Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 922 296
  • 6 153

Glove

Jäsen
Sukkien nopea reikiintyminen. Koskahan keksitään sellaiset sukat, jotka eivät reikiinny käytössä ja jotka ovat silti mukavat käyttää?
Kappas, tämä sama asia ärsytti minua eilen. Se reiällinen sukka on kyllä vieläkin jalassa, mutta taitaa lentää roskiin ihan kohta.
 

axe

Jäsen
En ole varsinaisesti kiireinen ihminen, mutta vittu mulla ei oo aikaa teidän podcasteille ja videoillenne. Kun te ette osaa kirjoittaa vaan olette valinneet mediaksenne tuollaisen vitun ärsyttävän ajantuhlaajan, niin laittakaa nyt edes tarkat speksit mitä teidän turhanpäiväinen höpöttelynne milläkin aikaleimalla käsittelee, niin pystyy etsimään sen mitä haluaa kuulla. Te ette ole kukaan niin kiinnostava, että jaksaa kuuntelemalla odottaa siitä tunnin "showsta" sen neljä minuuttia mikä ehkä sattuisi kiinnostamaan.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jälleen kerran ihmisten rapautunut liukuporrasetiketti metroasemilla. Kaiketi jotain "seiso oikealla"-kylttejä pitäisi asentaa.
 

Glove

Jäsen
Käsi ärsyttää. Tein sille netin avustuksella diagnoosinkin, eli kyseessä on luultavasti tenniskyynärpää. En minä tosin ole tennistä pelannut. Viineksi varmaan joskus lukioaikana ysärin alussa. Ehkä se on rasittunut töissä kun on joutunut vaihteeksi siirtelemään painavia esineitä enemmänkin, tai sitten mää oon vaan vetänyt liikaa tumppuun.
 

444

Jäsen
Tuohon liittyen ärsyttää sen ehjän sukan jääminen pyörimään kaappiin ja parittomat sukat muutenkin. On tuossa lattialla joku 50 kaapista kaivettua sukkaa jotka pitäisi parittaa ja kaikki mustia.
Parilliset sukat? Mitä helvettiä? Kaksi ensimmäistä käteen osuvaa sukkaa, niistä tulee hieno pari. Ja mustat sukat voisi kieltää lailla, ihan riittävän synkkä maailma muutenkin.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kun NHL-joukkueeksi on sattuneesta syystä valikoitunut Montreal niin joka helvetin peli tulee vastustajan omilla selostajilla.

Olisi edes neutraaleja, mutta jotkut oman elämänsä mertarannat tunkee läpi, oli koti- tai vieraspeli. Toki nämä yleensä tietävät myös vieraspelaajien nimet, mikä plussaa. Eilinen Buffalo vielä meni (ilman Jeanneretin maalivenytystä, rip), NJ puhuu vain omilleen. Nashvillen tyypit muistaakseni tasapuolisimmasta päästä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Kun NHL-joukkueeksi on sattuneesta syystä valikoitunut Montreal niin joka helvetin peli tulee vastustajan omilla selostajilla.

Olisi edes neutraaleja, mutta jotkut oman elämänsä mertarannat tunkee läpi, oli koti- tai vieraspeli. Toki nämä yleensä tietävät myös vieraspelaajien nimet, mikä plussaa. Eilinen Buffalo vielä meni (ilman Jeanneretin maalivenytystä, rip), NJ puhuu vain omilleen. Nashvillen tyypit muistaakseni tasapuolisimmasta päästä.
100%

Tästä vittuuntuneena itse aikoinaan waretin kaikki matsit torrent-sivustolta ranskankielisenä RDS-kanavan feedinä. Eihän niistä paljon ymmärtänyt, mutta "C'EEEST LE BUUUUUUUT" kuulosti aina hienolta. Lisäksi ranskis-selostajana osasi aina lausua kaikkien suomalaisten nimet lähes täydellisesti, varmaan johtuen kielten foneettisesta samanlaisuudesta tai jotain.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ensi viikolla remontin jäljiltä avautuva redari (myyrmannissa) on julkaissut uuden ruokalistansa ja se on pelkkää paskaa. Eli listalla ei ole muuta kuin napolilaisia pitsoja enkä juuri keksi mitään yhtä surkeaa mahan täytettä, josta pitää maksaa normaali ravintolahinta. Ennen ollut ihan hyvä illallispaikka, mutta eipä tartte nykyisellä listalla käydä testaamassa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lähijunissa on matkatavarahyllyt. Itsenäni ärsyttävät matkustajat, jotka eivät tee pienintäkään efforttia tehdäkseen tilaa muille kun asemalta nousee kyytiin porukkaa, vaan istumapaikat ovat matkatavaroiden käytössä. Reppua ei viitsitä ottaa syliin, vaan leveästi vieressä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuka helvetti ei ole kääntänyt meidän seinäkelloa?

Tässä on aamupäivällä puuhattu kaikenlaista. Pieniä järjestelyhommia, vähän kaappien tyhjentemistä (kirppikselle lähinnä laitettiin) ja ulkonakin käytiin. Kun tultiin sisälle katoin että kello oli lähes 12 ja aloin paahtamaan hirveällä vauhdilla ruokaa... Siinä sitten ajattelin että laitan pannujen lämpiämisen aikana viestiä tänne "mitä syödään". Ja siinä sitten huomasin että kello on 11.03...

Mitä hittoa?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kuka helvetti ei ole kääntänyt meidän seinäkelloa?

