Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 921 155
  • 6 150

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
"Annetaan kuvan sohva. Vain nouto."

Ja ensimmäiset viisi viestiä kysyy pystytkö tuomaan.

Tämä sama on alkanut tunkea silmille muualtakin. Sähköposteja ei lueta tai ainakaan ei ymmärretä. Puhetta ei kuunnella. Sähköposteihin tulee vastauksia, joissa kysytään jotain asiaa joka juuri edellisessä viestissä oli selitetty ja palaverissa kysytään ihan uutena asiana jotain, josta viisi minuuttia aikaisemmin oli puhuttu. Syytän tästä nettiä ja sosiaalista mediaa. Kun on opittu vaan pikaisesti vilkuilemaan asioita siinä ylöspäin pyyhkiessä niin moni ei pysty enää keskittymään edes sen vertaa, mitä lyhyen viestin lukeminen ja ymmärtäminen vaatisi. Somen ärsyketulva tuhoaa ihmisten keskittymskyvyn.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vitun jonnet eikö voisi mennä jonnekin syrjäisempään keulimaan mopoilla öisin.

Väärin. Meidän pitäisi mennä nukkumaan muualle. He ovat väärin ymmärrettyjä katutaiteilijoita, jotka toteuttavat elämäntyönsä syvintä olemusta juuri silloin kuin parhaaksi näkevät. Keuliminen on symboliikkaa. Siinä on kapinaa. Ikään kuin hippiliikke tai punk. Ulvova rengas ja räkättävä kaksitahti sekä litistetyt energiajuomatölkit haistattavat visvaiset nykyajan hapatukselle sekä sitä tukeville dinosauruksille. Näen, että Honda monkey - veljeys on jotain mikä ottaa jalan sijaa niin, että mikä tekee vielä vallankumouksen lähivuosikymmeninä. Näin ovat suuret ajattelijat näiden veljien yhteisöissä todenneet ja sihauttaneet pyhän sokerisen kofeiini-eetterin sen kunniaksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Paska tilanne heh heh heh...
Myös ärsyttävää on kun kappaleiden alussa tai lopussa on tyhjää, Spotifyssakin. Enkä nyt puhu introsta tai outrosta. Esimerkiksi Dion Holy Diver on Spotifyssa kuuntelukelvoton, koska kappaleen alussa on jotain 1:10 pelkkää tuulen huminaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Väärin. Meidän pitäisi mennä nukkumaan muualle. He ovat väärin ymmärrettyjä katutaiteilijoita, jotka toteuttavat elämäntyönsä syvintä olemusta juuri silloin kuin parhaaksi näkevät. Keuliminen on symboliikkaa. Siinä on kapinaa. Ikään kuin hippiliikke tai punk. Ulvova rengas ja räkättävä kaksitahti sekä litistetyt energiajuomatölkit haistattavat visvaiset nykyajan hapatukselle sekä sitä tukeville dinosauruksille. Näen, että Honda monkey - veljeys on jotain mikä ottaa jalan sijaa niin, että mikä tekee vielä vallankumouksen lähivuosikymmeninä. Näin ovat suuret ajattelijat näiden veljien yhteisöissä todenneet ja sihauttaneet pyhän sokerisen kofeiini-eetterin sen kunniaksi.
Kiitos. Viimeinkin, joku tajuaa ja voi samaistua meidän väärinymmärrettyjen aseman tässä yhteiskunnassa. Ei me mitään pahaa kenellekään haluta. Taiteilija ei katso kelloa, eikä varsinkaan silloin, kun inspiraatio iskee. Harmi, että tuosta taiteenalasta ei vielä saa rahaa, niin joutuu käymään näissä pilipali hommissa. Vielä joku päivä keulijoita ymmärretään paremmin. Minä pidän siitä huolen!
 

Glove

Jäsen
Heräsin puoli viiden aikaan. Pieni asia, mutta ärsyttää. Ja väsyttää, ei riitä alle 6 h yöunet meikäläiselle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Myös ärsyttävää on kun kappaleiden alussa tai lopussa on tyhjää, Spotifyssakin. Enkä nyt puhu introsta tai outrosta. Esimerkiksi Dion Holy Diver on Spotifyssa kuuntelukelvoton, koska kappaleen alussa on jotain 1:10 pelkkää tuulen huminaa.
Niin on lp-levylläkin. Se kuuluu siihen kappaleeseen, se on osa sitä. Ellei spotify-sukupolvi osaa minuuttia odottaa, niin kuunnelkoot jotain muuta. Ramonesia vaikka, siellä minuutin kohdalla ollaan jo toisessa kertosäkeessä. Musiikkia keskittymiskyvyttömille, silvuplee.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu ku en tiijä pitäiskö käydä paskalla vaiko ei.
Älä ny tommosilla päätäs vaivaa. Kyllä se sokee muukalainen siältä rajan yli loikkaa houkuttelemattakin kun kokee että nyt aika on kypsä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotenkin alkanut ärsyttämään nämä festareille menevät ihmiset. Kysellään jostain säästä ja ihmetellään sataako vai ei. Jumalauta sataa jo sataa tai sitten ei sada. Jos on valmis maksamaan 160(?) euroa lipusta johonkin kinkerereihin, niin sitten siellä ei varmaan kannata harmitella säätä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jotenkin alkanut ärsyttämään nämä festareille menevät ihmiset. Kysellään jostain säästä ja ihmetellään sataako vai ei. Jumalauta sataa jo sataa tai sitten ei sada. Jos on valmis maksamaan 160(?) euroa lipusta johonkin kinkerereihin, niin sitten siellä ei varmaan kannata harmitella säätä.
No jos aikoo viettää kolme päivää ulkona varmaan kiinnostaa pakkaako mukaan shortsit ja t-paidan vai hupparin ja pitkät housut. Sadevarusteitakaan tuskin viitsitään roudata loputtomiin mukana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ennen muinoin mentiin festareille ja dokattiin perjantain ja maanantain välinen yö. Omat viinat sai olla mukana, silloin oli vielä elämä kivaa. Tupakkaakin sai polttaa. Sitten joskus seuraavalla viikolla muisteltiin, mitä bändejä nähtiin. Tai ei nähty. Onneksi olin nuori silloin kun olin, ahistaisi vitusti olla teini nyt kun kaikki on kielletty.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No jos aikoo viettää kolme päivää ulkona varmaan kiinnostaa pakkaako mukaan shortsit ja t-paidan vai hupparin ja pitkät housut. Sadevarusteitakaan tuskin viitsitään roudata loputtomiin mukana.
Niin, mutta miksi sitä ihmetellä somessa? Toisaalta miksi minun pitää ihmetellä keskustelupalstalla toisten ihmettelyä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hoksaatko että myös tämä keskustelupalsta on some. Iät ajat ja aina noita on ollut, tekstaripalstat, tekstiviestitsätit telkussa, kirjeenvaihto on just samaa.
Paikallislehden mielipidepalsta oli yks some kanssa. Ja paras sellainen. Terveisin nimimerkki Yksi monien puolesta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Huumorintajuttomat ihmiset. Voi vittu, että nuo ovat maanvaiva etenkin jossain työpaikoilla. Saako sitä seivästä perseestään ikinä ulos, jos se on runnottu sinne lujaakin poikittain?
 
Viimeksi muokattu:

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olin unohtanut jo koko homman. Nyt kuitenkin ihmetyttää, miksi tulit ihmettelemään minun ihmettelyä, kun muut ihmettelevät säätä?

Ihme kyllä, mua alkoi nyt ihmetyttämään sinun ihmettelysi jonkun muun ihmettelemisistä, kun kyse oli alunperinkin siitä, että itse ihmettelit muiden ihmettelyä.

Ja kyllä minä säätäkin ihmettelen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös