Minä olen ärsyyntynyt tuosta samasta asiasta monia kertoja. Kuinka usein siellä itsepalvelukassalla pyörii joku sokea, jolle sen kassan pitää ääneen niitä ohjeita lukea?S-ryhmän kauppojen itsepalvelukassat. Miks niiden pitää puhua mulle?! Ihan kuin en osaisi toimia ilman ääniopastusta.
Voisin veikata että sokealla voisi olla vaikeuksia löytää ääninappi jos se pitäisi saada päälle. Äänet saa pois tosiaan parilla painalluksella jos niin haluaa.Kuinka usein siellä itsepalvelukassalla pyörii joku sokea, jolle sen kassan pitää ääneen niitä ohjeita lukea?
Tässä olet oikeassa. Mutta kuinka usein se ääniopastusta tarvitseva sokea käyttää itsepalvelukassaa, jossa myös se tuotteen viivakoodi täytyy pystyä näyttämään viivakoodinlukijalle. Tai muutoin osata tökkiä oikeaa kohtaa kassan näytöstä ja vilautella kortteja oikeisiin paikkoihin.Voisin veikata että sokealla voisi olla vaikeuksia löytää ääninappi jos se pitäisi saada päälle. Äänet saa pois tosiaan parilla painalluksella jos niin haluaa.
Miettikää jos S-marketin kassalla ääni piipatessasi jotakin tuotetta sanoisi, että ei, tämä ei ole se tuote jonka olet ostamassa vaan joku hiton hieno asia, jota et vielä välttämättä ymmärtänyt. Kuinka moni käyttäisi tuota viisastelevaa kassaa?S-ryhmän kauppojen itsepalvelukassat. Miks niiden pitää puhua mulle?! Ihan kuin en osaisi toimia ilman ääniopastusta.
K-kaupassa tai Lidlissä kun meet pikakassalle, niin piippaat vaan tuotteet skanneriin ja that's it. Homma hoituu ilman ylimääräistä melua ja pian olet ulkona kaupasta.
Saisivat noi itsepalvelukassat kertoa ääneen joka ostoksen. Keskiolut, keskiolut, keskiolut, Jallu, keskiolut, keskiolut, keskiolut, Ratto, keskiolut, keskiolut, keskiolut, Erotiikan maailma, keskiolut, keskiolut, Nivea kosteusvoide, Nessu nenäliina, keskiolut.S-ryhmän kauppojen itsepalvelukassat. Miks niiden pitää puhua mulle?! Ihan kuin en osaisi toimia ilman ääniopastusta.
En tiedä, mutta ärsyttää. Ja jotakuta varmasti ärsyttää, että sanon näin.
Ihmiset, jotka ylikorostetusti puhuvat lemmikeistään "hän" jossa nyt ei sinällään ole mitään pahaa, mutta samat ihmiset puhuvat toisista kanssaihmisistä "se" ja suuttuvat, jos joku erehtyy käyttämään "se" nimitystä lemmikistään.
Sanoitko sen eläinlääkärille?Eläinlääkäriin kun vietiin kattia taannoin, niin lekuri sanoi kattia "häneksi", kun niinhän se on opetettu kunnioittavasti sanottavaksi. Olisiko tuo sieltä sitten peruja, jos eläimen omistajatkin sanovat niin. Itselle katti on aina ollut se, mulkku, tai jotain muuta, mutta ei koskaan hän, koska se on mulkku.
Sanoitko sen eläinlääkärille?
Häntä on paras jättää eläinlääkärin korjattavaksi.Seuraavalla kerralla pitää muistaa korjata häntä tässä asiassa.
Häntä on paras jättää eläinlääkärin korjattavaksi.
Juice Leskisen kappaleesta Syksyn sävel:
Häntä rakastin paljon
sua rakastan joskus enemmän
ole mulle vähän aikaa hän
ja
Häntä rakastin paljon
sua rakastan ehkä enemmän
ole mulle vähän aikaa hän
Alunperin The Champsin esittämästä kappaleesta Tequila.
Tequila!
Tequila!
Biisistä löytyy myös kolmaskin säkeistö, mutta jätin sen pois, koska kokonaisten lyriikkojen lainaaminen someen on tekijänoikeudellisesti hieman kyseenalaista.