Jotkut maksavat muumimukeista jopa tuhansia euroja.Minut ryöstettiin juuri. Maksoin 3 euroa kahvikupista.
Eikä tule edes kahvin kanssa.Jotkut maksavat muumimukeista jopa tuhansia euroja.
Minut ryöstettiin juuri. Maksoin 3 euroa kahvikupista.
Käyhän jossain metroseksuaalien kahvijuottoloissa. Saatana siellä ei kahvi lähde femmallakaan. Roistot. Ja metroseksuaalit maksaa.Minut ryöstettiin juuri. Maksoin 3 euroa kahvikupista.
Kyllä rallin katsominen on joka sentin väärti ja sitä paitsi se on aidon jyväskyläläisen velvollisuus. 80 euroa on käypä hinta rallista mutta ei jumalauta kuppi tavallista kahvia voi maksaa 3 euroa.Kyllä sinut ryöstettiin jo aiemmin ja paljon pahemmin: seistä nyt metsän reunassa katsomassa ralliautoja ja maksaa siitä.
Ellet sitten ryönännyt itseäsi pelipaikoille metsien kautta, mutta sehän olisi petos ja toinen keskustelu se.
Näin jälkikäteen tahtoisin täsmentää että minä en ole älyllisesti jälkeenjäänyt enkä kutsu lippistä lippilippikseksi, vaan tuon aiheutti joku outo bugi. Joskus kun puhelimella kirjoitan viestejä se tuplaa sanoja enkä minä voi pyyhkiä sitä, koska jos teen niin, se tuplaa sanan uudestaan. Sekin itse asiassa on tämän ketjun asiaa.Ajattelin että unohdin jotain kun lähdin katsomaan ralleja muttei tullut mieleen mitä.
Täällä metsän syvimmässä perseessä sitten tuli mieleen että se oli lippilippis. Nyt istun auringon suhteen väärällä puolella. Eikä ole hirveän pilvistäkään.
Okeiokei. Yritä muistaa lippalakki ensi kerralla.Näin jälkikäteen tahtoisin täsmentää että minä en ole älyllisesti jälkeenjäänyt enkä kutsu lippistä lippilippikseksi, vaan tuon aiheutti joku outo bugi. Joskus kun puhelimella kirjoitan viestejä se tuplaa sanoja enkä minä voi pyyhkiä sitä, koska jos teen niin, se tuplaa sanan uudestaan. Sekin itse asiassa on tämän ketjun asiaa.
Näin jälkikäteen tahtoisin täsmentää että minä en ole älyllisesti jälkeenjäänyt enkä kutsu lippistä lippilippikseksi, vaan tuon aiheutti joku outo bugi. Joskus kun puhelimella kirjoitan viestejä se tuplaa sanoja enkä minä voi pyyhkiä sitä, koska jos teen niin, se tuplaa sanan uudestaan. Sekin itse asiassa on tämän ketjun asiaa.
Minut ryöstettiin juuri. Maksoin 3 euroa kahvikupista.
Jatsitupakan hinnassa saattaa toki olla aika paljon ilmaa, mutta että jatsivissyäkin ryystetään.Pori Jazzeilla 1,5 litran vissypullo KAKSITOISTA euroa.
Pori Jazzeilla 1,5 litran vissypullo KAKSITOISTA euroa.
Vissy ihmiset tietenkin. Pori on niin kuiva paikka, ettei nekään siellä kuivinsuin voi pärjätä.Kuka menee Jazzeille juomaan vissyä?
:)
Speechless.Pori Jazzeilla 1,5 litran vissypullo KAKSITOISTA euroa.
Siis tarvitsetko sinä Kärppien metsästykseen jonkun lätkän. Kannattaa varmaan tilkitä jotain rakoja, ettei näädät valtaa koko huushollia.Kärppien läpsyttimellä
Netti on hidastellut keskiviikkosta saakka... Aluksi ajattelin että se on uusittu jatkoaika joka tökkii mutta tökkiminen alkoi jo aamulla... Kuin netti olisi kuullut että tulee uusi jatkoaika ja pelästynyt. No muukin tökkii kuin jatkoaika... Paikallista hitautta ilmassa ehkä. Täytyy seurailla asiaa ja ottaa sitten yhteyttä fiksumpiin tai ainakin tietotekniikkaa paremmin tunteviin että voi selvittää mikä mättää kun bitit ei kulje silmänräpäyksessä.
Eipä erityisesti. Hän teki taktisen poistumisen kaupungille puolen päivän aikaan. Eipähän tarvinnut osallistua sokkelin maalaamiseen.Tökkiikö mieskin?