Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 980 073
  • 6 450

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kevyen liikenteen tietyöt, joista ei usein ole mitään ennakkovaroitusta esim kyltein. En yhtään ihmettele miksi niin moni fillaristi on siirtynyt ajelemaan vain autoteillä.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Julkisissa/yleisissä saunoissa ärsyttää se et lyödään löylyä niin perkeleesti, mutta sitten kun kiulu on tyhjä, niin poistutaan saunasta vähin äänin ja jätetään seur. tulijalle vesiastian täyttäminen.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Ajattelin että unohdin jotain kun lähdin katsomaan ralleja muttei tullut mieleen mitä.
Täällä metsän syvimmässä perseessä sitten tuli mieleen että se oli lippilippis. Nyt istun auringon suhteen väärällä puolella. Eikä ole hirveän pilvistäkään.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Kyllä sinut ryöstettiin jo aiemmin ja paljon pahemmin: seistä nyt metsän reunassa katsomassa ralliautoja ja maksaa siitä.

Ellet sitten ryönännyt itseäsi pelipaikoille metsien kautta, mutta sehän olisi petos ja toinen keskustelu se.
Kyllä rallin katsominen on joka sentin väärti ja sitä paitsi se on aidon jyväskyläläisen velvollisuus. 80 euroa on käypä hinta rallista mutta ei jumalauta kuppi tavallista kahvia voi maksaa 3 euroa.

Pääsin muutenkin ilmaiseksi sukulaisen firmalta ylijääneiden lippujen ansiosta.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Ajattelin että unohdin jotain kun lähdin katsomaan ralleja muttei tullut mieleen mitä.
Täällä metsän syvimmässä perseessä sitten tuli mieleen että se oli lippilippis. Nyt istun auringon suhteen väärällä puolella. Eikä ole hirveän pilvistäkään.
Näin jälkikäteen tahtoisin täsmentää että minä en ole älyllisesti jälkeenjäänyt enkä kutsu lippistä lippilippikseksi, vaan tuon aiheutti joku outo bugi. Joskus kun puhelimella kirjoitan viestejä se tuplaa sanoja enkä minä voi pyyhkiä sitä, koska jos teen niin, se tuplaa sanan uudestaan. Sekin itse asiassa on tämän ketjun asiaa.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin jälkikäteen tahtoisin täsmentää että minä en ole älyllisesti jälkeenjäänyt enkä kutsu lippistä lippilippikseksi, vaan tuon aiheutti joku outo bugi. Joskus kun puhelimella kirjoitan viestejä se tuplaa sanoja enkä minä voi pyyhkiä sitä, koska jos teen niin, se tuplaa sanan uudestaan. Sekin itse asiassa on tämän ketjun asiaa.
Okeiokei. Yritä muistaa lippalakki ensi kerralla.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Kieltämättä tämä lippilippis aiheutti täällä ainakin ihmetystä. Mikäs tämä on? Ajattelin vain että se on jokin erityinen mutta melko dorkan kuuloinen nimitys oikein erityiselle ja rakkaalle lippikselle. Hyvä että tämäkin asia lopulta avautui.

Minua on jo pidemmän aikaa ärsyttänyt omat silmälasini jotka eivät meinaa pysyä paikoillaan. En ole jatkuvasti hermostunut vaikka silmälaseja alvariinsa nostelenkin, nämä lasit kun eivät vain pysy paikoillaan.

Joskus muutama vuosi sitten muistaakseni rikkonut nämä lasit kännipäissäni ja niitä ei ole sen jälkeen täysin kuntoon saatu korjattua. Sangat näissä on kai löysällä. Pitäisi käyttää kai uudestaan jossain optikolla, jos saisi uudelleen korjattua näitä.

Parastahan olisi jos olisi varaa ostaa uudet silmälasit.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Piti laittaa oikein patteri päälle kun täällä oli niin kylmän tuntuista. Ai miksi se ärsyttää... Saakeli nyt on kesä ja silloin ei pitäisi tuhlata sähköä lämmittämiseen. No ärsyttää tietenkin sekin että jätin koko päiväksi ikkunan auki ja siksi viileni ehkä vähän liikaa.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Nämä pitkäkoipiset kusipää mukahyttyset eli vaaksiaiset on niin vitun kuvottavia ötököitä. Makuuhuoneessani lenteli todella iso yksilö, ja minä mäiskäytin sitä Kärppien läpsyttimellä. Perkele, ei edes kuollut, vaikka osuin siihen. Huonoja kärpäslätkiä.

Just kun olin julkasemassa niin se ilmestyi uudestaan, ja mäiskäytin uudestaan ja tällä kertaa se paskiainen liiskantui tuusan nuuskaksi! Tosin siltä irtosi puolet jaloista, jotka sitten lensivät pitkin poikin ja sekin on aika ärsyttävää.

Liitteet

• 20190827_012855.jpg
    20190827_012855.jpg
    197,3 KB · kertaa luettu: 270

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Netti on hidastellut keskiviikkosta saakka... Aluksi ajattelin että se on uusittu jatkoaika joka tökkii mutta tökkiminen alkoi jo aamulla... Kuin netti olisi kuullut että tulee uusi jatkoaika ja pelästynyt. No muukin tökkii kuin jatkoaika... Paikallista hitautta ilmassa ehkä. Täytyy seurailla asiaa ja ottaa sitten yhteyttä fiksumpiin tai ainakin tietotekniikkaa paremmin tunteviin että voi selvittää mikä mättää kun bitit ei kulje silmänräpäyksessä.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Netti on hidastellut keskiviikkosta saakka... Aluksi ajattelin että se on uusittu jatkoaika joka tökkii mutta tökkiminen alkoi jo aamulla... Kuin netti olisi kuullut että tulee uusi jatkoaika ja pelästynyt. No muukin tökkii kuin jatkoaika... Paikallista hitautta ilmassa ehkä. Täytyy seurailla asiaa ja ottaa sitten yhteyttä fiksumpiin tai ainakin tietotekniikkaa paremmin tunteviin että voi selvittää mikä mättää kun bitit ei kulje silmänräpäyksessä.

Tökkiikö mieskin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy