Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 922 639
  • 6 153

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihme kyllä, mua alkoi nyt ihmetyttämään sinun ihmettelysi jonkun muun ihmettelemisistä, kun kyse oli alunperinkin siitä, että itse ihmettelit muiden ihmettelyä.

Ja kyllä minä säätäkin ihmettelen.
Sitä minä vain, että ihmettelin väh... Ehkä parempi lopettaa hyvän sään aikana, ettei tule sanomista.
 

Ralph

Jäsen
Ison koiran ja pienehkön kerrostaloasunnon haltijalle nämä kurapaskavesikelit ovat kyllä ärsyttäviä. Ei pieni asia, mutta en viitsinyt vitutusketjuunkaan työntää. Pieni ulkoilu ja heti koira kurassa. Sitten pieneen suihkuun ja kuivaamaan isoa koiraa. Ja kaiken lisäksi kaaduin kurassa itse.
 

teppana

Jäsen
Myös sellaiset ärsyttävät, jotka huutelevat muille, mutta kun antaa takaisin, niin heti menee tunteisiin.

Samaistun tähän, lähipiirissä on yksi noin 60 vuotias mies joka on tällainen. Kantti kestää kyllä naljailla jokaiselle melkein mistä vain, mutta auta armias jos hänen suoritustaan asiassa kuin asiassa ei kehuta varauksetta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Samaistun tähän, lähipiirissä on yksi noin 60 vuotias mies joka on tällainen. Kantti kestää kyllä naljailla jokaiselle melkein mistä vain, mutta auta armias jos hänen suoritustaan asiassa kuin asiassa ei kehuta varauksetta.

Yllättävän yleistä muuten noin 50-60 v äijille. Tai ylipäätään isoille ikäluokille. Nimenomaan miehet. Ne "hauskuuttajat".
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nuo saatanan irtokissat. Kuka vitun idiootti taas tänäkin kesänä noita roudasi tänne muiden harmiksi. "Kissan pitää olla vapaana"...

No loppuipahan kahden kollin mouruaminen ja nurkkiin kuseskelu.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Jos tarkoitat tällä kehuskella, että tapoit kaksi kissaa, niin olet kyllä aika vitun kova jätkä.
Sun kirjoittamanasi uskon tarkoittaneesi kirjoittamasi sarkasmilla. Sillä muodolla tekisi mieli itsekkin kommentoida. Vaan ei pysty. Tiedän hänen olevan ihan vitun idiootti. Ja vaikkei todellisuudessa mitään olisi kissoille tehnytkään, mikä toivottavaa, niin on hän vaan ihan vitun idiootti, kun edes tollasta kirjottaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jos tarkoitat tällä kehuskella, että tapoit kaksi kissaa, niin olet kyllä aika vitun kova jätkä.
Nope. En tarkkaan tuota kuvaillut, koska minusta on kovin hauskaa seurata vähälahjaisten triggeröitymisiä omien olettamuksiensa vuoksi.

Näin todellisuudessa tapqhtui: nätisti eri loukkuihin aiemmassa viestissäni mainitut kollit (etteivät samassa tilassa toisiaan rikki revi), kauas kauas löytökotiin ja kulukorvaus vaateet päälle. Löytökoti hoitaa kylläkin turhakkeen hengiltä 95%, kun eivät kellekään kelpaa. Lopuissa 5% kissa on karannut ja sirutettu, joten saan kiitosten päälle fyrkkaa noista loukutuksista. Ja olet oikeassa, olen ihan vitun kova jätkä, joka ei eläinten tappamisilla kehuskele. Nyppii vaan joka kesä tuo idioottien tapa ottaa ns. lemmikki, josta ei ole mitään muuta kuin haittaa. Joko upposi yksinkertaisimmillekin?

Ja kuka vittu se sinä olet @Partakus ? Joku täysin tuntematon nick huutelee puskista tuntevansa minut? *slow clap*

Jos noin menee tunteisiin niin voin olettaa sinun olevan juuri kertomani tapainen halveksittava ameeba, jonka takia nuo löytykodit ovat täynnä kissoja.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nope. En tarkkaan tuota kuvaillut, koska minusta on kovin hauskaa seurata vähälahjaisten triggeröitymisiä omien olettamuksiensa vuoksi.

Näin todellisuudessa tapqhtui: nätisti eri loukkuihin aiemmassa viestissäni mainitut kollit (etteivät samassa tilassa toisiaan rikki revi), kauas kauas löytökotiin ja kulukorvaus vaateet päälle. Löytökoti hoitaa kylläkin turhakkeen hengiltä 95%, kun eivät kellekään kelpaa. Lopuissa 5% kissa on karannut ja sirutettu, joten saan kiitosten päälle fyrkkaa noista loukutuksista. Ja olet oikeassa, olen ihan vitun kova jätkä, joka ei eläinten tappamisilla kehuskele. Nyppii vaan joka kesä tuo idioottien tapa ottaa ns. lemmikki, josta ei ole mitään muuta kuin haittaa. Joko upposi yksinkertaisimmillekin?

Ja kuka vittu se sinä olet @Partakus ? Joku täysin tuntematon nick huutelee puskista tuntevansa minut? *slow clap*

Jos noin menee tunteisiin niin voin olettaa sinun olevan juuri kertomani tapainen halveksittava ameeba, jonka takia nuo löytykodit ovat täynnä kissoja.
Siis onks tää nyt joku trolli vai mikä homma? Jos ei ole, niin nimimerkin @Partakus toteamus saattaa olla ihan totta.

Terveisin: Tuntematon halveksittava ameeba.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Flunssa. Tai oikeammin siitä johtuva unettomuus. Arka kurku laittaa väkisinkin keittelemään teetä näin aamuyön pikkutunneilla, vaikka pitäisi nukkua. Ei olisi ennen jälkikasvua voinut uskoa, että kesälläkin voi sairastua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pienet ahvenet... Ja vähän suuremmatkin. Nyt on taas sormenpäät karkeat kun reilun 60 ahventa perkasin. Ja on se selkäkin vähän kipeä väsymyksestä kun jakkaralla nökötin. Mutta kyllä noista monet kerrat syö... silleen ihan kiva saalis mutta vähän työläs perata.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kovalla äänellä puhuminen puhelimeen. Hyviä ihmisiä te olette taatusti, mutta herkkäsieluisena nykynuorena sekä filosofina en pidä kovista äänistä, enkä siitä kun esim. ravintolassa joku puhuu kovaan ääneen niitä näitä ystävänsä kanssa. Yhtä kaikki, pieni asia eikä siitä pitäisi ottaa yhtä paljon nokkiinsa kuin meikäläinen ottaa joskus.
Siis just toissapäivänä mäkkärissä eräs leveähkö ukkeli puhui aivan lähietäisyydellä musta englanniksi kaiuttimella puhelimeensa. En siis pelkästään joutunut kuuntelemaan hänen puhettaan vaan myös sieltä toisesta päästä tulevaa ääntä. Kyllä meinas mennä hermot siinä kun ois halunnut syödä burgerinsa rauhassa.

Tää menis yhtä lailla tuonne "Asia joka ei avaudu minulle" -ketjuun mutta mulle ei avaudu ihmiset, jotka puhuvat julkisessa paikassa kaiuttimeen. Äärimmäisen ärsyttävää.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.

Olen puhunut. Hyvää yötä!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.
Facessahan on näille ihan ryhmä, "Facebook-filosofien kootut teepussiaforismit". Sinne tuota osastoa on kerätty. :)
 

Liitteet

  • Aforismi.jpg
    Aforismi.jpg
    51,9 KB · kertaa luettu: 399

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.

Olen puhunut. Hyvää yötä!

Ei ole teinityttöjä juurikaan meikäläisen somekuplassa, mutta tämmöiset samanlaiset tekstithän siellä pyörii ihan aikuisillakin. En tiedä ärsyttääkö ne mua, ehkä enemmän huvittaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei ole teinityttöjä juurikaan meikäläisen somekuplassa, mutta tämmöiset samanlaiset tekstithän siellä pyörii ihan aikuisillakin. En tiedä ärsyttääkö ne mua, ehkä enemmän huvittaa.
Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu.

Itse kyllä rohkenen veikata että jos esim. 55-vuotias kouluttamaton tyyppi on jäänyt työttömäksi niin aika helvetin moni ovi pysyy jatkossakin kiinni.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.

Olen puhunut. Hyvää yötä!
Mä tykkään niistä kyllä, kun ne on hyvää meemimateriaalia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Semmoiset teinityttöjen (justgirlythings) "tunteikkaat" tekstit sosiaalisessa mediassa. Esim "Leiki minun hiuksillani, älä tunteillani." Esitetään helvetin dramaattista, vaikka ei tiedetä seurustelusta mitään. Toi on niin geneeristä valkoroskaa, että ihan ärsyttää.

Olen puhunut. Hyvää yötä!
Jos tänne saisi laittaa kuvia voisi laittaa parikymmentä hyvää meemiä näistä. Tai no oota hetki:
 

Liitteet

  • 726f1296fe08c56d803f621ba67db5ce79bff843096c748114e9b214de21dd0a.jpg
    726f1296fe08c56d803f621ba67db5ce79bff843096c748114e9b214de21dd0a.jpg
    126 KB · kertaa luettu: 342
  • c38.jpg
    c38.jpg
    34,1 KB · kertaa luettu: 385
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös