Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 066
  • 6 382

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viime aikoina on ravikilpailuissa alkanut juosta hevonen nimeltä Global Deputy.
Jostain syystä ravitoimittajat ja studiovieraat lausuvat sanan deputy: di-PJUU-ti.
Kyllä pitäisi kaikkien elokuvia ja poliisisarjoja katsoneiden tietää, että se on DEpjuti.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Ärsytti kun kaupassa oli liikaa ihmisiä, ja niiden takia tietty pidempi jono kun keski-ikäistyvän ihmislapsen pinna.

Ärsyttää, että vaimo siinä jonossa ihmetteli ääneen sitä, miten jotkut voi syödä tartar pihvejä.
Ite tykkään hyvästä tartar pihvistä.

Onneks se ei oikeesti ole mun vaimo, ihan tyttöystävä vaan. Saatetaan me ehkä mennä naimisiin, mutta ei oo varmaan raakaa lihaa niiden häiden jatkoilla. Älkää vaivaituko paikalle.

E: ärsyttää etten heti tajunnut, että vaivaituko on hassu sana. Enkä myöskään aio suunnitella menua edes kuvittelluihin häihini, ei haittaa jos ei oo mitään raakaa.

Viimeksi muokattu:

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaupassa käydessä tulee joskus ostettua jotain herkkua, tai no useinkin tulee ostettua. Mutta joskus sillä ajatuksella että syön tuon herkun ajomatkalla kotiin, joten ostoksia pakatessa tulee tehtyä kaikkensa että tämä herkku jäisi kauppakassissa päällimmäiseksi. Mutta mikä onkaan tilanne autolle päästessä kun tarkoituksena olisi vain nopeasti napata tämä herkku siitä ruokakassin päältä? Aivan, se herkku ei todellakaan ole siinä päällimmäisenä, eikä sitä löydy edes kevyellä ostosten siirtelyllä, vaan joudut purkamaan puoli kassia että pääset tähän herkkuun käsiksi.
Ihan kuin joku korkeampi voima yrittäisi muistuttaa, että selviät kyllä kotimatkan ilman sitä suklaapatukkaakin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mutta joskus sillä ajatuksella että syön tuon herkun ajomatkalla kotiin, joten ostoksia pakatessa tulee tehtyä kaikkensa että tämä herkku jäisi kauppakassissa päällimmäiseksi. Mutta mikä onkaan tilanne autolle päästessä kun tarkoituksena olisi vain nopeasti napata tämä herkku siitä ruokakassin päältä? Aivan, se herkku ei todellakaan ole siinä päällimmäisenä, eikä sitä löydy edes kevyellä ostosten siirtelyllä,
Tätä varten on hyvä olla käsilaukku. Kun sinne sujauttaa syötävät pikkujutut (suklaapatukka, jäätelö) niin löytyy helposti autolla (eikä ole muiden ostosten seassa).
Kyllä, naisten elämä on paljon helpompaa... ;-)
Tai sitten ei...

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hyttyset! Heti, kun alkoivat lämpimät ilmat räjähti myös noiden pienten kiusaajien määrä maksimiin!
Niin ja ne pienet sittiäiset, mäkäräiset. Ei helvetti, kun jokaiseen ihmiseen reikään änkeävät; silmiin, korviin.

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Vittu että ottaa aivoon lukea kun esim. nyt vaikkapa tuolla NHL:n rottailuketjussa puhutaan toistuvasti kyynerpäästä.

SE ON KYYNÄRPÄÄ!!

Artikuloinnin kanssa pitää olla huolellinen. Viime vuosituhannella Kallion tk-päivystyksessä ennen tietokoneita: potilas ilmoittautui lääkärin vastaanotolle. Siiihen aikaan pääasiallinen oire sekä potilaan henkilötiedot naputeltiin kirjoituskoneella A6-kokoiselle lomakkeelle, jonka sai sitten itse ojentaa lääkärille tämän tavatessaan.

Potilas oli näemmä turhan hiljaa/epäselvästi mutissut oireensa ilmoittautumisluukulla, kun hän tuli takaisin valittaen, että hänen kyynärpäänsä oli kipeä, ei se, mitä hoitaja oli luukulla paperiin häveliäästi kirjoittanut.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ärsyttää, että sen kerran kun olen keksimäisilläni hienon lauseen viimeisestä sanasta, niin eiköhän joku @Glove ehdi postaamaan kesken viestin kirjoittamisen!!