Tässä on aamupäivällä puuhattu kaikenlaista. Pieniä järjestelyhommia, vähän kaappien tyhjentemistä (kirppikselle lähinnä laitettiin) ja ulkonakin käytiin. Kun tultiin sisälle katoin että kello oli lähes 12 ja aloin paahtamaan hirveällä vauhdilla ruokaa... Siinä sitten ajattelin että laitan pannujen lämpiämisen aikana viestiä tänne "mitä syödään". Ja siinä sitten huomasin että kello on 11.03...

Mitä hittoa?
Se on se sama tyyppi joka ei siirtänyt mun kelloa. Kuuluisa ”joku” joka myös sotkee eikä siivoa jälkiään.
 
Kuka helvetti ei ole kääntänyt meidän seinäkelloa?

Tässä on aamupäivällä puuhattu kaikenlaista. Pieniä järjestelyhommia, vähän kaappien tyhjentemistä (kirppikselle lähinnä laitettiin) ja ulkonakin käytiin. Kun tultiin sisälle katoin että kello oli lähes 12 ja aloin paahtamaan hirveällä vauhdilla ruokaa... Siinä sitten ajattelin että laitan pannujen lämpiämisen aikana viestiä tänne "mitä syödään". Ja siinä sitten huomasin että kello on 11.03...

Mitä hittoa?
Itsellä ainakin pari ekaa päivää kellojen siirtelyn jälkeen on nälkä aikaisemmin, joten syönkin aiemmin.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Kun joku kirjoittaa enään...

Jopa huolestuttavan yleinen ilmiö ylimääräisen ännän lisääminen tuon sanan loppuun.
Tästä tuli mieleen myös tälläkin foorumilla ikuisesti ärsyttävyyttä aiheuttava sana "kyynerpää". Monesti tulee varsinkin taklauskeskusteluissa eteen. Sattumalta näillä "kyynerpää" -ihmisillä myös monesti se argumentoinnin taso näissä keskusteluissa monesti vastaa sitä oikeinkirjoituksen tasoa.

Pelkästään hakutoiminnalla tulee 10 sivua tavaraa (ilmeisesti maksimi on 10 sivua):


 

Glove

Jäsen
Windowsin päivityksen jälkeen saa aina asentaa tulostimen uudelleen. Paitsi että tällä kertaa en onnistunut siinä(kään). Heikoksi on mennyt tämä tietokonenörtin taidot.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joka talvi ärsyttää se, että parkkipaikalle jonne kesällä mahtuu 8 autoa mahtuu lumen peitettyä ruudut keskimäärin enää 5 autoa kun jokaiseen väliin jätetään puolen auton kokoinen tila.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
S-ryhmän kauppojen itsepalvelukassat. Miks niiden pitää puhua mulle?! Ihan kuin en osaisi toimia ilman ääniopastusta.

K-kaupassa tai Lidlissä kun meet pikakassalle, niin piippaat vaan tuotteet skanneriin ja that's it. Homma hoituu ilman ylimääräistä melua ja pian olet ulkona kaupasta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
S-ryhmän kauppojen itsepalvelukassat. Miks niiden pitää puhua mulle?! Ihan kuin en osaisi toimia ilman ääniopastusta.
Minä olen ärsyyntynyt tuosta samasta asiasta monia kertoja. Kuinka usein siellä itsepalvelukassalla pyörii joku sokea, jolle sen kassan pitää ääneen niitä ohjeita lukea?

Onneksi joissain Prismoissa on jo oletuksena oleva puhetoiminto saatu pois. Kai sen edelleen saa juttelemaan, mutta se ei oletuksena pölötä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuinka usein siellä itsepalvelukassalla pyörii joku sokea, jolle sen kassan pitää ääneen niitä ohjeita lukea?
Voisin veikata että sokealla voisi olla vaikeuksia löytää ääninappi jos se pitäisi saada päälle. Äänet saa pois tosiaan parilla painalluksella jos niin haluaa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Voisin veikata että sokealla voisi olla vaikeuksia löytää ääninappi jos se pitäisi saada päälle. Äänet saa pois tosiaan parilla painalluksella jos niin haluaa.
Tässä olet oikeassa. Mutta kuinka usein se ääniopastusta tarvitseva sokea käyttää itsepalvelukassaa, jossa myös se tuotteen viivakoodi täytyy pystyä näyttämään viivakoodinlukijalle. Tai muutoin osata tökkiä oikeaa kohtaa kassan näytöstä ja vilautella kortteja oikeisiin paikkoihin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
S-ryhmän kauppojen itsepalvelukassat. Miks niiden pitää puhua mulle?! Ihan kuin en osaisi toimia ilman ääniopastusta.

K-kaupassa tai Lidlissä kun meet pikakassalle, niin piippaat vaan tuotteet skanneriin ja that's it. Homma hoituu ilman ylimääräistä melua ja pian olet ulkona kaupasta.
Miettikää jos S-marketin kassalla ääni piipatessasi jotakin tuotetta sanoisi, että ei, tämä ei ole se tuote jonka olet ostamassa vaan joku hiton hieno asia, jota et vielä välttämättä ymmärtänyt. Kuinka moni käyttäisi tuota viisastelevaa kassaa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
S-ryhmän kauppojen itsepalvelukassat. Miks niiden pitää puhua mulle?! Ihan kuin en osaisi toimia ilman ääniopastusta.
Saisivat noi itsepalvelukassat kertoa ääneen joka ostoksen. Keskiolut, keskiolut, keskiolut, Jallu, keskiolut, keskiolut, keskiolut, Ratto, keskiolut, keskiolut, keskiolut, Erotiikan maailma, keskiolut, keskiolut, Nivea kosteusvoide, Nessu nenäliina, keskiolut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös