Olin sopinut tori.fin kautta ostavani yhden lisäosan lautapeliin ja oli tarkoitus mennä huomenna hakemaan ja maksamaan se. Tästä oli ollut puhetta toissa viikolla ja tässä välissä ei ollut minulla mahdollisuutta mennä hakemaan eikä myyjäkään liikkunut minun suunnallani, mutta huomenna olen menossa hänen lähistölleen, niin kaupat olisivat onnistuneet muiden asioiden lomassa. No menin tori.fiin viesteihin aikeena laittaa vielä viestiä huomisesta, mutta siellä olikin viesti myyjältä, että lisäosa oli haettu eilen... Täytyy sanoa, että ärsyttää yllättävän paljon, koska meillä piti olla diili, eikä hän voinut sitten odottaa kahta päivää pitempään. Kyseessä ei ole mikään muuttomyynti tai tilaa vievä asia, vaan pienen kirjan kokoinen esine, joten en näe, mikä kiire hänellä oli.
Kävi vähän samalla tavalla viime vuonna sählymailan kanssa, No siinä tapauksessa henkilö oli sanonut, että antaa mailan ensimmäisenä hakevalle, mutta olin sopinut hakevani sen seuraavana päivänä joskus alkuillasta, mutta joku sitten haki sen pari tuntia aiemmin, niin sekin peruuntui. Kyllä sekin otti päähän, koska senkin piti olla sovittu juttu silti.