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ärsyttää, että sen kerran kun olen keksimäisilläni hienon lauseen viimeisestä sanasta, niin eiköhän joku @Glove ehdi postaamaan kesken viestin kirjoittamisen!!
Jep. Olet kirjoittamassa viimeistä sanaa ja näet, että perhana sieltä tulee ketjuun uusi viesti. Täällä me kaikki tahoillamme varmaan välillä puhistaan, että perhana, olisi pitänyt olla nopeampi.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ilmeisesti sopivin lämpötila, tutkittu juttu?, automaattiseen ilmastointiin autossa olisi +22 astetta. Mieluummin pidän "inan" alempana, asteen pari, ja sekös käy kurkun päälle. Perhana.

SgtMarkov

Jäsen
Ärsyttää kangaspala vetoketjun välissä.

Ärsyttää ajastetut liikennevalot. Koko risteys seisoo kun ainoat vihreät loimottaa minuuttikaupalla siihen suuntaan mistä ei tule yhtään autoa.

Ärsyttää että appivanhemmat ovat tulossa viikonloppuna käymään. Appiukko itse asiassa on aivan hauska tyyppi mutta anoppi on sellainen perus puhuva pää, koko ajan äänessä. Lisäksi niistä jutuista 80% on pelkkää nimien pudottelua, mitä joku hänen tuttunsa on milloinkin tehnyt, sanonut, jättänyt tekemättä tai sanomatta. Ja loput 20% sitten niitä samoja asioita mitkä on kuultu jo 200 kertaa.

Ärsyttää yllättäen myös sateen puute. Puutarha kaipaisi vettä kipeästi ja katolla on pienkasvuston poistoaineet jotka olisi hyvä saada kohta huuhdottua pois.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ärsyttää ajastetut liikennevalot.
Mua ärsyttää noi viereiset nappivalot. Siinä on ihan saakelin lyhyt aikaikkuna ehtiä painaa nappia niin, ettet tuijota punaista valoa reilun kierroksen verran. Ja sitten mua ärsyttää ne vihjeettömät, jotka ei tajua painaa sitä nappia, jos ovat mua ennen ehtineet siihen. Eniten ärsyttää ne idiootit, jotka ovat siinä mua ennen, mutta päättävät harppoa yli painamatta nappia, kun sattuvat nippanappa ehtimään autojen välistä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mua ärsyttää noi viereiset nappivalot. Siinä on ihan saakelin lyhyt aikaikkuna ehtiä painaa nappia niin, ettet tuijota punaista valoa reilun kierroksen verran. Ja sitten mua ärsyttää ne vihjeettömät, jotka ei tajua painaa sitä nappia, jos ovat mua ennen ehtineet siihen. Eniten ärsyttää ne idiootit, jotka ovat siinä mua ennen, mutta päättävät harppoa yli painamatta nappia, kun sattuvat nippanappa ehtimään autojen välistä.
Öiseen aikaan kiva variantti on tietysti jotka painavat nappia, sitten kun näkevät ettei muuten tulekaan autoja niin kävelevät punaisia päin ja sitten jonkun ajan kuluttua tulee jalankulkijalle vihreät mutta ketään ei ole ylittämässä tietä. Siinä sitten autossa miettii mitä on tehnyt ansaitakseen tämän julman kohtalon.

Ai niin piti tulla tänne valittamaan väärän kokoisesta kahvimukista kun on jossain vieraassa paikassa kauemman aikaa. Ei viitsisi sitä omaansa kuskailla mukana kun saattaisi vaikka unohtaa sen jonnekin.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ärsyttää, että on taas joku flunssa joka alkoi eilen ja varmaan jatkuu vielä huomenna. Toissaviikolla oli viimeksi vastaavanlainen. Nyt on kesä eikä mikään flunssakausi. Jää asioita tekemättä ja välistä, kun pitää kotona kököttää.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitan telkkarin aina auki Ylen kanavalle aamuisin ennen töihin lähtöä. Radio Suomen aamussa toimittajat höpisevät taustalla ja välillä soittavat musiikkia ja sitä jatkuu kunnnes telkkarista alkaa tulla ohjelmaa.

Ärsyttää, kun Jussi Putkonen vääntää ja kärisee. Jonkun mielestä varmaan ihanan persoonallinen, mutta mun mielestäni hemmetin ärsyttävä ääni. Toisaalta välillä ottaa päähän hemmetisti joku biisi tai laulaja, mitä sieltä aamulla kuulee.

Ärsyttää, miksi valitan, kun ei tuota olisi pakko kuunnella. Olenko tapojeni orja vai haluanko ehdoin tahdoin vain ärsyttää itseäni vai sekä että?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy