Seniili ilmeisesti on pudottamassa Saksan GP:tä pois jo tämän vuoden kalenterista. Lisäksi Monzan jatko on uhattuna. Kyllä tässä hiljalleen alkaa toivoa herra Ecclestonen siirtymistä taivaallisille moottoriradoille(niin hirveältä kuin tällainen tuntuukin), oman rahapinon kasvattamisen vuoksi ei saisi uhrata näitä Euroopan kruununjalokiviä vain siksi että joku arabisheikki on valmis maksamaan kilpailun järjestämisestä enemmän ja pyörittämään kisaa tappiolla vain oman egon vuoksi.
Lisäksi Mersu ei tunnu saavan jatkosopimusta Hamiltonin kanssa aikaiseksi. Itseäni vähän mietityttää olisiko Hamilton itse haaveilemassa siirtymisestä Ferrarille jos Kimi malttaa lopettaa tämän vuoden jälkeen vai haaveileeko Hämis suurena Senna-fanina ajavansa itse mestaruuksiin McLaren-Hondalla josta Fallonso siirtyisi sitten Mersulle?
Lisäksi Mersu ei tunnu saavan jatkosopimusta Hamiltonin kanssa aikaiseksi. Itseäni vähän mietityttää olisiko Hamilton itse haaveilemassa siirtymisestä Ferrarille jos Kimi malttaa lopettaa tämän vuoden jälkeen vai haaveileeko Hämis suurena Senna-fanina ajavansa itse mestaruuksiin McLaren-Hondalla josta Fallonso siirtyisi sitten Mersulle?