisilläni hienon lauseen viimeisestä sanasta, niin eiköhän joku @Glove ehdi postaamaan kesken viestin kirjoittamisen!!
Jep. Olet kirjoittamassa viimeistä sanaa ja näet, että perhana sieltä tulee ketjuun uusi viesti. Täällä me kaikki tahoillamme varmaan välillä puhistaan, että perhana, olisi pitänyt olla nopeampi.Ärsyttää, että sen kerran kun olen keksimäisilläni hienon lauseen viimeisestä sanasta, niin eiköhän joku @Glove ehdi postaamaan kesken viestin kirjoittamisen!!
Mua ärsyttää noi viereiset nappivalot. Siinä on ihan saakelin lyhyt aikaikkuna ehtiä painaa nappia niin, ettet tuijota punaista valoa reilun kierroksen verran. Ja sitten mua ärsyttää ne vihjeettömät, jotka ei tajua painaa sitä nappia, jos ovat mua ennen ehtineet siihen. Eniten ärsyttää ne idiootit, jotka ovat siinä mua ennen, mutta päättävät harppoa yli painamatta nappia, kun sattuvat nippanappa ehtimään autojen välistä.Ärsyttää ajastetut liikennevalot.
Öiseen aikaan kiva variantti on tietysti jotka painavat nappia, sitten kun näkevät ettei muuten tulekaan autoja niin kävelevät punaisia päin ja sitten jonkun ajan kuluttua tulee jalankulkijalle vihreät mutta ketään ei ole ylittämässä tietä. Siinä sitten autossa miettii mitä on tehnyt ansaitakseen tämän julman kohtalon.Mua ärsyttää noi viereiset nappivalot. Siinä on ihan saakelin lyhyt aikaikkuna ehtiä painaa nappia niin, ettet tuijota punaista valoa reilun kierroksen verran. Ja sitten mua ärsyttää ne vihjeettömät, jotka ei tajua painaa sitä nappia, jos ovat mua ennen ehtineet siihen. Eniten ärsyttää ne idiootit, jotka ovat siinä mua ennen, mutta päättävät harppoa yli painamatta nappia, kun sattuvat nippanappa ehtimään autojen välistä.
Ärsyttää kangaspala vetoketjun välissä.
Mä luin joskus jonkun tutkimuksen noista nappivaloista. Ihmiset, jotka ovat nappia painaneet, odottavat pidempään kiltisti vihreää valoa kuin ne, jotka eivät ole (olipa valoissa nappi tai ei). Mulla on sellainen mielikuva, että tutkimuksen jälkeen noita nappeja asennettiin liikennevaloihin siten, että napin painamisella ei ole mitään vaikutusta valojen vaihtumiseen. Lähes aina, kun näen tuollaisen napin, mietin, onkohan napin painamisesta mitään hyötyä, sillä usein jalankulkijoille valo vaihtuu vihreäksi riippumatta siitä, onko nappia painanut.Mua ärsyttää noi viereiset nappivalot. Siinä on ihan saakelin lyhyt aikaikkuna ehtiä painaa nappia niin, ettet tuijota punaista valoa reilun kierroksen verran. Ja sitten mua ärsyttää ne vihjeettömät, jotka ei tajua painaa sitä nappia, jos ovat mua ennen ehtineet siihen. Eniten ärsyttää ne idiootit, jotka ovat siinä mua ennen, mutta päättävät harppoa yli painamatta nappia, kun sattuvat nippanappa ehtimään autojen välistä.
Jossain voi olla noita, olen itsekin lukenut vastaavista. Tosin noista mainitsemistani valoista ei yksinkertaisesti pääse vihreillä yli ilman napin painamista. Jokos kitisin niistä, jotka painavat sitä valoa, vaikka se indikaattorivalo palaisikin. Eilen viimeksi postipoika hakkasi sitä nappia, vaikka ihan hyvin tiesi, että mä olin jo tehnyt osuuteni. Jätkä menee varmaan joka päivä noista valoista ja tietää vallan hyvin, miten ne toimii. Oppispa olemaan.Mulla on sellainen mielikuva, että tutkimuksen jälkeen noita nappeja asennettiin liikennevaloihin siten, että napin painamisella ei ole mitään vaikutusta valojen vaihtumiseen.
Tästä tuli mieleen, itseäni ärsyttänyt nyt kun Ylen aamu on nyt vaihtanut alkamisaikaa ja alkaa kesän aikana tunnin myöhemmin. Itse olen sen tykännyt laittaa päälle ennen töihin lähtöä, samalla selaten NHL-tulokset ja uutiset teksti-tv:stä. Nyt ehtii ehkä pienen pätkän ohjelmasta ennen kuin pitää töihin lähteä, esim Jälkihiki ja muut vastaavat alkavat aivan liian myöhään että ehtisin ne katsoa.Laitan telkkarin aina auki Ylen kanavalle aamuisin ennen töihin lähtöä. Radio Suomen aamussa toimittajat höpisevät taustalla ja välillä soittavat musiikkia ja sitä jatkuu kunnnes telkkarista alkaa tulla ohjelmaa.
Ovat pilanneet myös maailman sään. Ensinnäkin, se pitäisi tulla aina ekan säätiedotuksen jälkeen. Mutta vielä pahempi on se, kun kaupunkeja on karsittu kartalta rankalla kädellä. Nyt en enää tiedä, onko Port Moresbyssä vakiolämpötila +31, kuten lähes joka päivä on. Tai mikä on Alice Springsin tai Juarezin pätsien lämpötila. Khartum sentään säilyi vielä.Tästä tuli mieleen, itseäni ärsyttänyt nyt kun Ylen aamu on nyt vaihtanut alkamisaikaa ja alkaa kesän aikana tunnin myöhemmin. Itse olen sen tykännyt laittaa päälle ennen töihin lähtöä, samalla selaten NHL-tulokset ja uutiset teksti-tv:stä. Nyt ehtii ehkä pienen pätkän ohjelmasta ennen kuin pitää töihin lähteä, esim Jälkihiki ja muut vastaavat alkavat aivan liian myöhään että ehtisin ne katsoa.
Ja sittten se, että maailman sää tulee eri aikaan kesällä. Normaalisti tulee puolen uutisten jälkeen - kesäisin tasan uutisten jälkeen (ainakin ennen oli näin). Miksi? MIKSI? "Hei kesälähetysajat, muistetaanpa muuttaa myös maailmansää -osuus alkavaksi eri aikaan."Ovat pilanneet myös maailman sään. Ensinnäkin, se pitäisi tulla aina ekan säätiedotuksen jälkeen. Mutta vielä pahempi on se, kun kaupunkeja on karsittu kartalta rankalla kädellä. Nyt en enää tiedä, onko Port Moresbyssä vakiolämpötila +31, kuten lähes joka päivä on. Tai mikä on Alice Springsin tai Juarezin pätsien lämpötila. Khartum sentään säilyi vielä.
Eri aikaan näyttäminen on mun empiirisen tutkimuksen mukaan riippuvainen siitä, milloin eka lähetys alkaa. Yleensä sen ekan uutislähetyksen säätiedotuksen jälkeen tuli aina maaiman sää. Mun elämä on pilalla.Ja sittten se, että maailman sää tulee eri aikaan kesällä. Normaalisti tulee puolen uutisten jälkeen - kesäisin tasan uutisten jälkeen (ainakin ennen oli näin). Miksi? MIKSI? "Hei kesälähetysajat, muistetaanpa muuttaa myös maailmansää -osuus alkavaksi eri aikaan."